Ke 22.9.2021 Torpedo Nižni Novgorod - Jokerit

  • 12 618
  • 266

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo Jensenillä hermot petti, mutta kyllähän tossa Marin filmaskin.. Käytöskymppi olis ollut ihan riittävä. Hakkaat jotain nyrkillä naamaan, selviät vitosella.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mutta kyllä mä sen tiedän että ei meidän posken kääntäjät mitään hämmennystä tee saatikka et pistäisivät Marinille mitään muistutusta Jensenin kuumentamisesta pihalle.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Tiukka erä. 1-1.. Torpedolla vaarallisia hyökkäyksiä. Jokerit ei ollu parhaimmillaan.
Pitää parantaa.. Jenseniltä typerä temppu. Tuli se toinen puoli nyt esiin. Hermokontrolli petti.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mutta kyllä mä sen tiedän että ei meidän posken kääntäjät mitään hämmennystä tee saatikka et pistäisivät Marinille mitään muistutusta Jensenin kuumentamisesta pihalle.
Fiksua olisikin keskittyä seitsemän pelin voittoputkessa jonkun jämäpakin muistuttamisiin. Äly hoi
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Joo Jensenillä hermot petti, mutta kyllähän tossa Marin filmaskin.. Käytöskymppi olis ollut ihan riittävä. Hakkaat jotain nyrkillä naamaan, selviät vitosella.

Voidaan aina puhua sääntöjen logiikasta tai vastaavasta, mutta aivan joka kerta tuollaisen liikkeen tapahtuessa sääntökirjan mukaan tuomarilla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin todeta "painu vitun pelle suihkuun" ja viheltää vitonen. Tai voi se ilman noita sanoja sen tehdä, mutta aivan täysi idiootti lähtee puskuliikettä yhtään millään voimalla kohdistamaan vastustajaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Fiksua olisikin keskittyä seitsemän pelin voittoputkessa jonkun jämäpakin muistuttamisiin. Äly hoi

Eli kun on tarpeeksi paska pelaaja joka noutaa meidän tähtipelaajan ulos niin ei kannata muistuttaa mitään vaan kääntää toinen poski ja keskittyä peliin. No siinähän se logiikka tulikin miksei meillä ole olemassakaan kuittivihkoa. Miksihän meitä vastaan on niin kiva pelata?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Anttila tuuraa Niklasta ykkösessä, eli todennäköisesti mennään kiertävällä toisella laiturilla (3 laituria kiertää).
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aikamoista hurlumheitä! Punasta lankaa ei oo oikeen kummankaan pelissä ja vaarallisen näkösiä holtittomia taklauksia kummassakin päässä. Toivotaan että tulee 2 pistettä ja että kukaan ei loukkaannu
 

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voidaan aina puhua sääntöjen logiikasta tai vastaavasta, mutta aivan joka kerta tuollaisen liikkeen tapahtuessa sääntökirjan mukaan tuomarilla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin todeta "painu vitun pelle suihkuun" ja viheltää vitonen. Tai voi se ilman noita sanoja sen tehdä, mutta aivan täysi idiootti lähtee puskuliikettä yhtään millään voimalla kohdistamaan vastustajaan.
Eli ei ole mitään logiikkaa. Tuo vitonen olisi ollut ihan hyvä tuomio Jensenin tilanteessa. Toki joku ”Zidane pusku” olisi täysin eri.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Toivottavasti oli Marin jonka yli Jesse koitti ajaa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vedä Sklenicka saatana noista
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pakariselta surkea syöttö. Mut Slenicka pelastaa.

Sit hyvä pyöritys Nellin ketjulla, jossa nyt Pakarinen.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
noutaa meidän tähtipelaajan ulos

Jensen nouti aivan itse itsensä tuossa. Tuo liike on täysin selvä, tuomarit vissiin aivan suoran katseyhteyden päässä ja noista kun jää kiinni, 10/10 tie vie suorinta matkaa kohti suihkua. Noissa ei vastaanottajaa tarvitse sattua yhtään tai tämän reagoida mitenkään, tie vie ulos.

Kyllä, Marin tuossa saattoi rottailla. Mutta riippumatta siitä Jensen lähti ulos vain omaa tyhmyyttään. Olisi nyt edes saatana lyönyt ja ottanut kakkosen, mutta ei.

Eli ei ole mitään logiikkaa. Tuo vitonen olisi ollut ihan hyvä tuomio Jensenin tilanteessa. Toki joku ”Zidane pusku” olisi täysin eri.

Tuomari viheltää sääntökirjan mukaan, hänen roolinsa ei ole miettiä onko pykälä moraalisesti oikein, looginen tai vaikka kosher. Mä itse olen käsittänyt tuon olevan nykypäivänä enemmän herrasmiessääntö, vähän samaan tapaan kuin joku runkkuliike ei ketään fyysisesti satuta ja eipä noista ole sen suuremmin henkisiäkään traumoja tullut.

Olkoot tää asia mun osalta tässä tällä haavaa, sääntö ei jätä tulkintaa asialle ja otteluketjussa en oike tarpeelliseksi miettiä onko sääntö "oikein".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit pyörittää ja vaihdattaa ja Torpedolla tosi pitkä vaihto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös