Mainos

Ke 20.11.2024 JYP - Sport

• 11 393
  • 485

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Onko Jypissä kuultu semmosta sanaa kuin maski?

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Leppänen voisi mennä välillä vaihtoon eikä pelata koko aikaa. Antais vähän tasoitusta.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Oikeasti mitä ihmettä Dostie, kierrät ja saat avoimen maalipaikan, teet pyörähdyksen jolla tapat juuri luomasi tilan, tuosta napakka lusikkapuolen veto ja olisi jotain voinut tullakin.

Ei riitä voittoon, jos noin viisi pelaajaa pelaa hyvin ja yksi niistä maalivahti.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Se on sellanen tyhmä amis.
Vaikka minä tyhmä amis olenkin, niin ei sitä minulle itselleni tarvitse tulla kertomaan.

Voi perkele sentään, mitä paskaa taas vaihteeksi. Niin tämä otteluseuranta, kuin JYPin peli ekan erän jälkeen. Kerrankin oli fiilis et nyt on tekemisen, tappamisen ja teurastamisen meininki löydetty pelaamiseen. No ei näköjään, vaan menikin ilmeisesti löysällä sladdilla sorvailuksi.

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Oikeasti mitä ihmettä Dostie, kierrät ja saat avoimen maalipaikan, teet pyörähdyksen jolla tapat juuri luomasi tilan, tuosta napakka lusikkapuolen veto ja olisi jotain voinut tullakin.

Ei riitä voittoon, jos noin viisi pelaajaa pelaa hyvin ja yksi niistä maalivahti.
Kieltämättä. Jos jotakin positiivista taas toisaalta, ehkäpä on ihan jees, että yksi niistä hyvin pelaavista on veska.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Vaikka minä tyhmä amis olenkin, niin ei sitä minulle itselleni tarvitse tulla kertomaan.

Voi perkele sentään, mitä paskaa taas vaihteeksi. Niin tämä otteluseuranta, kuin JYPin peli ekan erän jälkeen. Kerrankin oli fiilis et nyt on tekemisen, tappamisen ja teurastamisen meininki löydetty pelaamiseen. No ei näköjään, vaan menikin ilmeisesti löysällä sladdilla sorvailuksi.
Jälleen kerran tämäkin otteluseuranta on kuin JYPin peli: Large mutta löysä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kieltämättä. Jos jotakin positiivista taas toisaalta, ehkäpä on ihan jees, että yksi niistä hyvin pelaavista on veska.
Kyllä, se antaa edes teoreettisen mahdollisuuden pisteisiin tai pisteeseen.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voi vittu Jonsson… Nyt se muuten tulee. Siis 2-3.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ja sitten iskee vielä J. Heikkinen.

Joko nyt?

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Hienoati hommattu jäähy.

Pääsee Jonssonikin tilastoihin

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Hyvin kalasteli Tiihonen jäähyn Jonssonille. Eiköhän tämä ollut tässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy