Ei ole tainnut Pulkkinenkaan pelata kolmannessa erässä?
Ei oo näkyny ei. Salminen ja Vidgren tosiaan melkein ainoat, joita ei tarvitse JYPistä viltittää.Ei ole tainnut Pulkkinenkaan pelata kolmannessa erässä?
Vidgren, Huttu, Lassila, Perttu ja Salminen olleet tänäänkin varsin hyviä.Vidgrenin ja Hutun vääntöä on ilo katsoa. Edes kahta pelaajaa näyttää kiinnostavan voittaminen.
Tieksolan ja Pulkkisen penkityksen kyllä sinällään ymmärrän mutta Huovilalla sentää olisi jotain juonikkuutta tarjota hyökkäyksiin.Ei oo näkyny ei. Salminen ja Vidgren tosiaan melkein ainoat, joita ei tarvitse JYPistä viltittää.
Vaikka minä tyhmä amis olenkin, niin ei sitä minulle itselleni tarvitse tulla kertomaan.Se on sellanen tyhmä amis.
Kieltämättä. Jos jotakin positiivista taas toisaalta, ehkäpä on ihan jees, että yksi niistä hyvin pelaavista on veska.Oikeasti mitä ihmettä Dostie, kierrät ja saat avoimen maalipaikan, teet pyörähdyksen jolla tapat juuri luomasi tilan, tuosta napakka lusikkapuolen veto ja olisi jotain voinut tullakin.
Ei riitä voittoon, jos noin viisi pelaajaa pelaa hyvin ja yksi niistä maalivahti.
Jälleen kerran tämäkin otteluseuranta on kuin JYPin peli: Large mutta löysä.Vaikka minä tyhmä amis olenkin, niin ei sitä minulle itselleni tarvitse tulla kertomaan.
Voi perkele sentään, mitä paskaa taas vaihteeksi. Niin tämä otteluseuranta, kuin JYPin peli ekan erän jälkeen. Kerrankin oli fiilis et nyt on tekemisen, tappamisen ja teurastamisen meininki löydetty pelaamiseen. No ei näköjään, vaan menikin ilmeisesti löysällä sladdilla sorvailuksi.
Kyllä, se antaa edes teoreettisen mahdollisuuden pisteisiin tai pisteeseen.Kieltämättä. Jos jotakin positiivista taas toisaalta, ehkäpä on ihan jees, että yksi niistä hyvin pelaavista on veska.
Siltä haisee, että nyt tulee tappoisku kituavaan potilaaseen.Voi vittu Jonsson… Nyt se muuten tulee. Siis 2-3.
Pari hyvää blokkia ja hyvää alivoimapeliä, annetaan nyt pieni peukku Liikoselle tästäLiikonen!