Ke 16.2.2022 Otteluseuranta (7. kisapäivä)

  • 35 130
  • 761

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Ihan hyvä taistelu Sveitsiltä, muttei aivan riittänyt. Viimeistelytehokkuudessa syntyi ero tänään joukkueiden välillä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Itse olen toki tottunut katsomaan ottelussa muutakin kuin numeroita. Muutenhan näitä olisi sama seurata teksti-tv:n kautta.

Niin, minä näin tuossa ottelun, jossa

A) 3-0 johto ansaittiin hallitsemalla peliä.
B) seuraavat pitkät minuutit Sveitsin pyöritystä siedettiin eri tekijöiden, kuten esim huikean maalivahtivahtipelin voimin, tämä vaihe 1-1.
C) lopulta Sveitsiltä aika loppui (kun Suomi edelleen puolusti tappavan tehokkaasti) ja pakotti riskeihin.

Ihan samalla tavalla Suomi pelasi tätä kiekkoa, jossa näytettiin olevan purjessa, kun voitettiin 2019 maailmanmestaruus. Ei peliä ole edes tarkoitus hallita 60min. Se sietämiskiekko on oma asiansa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Korotan.

Kanadalla on ollut x2 Kiina vastassa.
Toki toinen näistä Kiina-peleistä oli se kierros, mitä Suomen ei tarvinnut pelata ollenkaan.

Ja toinen oli alkulohkopeli.
 

MegaForce

Jäsen
Swiss were a better team sanoo USA-selostaja. Uskoakko tuota. Hyvä toisen erän loppu ylivoiman ansiosta ja perus täysi hönkä päälle kolmannen erän eka femma. Muuten aika hiljaista.
Jääkiekossa aina parempi jengi voittaa: se, kumpi tekee enemmän maaleja. Muut tilastot ovat merkityksettömiä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
En nyt puhuisi helposta reitistä finaaliin. Sveitsi ei missään nimessä ollut ennakkoon mikään heittopussi ja Slovakia on saanut puolustuspelinsä kuntoon. Toki Suomi ehdottomasti ennakkosuosikkina lähtee tuohon otteluun, mutta ei tuo mikään läpihuutojuttu välttämättä ole.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen toki tottunut katsomaan ottelussa muutakin kuin numeroita. Muutenhan näitä olisi sama seurata teksti-tv:n kautta.
Jos katsot mielelläsi muutakin kuin numeroita, niin kannattaisikohan oikeasti katsoa sitä ottelua? Suomi hallitsi ottelua alusta loppuun. Ei pelattu mitään ylikiekollista taitokiekkoa, vaan määrätietoisesti otettiin voitto varmalla pelillä. Ei se ehkä hirveän näyttävää ole, mutta tappavan tehokasta, kun voittoja haetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös