Korotan.Suomen reitti mahdolliseen finaaliin on siis Slovakia - Latvia - Ruotsi - Sveitsi - Slovakia. Kuulostaa vähän kusetukselta.
Joo ja sen jälkeen Ruotsi - Venäjä.Korotan.
Kanadalla on x2 Kiina vastassa.
Mutta nyt aina paha Ruotsi.Korotan.
Kanadalla on x2 Kiina vastassa.
Voi olla "parempi joukkue" kuinka paljon haluaa, voitot merkitsee.Swiss were a better team sanoo USA-selostaja. Uskoakko tuota. Hyvä toisen erän loppu ylivoiman ansiosta ja perus täysi hönkä päälle kolmannen erän eka femma. Muuten aika hiljaista.
Itse olen toki tottunut katsomaan ottelussa muutakin kuin numeroita. Muutenhan näitä olisi sama seurata teksti-tv:n kautta.
Se on ihan sama tuliko kaksi viimestä tyhjiin, mutta jos peli päättyy 5-1 niin ei voi ikinä sanoa häviävän joukkueen olleen parempi. Katkeralta selittelyltä kuulostaa.Voi olla "parempi joukkue" kuinka paljon haluaa, voitot merkitsee.
Toki toinen näistä Kiina-peleistä oli se kierros, mitä Suomen ei tarvinnut pelata ollenkaan.Korotan.
Kanadalla on ollut x2 Kiina vastassa.
Jääkiekossa aina parempi jengi voittaa: se, kumpi tekee enemmän maaleja. Muut tilastot ovat merkityksettömiä.Swiss were a better team sanoo USA-selostaja. Uskoakko tuota. Hyvä toisen erän loppu ylivoiman ansiosta ja perus täysi hönkä päälle kolmannen erän eka femma. Muuten aika hiljaista.
That sounds like loser talk.Swiss were a better team sanoo USA-selostaja.
Suomen reitti mahdolliseen finaaliin on siis Slovakia - Latvia - Ruotsi - Sveitsi - Slovakia. Kuulostaa vähän kusetukselta.
Oisko pientä katkeruutta Slovakia-tappiosta äänessä?Swiss were a better team sanoo USA-selostaja. Uskoakko tuota. Hyvä toisen erän loppu ylivoiman ansiosta ja perus täysi hönkä päälle kolmannen erän eka femma. Muuten aika hiljaista.
Jos katsot mielelläsi muutakin kuin numeroita, niin kannattaisikohan oikeasti katsoa sitä ottelua? Suomi hallitsi ottelua alusta loppuun. Ei pelattu mitään ylikiekollista taitokiekkoa, vaan määrätietoisesti otettiin voitto varmalla pelillä. Ei se ehkä hirveän näyttävää ole, mutta tappavan tehokasta, kun voittoja haetaan.Itse olen toki tottunut katsomaan ottelussa muutakin kuin numeroita. Muutenhan näitä olisi sama seurata teksti-tv:n kautta.