On se kumma että silloin jos joku muu taklaa niin siinä ei ole mitään mutta jos taklaajana olisi ollut SaiPan pelaaja niin silloin porilaiset olisi varmaan olleet toista mieltä. Kyllä siinä kontaktia kuitenkin oli ja pahalta tuo tilanne näytti ja ihan oikein antaa jäähy tuosta, tuomari näki tilanteen kuitenkin läheltä ja tuomaristo kokoontui sitä pohtimaan. Mutta niin kuin sanoin niin 5+20 oli liikaa mutta 2min olisi ollut ihan oikein. Tuollaiset tilanteet voi olla vaarallisia. Tuomari vihelsi jäähyn ja pelirangaistuksen joten piste. Se oli jäähyn arvoinen tilanne. Se on miun mielipide. Mutta liian kova tuomio oli tuo pelirangaistus.
Nokelainen on ihan oikeassa siinä että Bloodin rangaistushistoria vaikuttaa. Hän ei missään vaiheessa sanonut että on itse sitä mieltä vaan että Bloodin rangaistushistoria vaikuttaa näissä tilanteissa kun Liigan kurinpito tekee päätöksiä ja niinhän se menee. Mitä sitä kiistämään.
Ensinnäkin, tilanne ei näyttänyt edes pahalta, ihan normaali pelitilanne miesten jääkiekossa. En kyllä ymmärrä miksi tällainen mielikuvitelma pitää edes sanoa ääneen: "jos SaiPalainen olisi taklannut niin varmasti olisivat porilaiset toista mieltä". Mitä helvettiä, mistä lähtien kenenkään, yhtään minkään joukkueen fanin pitäisi öyhöttää taklauksesta missä ei ole yhtään mitään otsikoitavaa? Taklaukset voivat olla joo vaarallisia, kuten pelkkä luistelu ympäri kaukaloa. Se ei siltikään ole mikään syy antaa pelissä jäähyjä.
Mitä tulee Nokelaiseen, niin asiasta on turha vängätä. Jokainen kyllä näkee/kuulee mitä mieltä hän on ihan itse asioista, se hänelle toki suotakoot. Mutta nämä ajatukset eivät mielestäni kuulu näihin lähetyksiin, johonkin paikallisradioon yms. mieluummin.
SaiPalle pitäisi vissiin antaa voitoista vaan vaikka yksi piste, niin pysyisivät siellä sarjan hännille. Sinnehän ne on monissa mielikuvissa laitettu. Vieläpä ihan itse ovat maineensa hankkineet. Itse en toki ole tätä mieltä, mutta vaikka Sakke Salmisena voisin Ruudun lähetyksessä tulla tämän kertomaan.
edit:
Vaikka itsekkin on tullut itkettyä jäähyistä, tuomareista jne niin pakko myöntää, että Ässien kannattajat vievät itkemisen aivan uudelle tasolle,
Otteluseuranta ja tämäkin ketju pelkkää tuomareista vinkumista, eikä juurikaan pelitapahtumista.
Eipä siinä jatkakaa valitsemallanne tiellä..
Kyllä se raiskaus itkettää isompaakin miestä, ei voi mitään. Helppo se on näitä huudella, kun itse pysytään enemmän siellä saamapuolella. Lisää vaan näitä 0-31min jakoja kehiin niin saadaan itkeä, itku helpottaa. Kumma kyllä miten sarjan ylemmässä kastissa voi pyöriä tällä jatkuvalla sikailulla, Ässät painii oikeastaan ihan omassa sarjassaan.