Ke 13.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 13 502
  • 286
Muukalaislegioonan jäsen iskee yksilösuorituksella. Näppärä poika tämä Lööf.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Kyllä tästä tulee kauden kotiavaustappio, sen verran väkinäistä peliä Sportilta.
Njaa, kyllä tuossa mun mielestä on Sportilla tontteja ollut kyllä. En tiedä kuinka vapautuneeseen peliin tällä kaudella siellä on sitten totuttu kun tämä ensimmäinen näkemäni Sportin matsi?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerho puolustaa ydintä mainiosti. Kirsikaksi sitten vielä Laurikainen, joka poimii loput pois.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Sillai... mä oon kuvitellu, et lahest tulee kovia jätkiä, niinku tyrväine (isolla koolla). Mitä vielä, sukeltajia, ja taklauksia viime hetkellä taklauksia väistäviä tussuttelijoita. No respect.

E. Siis Tyrpäinen koolla, piti kirjoittaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hienosti jätetty tyhmät jäähyt pois Ilves
 
Ilveksen kannattaisi panostaa alivoiman aloituksiin. Nyt niitä hävitään 6-0
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Njaa, kyllä tuossa mun mielestä on Sportilla tontteja ollut kyllä. En tiedä kuinka vapautuneeseen peliin tällä kaudella siellä on sitten totuttu kun tämä ensimmäinen näkemäni Sportin matsi?

On ollut tontteja, jep. HPK puolustaa keskustaa todella hyvin. Syottaa meille vahan Spårtin omaa laaketta, eli alku oli korkeelta karvaamista ja fyysista pelia. Eikohan tama kaanny - ollaan totuttu siihen etta kotona ollaan perassa ja sitten rinnalle ja ohi. Merkkeja olis. Mutta HPK on vahva. Toivotaan parasta meidan kannalta.
 
Viimeksi muokattu:

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko tämä selostaja vaasalaisia? Ihan hyvä selostaja, mutta jotenkin paistaa sportin fanitus korvaan. Voi johtua oransseista korvista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös