Ke 13.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 13 506
  • 286

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En muista moneen vuoteen nähneeni näin paljon kamppailupelaamista edes pleijareissa, kun tässä Sport-HPK matsissa. Ihan mieletön määrä kontakteja ja taklauksia
Samaa olen ihmetellyt. Ihan playoffs tyylistä raastoa. Ei ehkä kaikkia kiekkohienouksia, mutta vääntöä sitäkin enemmän.
 

Rocco

Jäsen
Samaa olen ihmetellyt. Ihan playoffs tyylistä raastoa. Ei ehkä kaikkia kiekkohienouksia, mutta vääntöä sitäkin enemmän.
Liigan pienin kaukalo mahdollistaa tämän. Itse tykkään kun on mahdollista karvata korkealta, eikä tarvitse peruutella virheiden pelossa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pari viikkoa takaperin Kerholle naurettiin. Nyt kukaan ei halua kohdata HPK:ta.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Nyt on Sportilla hönkä päällä, mutta Laurikainen kestää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täysin käsittämätöntä ettei Tyrväinen saanut tuosta sukelluskakkosta. Jumalauta tuomari.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kyllä tästä tulee kauden kotiavaustappio, sen verran väkinäistä peliä Sportilta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
No menihän se vihdoin ku tarpeeks monta kertaa tarjottiin.
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Häviääköhän Kerho enää tällä kaudella? Tylsä kausi edessä..
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Pitää kyllä sanoa että Kerho pelaa todella hyvää vieraslätkää eikä myöskään Sport mitenkään huonosti pelaa. Kerho on vain todella kovassa vireessä juuri nyt.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Kyllä on nautinnollista seurata nyt Kerhon peliä. Pohjamudissa on rämmitty ja nopea täyskäännös... Ai että mä nautin!
 
Luokaton alivoima ja ansaittu maali Pelicansille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös