Ke 13.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 13 506
  • 286

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Peliä katsoneena Ilves on pelannut koko ajan ja sukellus oli kieltämättä härski, mutta muuten tuomarit vetänyt oikeesti hyvin!
Ei nyt tietenkään mitään räikeää, mutta tuo sukellushomma meni täysin tuomarien läpi. Samassa erässä Kontiolaa selästä taklataa, ei jäähyä. Suomi taklaa. Jäähy. Parikan tilannetta en kommentoi enempää kun en nähnyt, että väistikö Sakke.

Eli lähinnä tasapuolisuutta nyt toivoisi kun eka erä meni hyvin
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Njaa, kyllä tuossa mun mielestä on Sportilla tontteja ollut kyllä. En tiedä kuinka vapautuneeseen peliin tällä kaudella siellä on sitten totuttu kun tämä ensimmäinen näkemäni Sportin matsi?
Tänään peli näyttää kopiolta viime kaudelta: Hyvin vähän hallittuja nousuja, pelkkä pitkä päätyyn ja painimaan eikä millään saada kiekkoa maaliin edes hyvistä tilanteista. Tällä kaudella peli-ilme on ollut paljon parempi ja rennompi, mutta nyt ollaan palaamassa tuohon toivotaan-toivotaan peliin.

No, ohipeli on tultava ennemmin tai myöhemmin...
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves aivan köysissä. Turha mennä tuomaroinnin taakse kun itsellä ei toimi mikään muu kuin maalivahtipeli.
Ei olla köysissä. Vastustaja roikkuu mukana kyseenalaisen ylivoiman hyödyntämisen ansiosta. Ja mulla ei oo laseja, vaikka oon sysivanha äijänkäppänä. Oon vain oma itteni. Toimii.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Tänään peli näyttää kopiolta viime kaudelta: Hyvin vähän hallittuja nousuja, pelkkä pitkä päätyyn ja painimaan eikä millään saada kiekkoa maaliin edes hyvistä tilanteista. Tällä kaudella peli-ilme on ollut paljon parempi ja rennompi, mutta nyt ollaan palaamassa tuohon toivotaan-toivotaan peliin.

No, ohipeli on tultava ennemmin tai myöhemmin...

En ole ihan samaa mielta tuosta alkuosasta - toisessa erassa alkoi kiekon ylostuonti olemaan parempaa kuin ensimmaisessa. HPK:lla on hyva draivi menossa, eli hyvin puolustavat.

Ohipelista olen sitten ihan eri mielta :) Kolmas era tulossa ja kakkosessa oli jo hyvaa yritysta, eli katsellaan, katsellaan...
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viime kauden ekat reilu kymmenen peliä oli parasta Ipaa hetkeen. Itelläkin täysseisokki päällä kuus viikkoo..

Ilveksellä oli tuolloin käytössään poikkeustilanteesta johtuen kentällinen pelaajia jotka eivät muuten ikimaailmassa pelaisi liigassa, veikkaisin tällä olevan yhteyttä erektioosi.

Tuota aikaa lukuunottamatta Ilves on ollut valitettavan heikko legendaarisesta maaliskuun 2020 HIFK-pelistä lähtien ja ei oikein näytä siltä että tällä valmennuksella laiva kääntyisi.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Joo kyllä tänään katkeaa putki, ei tuu Sport saamaan kahta byyriä kolmanteen

Jotenkin nihkeä peli meillä, mutta mitään pois vastustajalta kerho pelaa hyvin.

Edit:
No onko tämä kuitenki Maukan kosto liigalle kolmannessa ohi ??
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole ihan samaa mielta tuosta alkuosasta - toisessa erassa alkoi kiekon ylostuonti olemaan parempaa kuin ensimmaisessa. HPK:lla on hyva draivi menossa, eli hyvin puolustavat.

Ohipelista olen sitten ihan eri mielta :) Kolmas era tulossa ja kakkosessa oli jo hyvaa yritysta, eli katsellaan, katsellaan...
Mainio nähdä objektiivisia mielipiteitä oman jengin pelistä. Kohtuullisen harvinaista herkkua jatkiksessa. Kyllä ainakin omaan silmään sport pelannut pirun vahvasti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ei ole Timråsta vastusta Kerholle tänään.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Asia kunnossa. Mitä mieltä olet muuten Ilveksen kauden avauksesta?
Mikäli oikein muistan vastassa oli Turun mustan surman jälkeläinen Supercell-TPS. Ottelu oli Turun suuntaan kallellaan, mutta olin tyytyväinen ryöstöön. Tarkempia analyysejä varten, tulisi allekirjoittaneen katsoa peli uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miten tuo Vaasan halli näyttää jotenkin aivan "epäsuomalaiselta", hyvällä tavalla siis?

Jotenkin tuo vaalean betonin ja punaisten penkkirivien kombo on niin kliinisen näköinen. Ei huono.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös