Nemonieminen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Sharks, Isles
Sun mielestä joka pelissä kohdellaan tuomarien osalta Ilvestä vääryydellä.Ja sitten josko Ilves pelaisi taas kolmannessa erässä ja tuomarit viheltäisi tasapuolisesti.
Sun mielestä joka pelissä kohdellaan tuomarien osalta Ilvestä vääryydellä.Ja sitten josko Ilves pelaisi taas kolmannessa erässä ja tuomarit viheltäisi tasapuolisesti.
Parikan tilanne jäähy mutta ei mikään törkytemppu.Sukellus oli kyllä härski. Parikan tilanteesta ei oikein tullut kunnon hidastuksia, joten vaikea sanoa, oliko tuossa syyllinen Pelicansin pelaaja joka väisti, vai levittikö Parikka jalkaa.
Jos vika on aina tuomareissa, niin olisiko niin että vika onkin katsojassa?Sun mielestä joka pelissä kohdellaan tuomarien osalta Ilvestä vääryydellä.
Ei nyt tietenkään mitään räikeää, mutta tuo sukellushomma meni täysin tuomarien läpi. Samassa erässä Kontiolaa selästä taklataa, ei jäähyä. Suomi taklaa. Jäähy. Parikan tilannetta en kommentoi enempää kun en nähnyt, että väistikö Sakke.Peliä katsoneena Ilves on pelannut koko ajan ja sukellus oli kieltämättä härski, mutta muuten tuomarit vetänyt oikeesti hyvin!
Tänään peli näyttää kopiolta viime kaudelta: Hyvin vähän hallittuja nousuja, pelkkä pitkä päätyyn ja painimaan eikä millään saada kiekkoa maaliin edes hyvistä tilanteista. Tällä kaudella peli-ilme on ollut paljon parempi ja rennompi, mutta nyt ollaan palaamassa tuohon toivotaan-toivotaan peliin.Njaa, kyllä tuossa mun mielestä on Sportilla tontteja ollut kyllä. En tiedä kuinka vapautuneeseen peliin tällä kaudella siellä on sitten totuttu kun tämä ensimmäinen näkemäni Sportin matsi?
Sun mielestä joka pelissä kohdellaan tuomarien osalta Ilvestä vääryydellä.
Juu, näin se on. Pelitapa ei tuota mitään, kaikki yksilöiden varassa edelleen.Ilves aivan köysissä. Turha mennä tuomaroinnin taakse kun itsellä ei toimi mikään muu kuin maalivahtipeli.
Niinhän se on ollut. Jo koko viime kausi ja harjoitusottleut olivat samanlaista. Jotain pitäisi tehdä.Juu, näin se on. Pelitapa ei tuota mitään, kaikki yksilöiden varassa edelleen.
Ei olla köysissä. Vastustaja roikkuu mukana kyseenalaisen ylivoiman hyödyntämisen ansiosta. Ja mulla ei oo laseja, vaikka oon sysivanha äijänkäppänä. Oon vain oma itteni. Toimii.Ilves aivan köysissä. Turha mennä tuomaroinnin taakse kun itsellä ei toimi mikään muu kuin maalivahtipeli.
Tänään peli näyttää kopiolta viime kaudelta: Hyvin vähän hallittuja nousuja, pelkkä pitkä päätyyn ja painimaan eikä millään saada kiekkoa maaliin edes hyvistä tilanteista. Tällä kaudella peli-ilme on ollut paljon parempi ja rennompi, mutta nyt ollaan palaamassa tuohon toivotaan-toivotaan peliin.
No, ohipeli on tultava ennemmin tai myöhemmin...
Viime kauden ekat reilu kymmenen peliä oli parasta Ipaa hetkeen. Itelläkin täysseisokki päällä kuus viikkoo..Niinhän se on ollut. Jo koko viime kausi ja harjoitusottleut olivat samanlaista. Jotain pitäisi tehdä.
Ei olla köysissä. Vastustaja roikkuu mukana kyseenalaisen ylivoiman hyödyntämisen ansiosta. Ja mulla ei oo laseja, vaikka oon sysivanha äijänkäppänä. Oon vain oma itteni. Toimii.
Viime kauden ekat reilu kymmenen peliä oli parasta Ipaa hetkeen. Itelläkin täysseisokki päällä kuus viikkoo..
Mainio nähdä objektiivisia mielipiteitä oman jengin pelistä. Kohtuullisen harvinaista herkkua jatkiksessa. Kyllä ainakin omaan silmään sport pelannut pirun vahvasti.En ole ihan samaa mielta tuosta alkuosasta - toisessa erassa alkoi kiekon ylostuonti olemaan parempaa kuin ensimmaisessa. HPK:lla on hyva draivi menossa, eli hyvin puolustavat.
Ohipelista olen sitten ihan eri mielta :) Kolmas era tulossa ja kakkosessa oli jo hyvaa yritysta, eli katsellaan, katsellaan...
Mikäli oikein muistan vastassa oli Turun mustan surman jälkeläinen Supercell-TPS. Ottelu oli Turun suuntaan kallellaan, mutta olin tyytyväinen ryöstöön. Tarkempia analyysejä varten, tulisi allekirjoittaneen katsoa peli uudestaan.Asia kunnossa. Mitä mieltä olet muuten Ilveksen kauden avauksesta?