Kyllähän tuolla JYPin nimimiehistä ei voi Perriniä lukuunottamatta oikein puhtaita papereita jos hyökkääjistä puhutaan.
Enkä kyllä nyt ole ihan tyytyväinen tuohon RD:n ketjulottoon, joka taas pyörähti käyntiin toisessa erässä. Okei, peli oli vaisua, mutta minkä takia se nyt pitää pistää jokaikinen ketju sekaisin? Ja eipä tuo ketjulotto nyt ainakaan peliä kovinkaan paljon eteenpäin vienyt, loppupelistä siellä taisivat jo JVirtanen ja Jääskeläinen purra tuppea..
Joo ei urhonkaan esityksen myötä kyllä JYP tänään ollu iskussa. Perrin oli hyvä ja pelasi jopa enemmän kuin jet lagin vuoksi odotin, liekö pakosta...
Ja se ketjulotto, toisaalta mä en nää sitä ihan mörkönä, kun toimivia osasia löytyy niin moneen varioon, mutta olishan se nyt asiaa löytää muutakin pysyvää, kuin Louhivaara ja Hytönen.
Lopussa taidettiin tosiaan tiivistää peluutusta, mutta ymmärsin selostuksesta Jääskeläisen saaneen jonkinmoisen tällin kolmoserässä, mikäli tästä jollain tietoa niin sana on vapaa. Yleisesti "Jässi" pelasi mun mielestä ihan ok pelin, Latvalan taklauksesta en esittele tuomioita, kun urhon kamerat ei ihan kaikkeen veny kumminkaan. Oletan, että jäähy oli ansaittu. Virtanen sen sijaan oli viltissä ihan syystä, eikä tuolla liikkeellä ja pelikäsityksellä kertakaikkiaan ole asiaa hyökkäävään rooliin, taisipa olla hänen mies irti siinä pelsujen toisessa maalissa, näin olin näkevinäni. Toisaalta, jos häntä oli selkeästi rikottu keskialueella ennen oman pään tilannetta, niinkuin selostus kertoi (yllätys, yllätys, eipä näkynyt tilannetta urhon kuvissa), niin saakoon tämän anteeksi. Tuomio kuitenkin kokonaispanoksesta. Nostin tämän esiin siksi, että kun Pesonen ottaa täällä urakalla shittiä niskaansa (ihan syystä), niin tämä J.Virtanen on mielestäni vieläkin surkeampi esitys, tai sitten hänen pelityylinsä hienous ei ole vain auennut allekirjoittaneelle.
Tuosta lopun jäähystä, kun moni loksunokka on sitä itkenyt, niin ainakin urhon kuva näytti kyllä selkeästi jäähyn arvoista kiinnipitämistä, silti en usko pelkästään tämän siihen pillin puhaltamiseen riittäneen, vaan hieman tuota aiemmin laidassa oli vieläkin selkeämpää estämistä, joten siima tuomareilta vain loppui ja tuomio oli ihan oikea.