Ke 11.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 78 227
  • 982

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika harva jaksaa puhelinmyyntiä noin kauan. Rispekt!
Noh noh, ei pelkästään puhelinmyyntiä vaan paljon muutakin. Nykyistä työtäni en toki viitsisi edes "puhelinmyynniksi" kutsua koska se on lähinnä omien asiakassuhteiden ylläpitoa.
 

Micol

Jäsen
Ite tein myyntityötä pari vuotta, mutta en huomannut vaikutusta naisrintamalla. Olinkin aika paska myyjä, että en ihmettele näin jälkikäteen.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärpät selvästi edellä mutta IFK:llakin paikkansa. Toivoa on, mutta menkää nyt herran tähden reippaasti maskiin ja irtokiekkoihin maalinedustalle! Vituttaa tuo kaartelu ja heitot maalille jossa ei ole kuin Kärppä-puolustajia.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mä en ole oikeasti koskaan ollut Oulussa yöelämässä mikä on sinänsä outoa. Kuitenkin about kaikissa Suomen muissa suurissa kaupungeissa ollut.

Luultavasti hyvä että en ole ollut. Saisin varmaab turpaan heti kaikilta jos nyt ymmärsin oikein tän meiningin siellä.

Toivottavasti Heiskasen moka pitää sen HIFKssa vielä ensi kauden. Ei ole valmis änäriin. Lasse ei tommosia virheitä tee ikinä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onneksi olette puhelinmyyjät täällä jauhamassa ettekä ainakaan tällä aikaa soittele.

Pelin kohokohta: ”Vittu mikä potku”.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Tämä ketju on ollut puolueettoman tarkkailijan silmin ihan vitun paljon viihdyttävämpi kuin itse peli. Koko draaman kaari Maamme laulun pohjoisesta oululaisnaaraiden vokotteluun Radissoniin.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ite tein myyntityötä pari vuotta, mutta en huomannut vaikutusta naisrintamalla. Olinkin aika paska myyjä, että en ihmettele näin jälkikäteen.

Tätä en epäile noin rehellisen kommentin jälkeen. Myyntimiehethän puhuu tunnetusti pelkkää paskaa, niin tässäkin ketjussa... ;)
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ite tein myyntityötä pari vuotta, mutta en huomannut vaikutusta naisrintamalla. Olinkin aika paska myyjä, että en ihmettele näin jälkikäteen.

Myynnissä jokainen tsäännsi on mahdollisuus. Olin aamutuimaan hiukan rajahtänyt asiakkaalla, joka nauroi mulle vielä vuosia myöhemmin.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tämä ketju on ollut puolueettoman tarkkailijan silmin ihan vitun paljon viihdyttävämpi kuin itse peli. Koko draaman kaari Maamme laulun pohjoisesta oululaisnaaraiden vokotteluun Radissoniin.
Voisi Kalevauva.fi ruveta tekemään biisejä Jatkoajan otteluseurantaketjun keskusteluista. Varmoja hittejä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös