Aika harva jaksaa puhelinmyyntiä noin kauan. Rispekt!Kyllä minä sen tiedän, olen 10 vuotta ollut myyntialalla töissä.
Aika harva jaksaa puhelinmyyntiä noin kauan. Rispekt!Kyllä minä sen tiedän, olen 10 vuotta ollut myyntialalla töissä.
Noh noh, ei pelkästään puhelinmyyntiä vaan paljon muutakin. Nykyistä työtäni en toki viitsisi edes "puhelinmyynniksi" kutsua koska se on lähinnä omien asiakassuhteiden ylläpitoa.Aika harva jaksaa puhelinmyyntiä noin kauan. Rispekt!
Kun ei pelissä mitään tapahdu, niin voi keskittyä tärkeämpään...; ).Myyntimies Mynttiset täällä kinastelee. Fakta on se, että Kärpät johtaa.
Itseäsi vai muita?Kyllä minä sen tiedän, olen 10 vuotta ollut myyntialalla töissä.
Olis kyllä toisaalta ihan vänkä tunne toimia joskus sutenöörinä.Itseäsi vai muita?
Sää oot rattopoika, prkl, kova sälli!Noh noh, ei pelkästään puhelinmyyntiä vaan paljon muutakin. Nykyistä työtäni en toki viitsisi edes "puhelinmyynniksi" kutsua koska se on lähinnä omien asiakassuhteiden ylläpitoa.
Repesin! :) Ei huono!Aika harva jaksaa puhelinmyyntiä noin kauan. Rispekt!
Kellää ei todennäkösesti kiinnosta vittuakaaIte tein myyntityötä pari vuotta, mutta en huomannut vaikutusta naisrintamalla. Olinkin aika paska myyjä, että en ihmettele näin jälkikäteen.
Mä en tiedä mikä sinä olet, mutta toisaalta en kyllä haluakaan.Sää oot rattopoika, prkl, kova sälli!
Kertoisko joku, mikä tää juttu on? Ei jaksa Janttaa kuunnella, niin on ääni pois.Pelin kohokohta: ”Vittu mikä potku”.
Mutta vain toinen näistä on todistetusti tapahtunut...Koko draaman kaari Maamme laulun pohjoisesta oululaisnaaraiden vokotteluun Radissoniin.
Ite tein myyntityötä pari vuotta, mutta en huomannut vaikutusta naisrintamalla. Olinkin aika paska myyjä, että en ihmettele näin jälkikäteen.
11 vuotta sitten olin kunnalla kesätöissä. Voin kertoa että en ole koskaan nähnyt veltompaa porukkaa kuin mitä siellä näki.Mitä kesätöitä te olette tehneet?
Mistä tiedät?Kellää ei todennäkösesti kiinnosta vittuakaa
Taimia hakannut maahan enemmän kuin kukaan teistä.Mitä kesätöitä te olette tehneet?
Ite tein myyntityötä pari vuotta, mutta en huomannut vaikutusta naisrintamalla. Olinkin aika paska myyjä, että en ihmettele näin jälkikäteen.
Tommi Taimi? Hakkasitko taimia kuin Tauski vaimoaan?Taimia hakannut maahan enemmän kuin kukaan teistä.
Voisi Kalevauva.fi ruveta tekemään biisejä Jatkoajan otteluseurantaketjun keskusteluista. Varmoja hittejä!Tämä ketju on ollut puolueettoman tarkkailijan silmin ihan vitun paljon viihdyttävämpi kuin itse peli. Koko draaman kaari Maamme laulun pohjoisesta oululaisnaaraiden vokotteluun Radissoniin.