Mulla oli täsmälleen päinvastoin. Harventelin juurikaspeltoja. En kyllä lähde silti keulimaan, että olisin ollut äärettömän tehokas. Tein vain parhaani ja katsoin, mihin se riitti.Taimia hakannut maahan enemmän kuin kukaan teistä.
Mulla oli täsmälleen päinvastoin. Harventelin juurikaspeltoja. En kyllä lähde silti keulimaan, että olisin ollut äärettömän tehokas. Tein vain parhaani ja katsoin, mihin se riitti.Taimia hakannut maahan enemmän kuin kukaan teistä.
Näköjään vähän kauaskantaisempia vaikutuksia kun parin viime vuoden aikana hänen pelinsä on alkanut huonontua. Vai vastako olet työt aloittanut?Taimia hakannut maahan enemmän kuin kukaan teistä.
Joo, siellä pelataan välieriä. Katso googlesta jos et ässäfanina tiedä mitä välierät tarkoittaa.Oliks tää joku lätkämatsin seuranta? Taisin erehtyä...
Hyvää settiä.
Hupisyöttöpisteet kahdelle kärppäläiselle Hakanpään omaan ripariin, jonka syötti takaisin Heiskanen... :D
Sorry, nyt on pakko tohon aiempaan liittyen. Nykyhommissasi ei velttous vetele ; ).11 vuotta sitten olin kunnalla kesätöissä. Voin kertoa että en ole koskaan nähnyt veltompaa porukkaa kuin mitä siellä näki.
Kuppa mukaan Oulun yöelämästä?Jos hävitään, niin täytyy toivoa että HIFK muisti ottaa jonkun nopean virustaudin mukaan ja dumppas sen Kärppien koppiin.