Naamavelli
Jäsen
Leijonalauma koohottaa vahvasti Jutin opeilla: Mennään ihan minne vaan... ei sillä oo välillä. Päätyyn asti.
Mä haluisin oikeasti Tamin tuonne penkin taakse. Ollut sellainen farssi nämä kisat, että pieni huumoriarvo ei olisi pahitteeksi. Tuloskaan ei voisi ainakaan huonontua.
Kysymys oli sinänsä loistava, koska tuota kuraa on kirjoiteltu etenkin tietyissä lehdissä ja medioissa.Mitä vittua noi sekoilee saunakavereista, kuka nyt valmennuksesta ym. on puhunut, vaan vittu pelaajista.
Elä hitossa! Peliä tämä vain on, tosin erittäin kehnoa.On kyllä hermostunutta meininkiä, mutta jos Suomi ei voita tätä peliä vielä niin minä menen hirttämään itteni johonkin Turuntien katulamppuun.
Sama juttu.Itsekkin meinasin kisoihin lähteä, kun kuulin että Köln on toinen kisapaikka ja Saksaan olisin halunnutkin mennä, mutta kun selvisi näiden pelaavan Pariisissa niin unohdin ajatuksen - onneksi.
Hei Late sulla istuu siellä penkillä Suomen tämän kauden tehokkain KHL-pelaaja ja maajoukkueen tämän kauden paras maalintekijä. Pitäisikö laittaa kentälle?
Tulkitsen tämän niin, että on penkillä, mutta ei pelannut vaihtoakaan? :D
Ai eikö Miro ole penkillä? Olisi se Lasse voinut verkkareissakin sinne koppiin tulla, jos ei kerta ole pelikunnossa. Ei jumalauta.Istuvat muuten katsomossa, kun Kukkos Lasse on otettu maskotiksi penkille.
Eihän tuolla muuta kuin huumoria olekaan.Mä haluisin oikeasti Tamin tuonne penkin taakse. Ollut sellainen farssi nämä kisat, että pieni huumoriarvo ei olisi pahitteeksi. Tuloskaan ei voisi ainakaan huonontua.
Maikkarillahan ei ole divarin oikeuksia, niin näyttäiskö Yle ne?