Viestin lähetti Kummeli1
Toi Edonkey on ihan hirveen monimutkanen.... Osaan kyllä hakee leffoja mut en osaa siitä sit enempää...
Käypä täältä lukemassa mainio opas emulen ihmeellisen maailmaan.
Viestin lähetti Kummeli1
Toi Edonkey on ihan hirveen monimutkanen.... Osaan kyllä hakee leffoja mut en osaa siitä sit enempää...
En ole kohdannut vastaavaa ongelmaa vaikka huonoiksi osoittautuneet lataukset olenkin poistanut aina saman tien.Viestin lähetti Vauhtipukki
olen kuullut että jos lataa jonkun kappaleen ja sitten poistaa sen heti, niin siittä tulee jotain probleema koneelle
Siellä yläpalkissa on semmonen suurennuslasin kuva(search) sillähän niitä löytää. Paremmin löytää tavaraa jos oot active käyttäjänä eli oot sinne asetuksiin lyöny active ja sen oman ip osoittees. Passivenakin toki löytyy jotakin. Hyvien hubien löytämiseen saattaa mennä jonkun verran aikaa tai no riippuu tietenkin omasta yhteydestäsi. Nuo jossa kaikilla on 10/10 yhteys on ihan kivoja paikkoja kun tulee semmonen 900kB/s tavaraa.Viestin lähetti Romppanen
Olen käyttänyt Kazaa Litea tähän saakka, mutta kun tuntuu että sieltä löytyy toisinaan aika heikosti, niin ajattelinpa kokeilla DC++:a. Nyt tuli kuitenkin tenkkapoo, nimittäin en oikein ymmärrä noista hakumetodeista. Olen päässyt nyt jollekin hubille sisään, mutta miten sieltä voi hakea tiedostoja? Jos haluaisin vaikka Janos Valmusen Bussipysäkillä-biisin, niin pitääkö minun lähteä tonkimaan sitä satunnaisesti kaikkien ihmisten kansioista vai voinko etsiä hakusanalla, kuten Kazaassa. Jos voin, niin miten?
Viestin lähetti Spede#17
Siellä yläpalkissa on semmonen suurennuslasin kuva(search) sillähän niitä löytää.
Viestin lähetti Spede#17
Paremmin löytää tavaraa jos oot active käyttäjänä eli oot sinne asetuksiin lyöny active ja sen oman ip osoittees.
Monilla näyttää olevan paljon pelejä tarjolla .bin-tiedostoina. Onko niiden lataaminen ajan hukkaa vai voiko niitä saada jopa toimimaan? Jos voi, niin kuinka?
Viestin lähetti Romppanen
Monilla näyttää olevan paljon pelejä tarjolla .bin-tiedostoina. Onko niiden lataaminen ajan hukkaa vai voiko niitä saada jopa toimimaan? Jos voi, niin kuinka?
Tottahan Inter fanien pitää toisiaan yrittää auttaa. :)Viestin lähetti Romppanen
Etsiikö se koko hubista vai pitääkö ensin mennä jonkun tyypin kansioihin ja etsintä tapahtuu vain hänen kansioistaan?
Kiitoksia itse kullekin avusta! Sen verran vielä häiriköin, että voiko latausta jollain konstilla nopeuttaa vai onko "tyydyttävä" siihen vauhtiin millä sattuu tulemaan vrt. Kazaassa pystyi laittamaan "Search more sources to download". Onko tässä mitään semmosta?
Kiitoksia itse kullekin avusta! Sen verran vielä häiriköin, että voiko latausta jollain konstilla nopeuttaa vai onko "tyydyttävä" siihen vauhtiin millä sattuu tulemaan vrt. Kazaassa pystyi laittamaan "Search more sources to download". Onko tässä mitään semmosta?
Tavallinen DC toimii näin kuten kerroit, mutta DC++ versiossa voi valita minkä nimisen filukan vaan tahtoo, kunhan se tiedosto ja sen koko on vaan sama.Viestin lähetti Mike
Huomaa, että tiedoston nimi ja koko pitää olla identtinen sen kanssa, jonka olet jo valinnut.
Mulla on tuo kyseinen dc++ ja sattumoisin olen huomannut, että tiedoston pitää olla täsmälleen samanniminen ja kokoinen, muuten latausta ei pysty jatkamaan vaan se aloittaa aina alusta jos on esim. vaikka yhden kirjaimen ero nimissä. Osaisko joku sanoo tähän apuja...Viestin lähetti vieri
DC++ versiossa voi valita minkä nimisen filukan vaan tahtoo, kunhan se tiedosto ja sen koko on vaan sama.
En tiedä osaanko auttaa, mutta kokeillaan.Viestin lähetti raipe#41
Mulla on tuo kyseinen dc++ ja sattumoisin olen huomannut, että tiedoston pitää olla täsmälleen samanniminen ja kokoinen, muuten latausta ei pysty jatkamaan vaan se aloittaa aina alusta jos on esim. vaikka yhden kirjaimen ero nimissä. Osaisko joku sanoo tähän apuja...
Viestin lähetti HABS #11
Jos imuroit pelin joka on pakattu imageksi niin tarvitset aina pelistä bin. ja cue. tiedoston.
Tarkentakaapas vielä sen verran ettäViestin lähetti muaddib
Tarkennetaan vielä sen verran, että .cue-file tarvitaan vain jos aiot polttaa ao. imagen CD-levyksi
esim. Nerolla. Esim. Daemon toolille riittää pelkkä .bin-file virtuaali-CDn luomiseksi.
Viestin lähetti Lättfil
Yks pikkujuttu tähän väliin, miten mä saan AVI-videoclipit toimimaan ku Kazaaliten oma AVI-homma ei pyöritä eikä winamp 5.0 pyöritä. Äänet tulee mutta kuvaa ei. Olisin riemuissani jos joku voisi auttaa!
Viestin lähetti Lättfil
Yks pikkujuttu tähän väliin, miten mä saan AVI-videoclipit toimimaan ku Kazaaliten oma AVI-homma ei pyöritä eikä winamp 5.0 pyöritä. Äänet tulee mutta kuvaa ei. Olisin riemuissani jos joku voisi auttaa!