Re: WinMX-kysymys:
Tuo johtuu niin yksinkertaisesta asiasta, että verkko tökkii. Ainoa millä voit koittaa korjata tuota, jos se edes johtuu sinun asetuksistasi, on kokeilla vaihtaa Primary/Secondary connection.
Parhaiten tuohon tietenkin auttaa se, että päästyäsi jonoon laitat viestin tälle henkilölle jonka jonossa olet ja pyydät starttaamaan heti. Voi se verkko tietysti tökkiä latauksen aikanakin ja katkaista yhteyden, mutta omalla kohdallani useimmat keskenjääneet lataukset ovat johtuneet jomman kumman koneen kaatumisesta.
Sitten vielä WinMX:stä yleisesti. Siinähän saa parhaiten tavaraa vaihtokaupoilla. Itse selailen usein minulla jonossa olevien käyttäjien jakoja. Jos sieltä jotain löytyy, on se aika helppo saada myös itselle. Yleensä riittää kun päästää kyseisen hemmon jonon ohi. Sitten jos siellä jonossa joku 0-share yrittää saada montaa tiedostoa, pääsee ko. tyyppi Ignoreen.
Viestin lähetti Shane
Mitä tarkoittaa, kun jonottaessani jotain imutettavaa tiedostoa, käyttäjänimen kohdalla oleva sininen teksti 'Remotely Queued [joku numero]' muuttuu yhtäkkiä punaiseksi 'Timed Out (Waiting for network reply...)' -herjaukseksi? Samalla tämä käyttäjä häipyy jonosta kokonaan, ja jos painaa retryä, niin se tulee takaisin, mutta paljon suuremmalla jonotusnumerolla! On aivan helvetin rasittavaa odottaa ensin tuntitolkulla, kun oma "vuoronumero" lähestyy, ja sitten tietenkin numeron yksi tai kaksi kohdalla käy näin. Tällä menolla on aivan turha jättää esim. yöksi konetta imuttamaan.
Miten tuon saa estettyä ja mitä se ylipäänsä tarkoittaa? Olen aivan äimänä koska tuota vaivaa ei ole ennen ollut, mutta nyt se on tullut kuin itsestään, vaikka en ole asetuksiin koskenutkaan.
Auttakaahan joku, ennen kuin hermot räjähtää totaalisesti.
Tuo johtuu niin yksinkertaisesta asiasta, että verkko tökkii. Ainoa millä voit koittaa korjata tuota, jos se edes johtuu sinun asetuksistasi, on kokeilla vaihtaa Primary/Secondary connection.
Parhaiten tuohon tietenkin auttaa se, että päästyäsi jonoon laitat viestin tälle henkilölle jonka jonossa olet ja pyydät starttaamaan heti. Voi se verkko tietysti tökkiä latauksen aikanakin ja katkaista yhteyden, mutta omalla kohdallani useimmat keskenjääneet lataukset ovat johtuneet jomman kumman koneen kaatumisesta.
Sitten vielä WinMX:stä yleisesti. Siinähän saa parhaiten tavaraa vaihtokaupoilla. Itse selailen usein minulla jonossa olevien käyttäjien jakoja. Jos sieltä jotain löytyy, on se aika helppo saada myös itselle. Yleensä riittää kun päästää kyseisen hemmon jonon ohi. Sitten jos siellä jonossa joku 0-share yrittää saada montaa tiedostoa, pääsee ko. tyyppi Ignoreen.