Kyllähän sinun pitäisi tietää että itsehän olen pitänyt Lintumäen Harria aina täytenä pellenä. Ihmeen kauan Hjallikselta meni tuon huomaamiseen.
Niin aika jännä ettei ole kuulunut kun ainoa joka näistä on ennen isoon ääneen mutissut ja toisten tekemisiä arvostellut kausikorttilaisten pettämisenä ja Sm-liigan uskottavuudelle hallan tekemisenä kauppasi itse puoli joukkuetta järjestäen vuosituhannen noloimman tyhjennysmyynnin.
Palomäki pitäisi saada pois kaverille ei yksinkertaisesti löydy käyttöä.
Toke on liian vanha ja kallis(kallein kotimainen liigassa).
Maalivahdit Lassila-Tolvanen olisi järkevä ratkaisu siksi että Tolvanen saa näyttä että pärjääkö liigassa vai ei. Lassilan uskon onnistuvan koska on ollut loppukauden todella hyvä ja kun ensikaudella pitäisi olla niitä kovia pakkeja.
Satakunnan kansa kirjoitti:-Jatkan kuitenkin uraani Suomessa, sillä olen solminut kaksivuotisen sopimuksen SM-liigassa pelaavan joukkueen kanssa. En halua kertoa uutta osoitettani julkisuuteen vaan odottaa, kunnes uusi seurani julkaisee siirron.
Näin sanoo Toporowski. Tukka-Jukan valmennukseen siis?
op777
Ei kyllä meikäläisen tajuntaan mene jos Kerho kiinnittää vielä Anderssonin kun olisi Toporowskikin ollut tarjolla.
Ei kyllä meikäläisen tajuntaan mene jos Kerho kiinnittää vielä Anderssonin kun olisi Toporowskikin ollut tarjolla.
Onko sulla jotain sisäpiirin tietoa ettei Kerho olisi ollut kiinnostunut kyseisestä herrasta?
Ei ne asiat mene ihan niin, että Kerho vaan ottaa jonkun tarjolla olevan pelaajan. Ja voihan olla, että meille on tulossa vielä jotain astetta parempaa.
Kerho on tarjonnut try-outia Jokipoikien Tomi Karlssonille. Miehellä on takana pari ihan hyvää kautta mestiksessä, mutta myös ikää aika reilusti ja muutama aiempi näytönpaikkakin on liigaan ollut.
Jaah... No eihän try-outeissa mitään menetä, mutta silti hieman ihmetyttää Tomi Karlsson. Ikää jo 28 vuotta. Tosin, onhan miehellä takana hyviä Mestis-kausia.... No, parempi olla ihan hiljaa.
Huhuissa aiemminkin pyörinyt Janne Laakkonen on nyt sitten Kerhon miehiä seuraavat kaksi vuotta.
Huhuissa aiemminkin pyörinyt Janne Laakkonen on nyt sitten Kerhon miehiä seuraavat kaksi vuotta. Elikkäs käsiä saadaan ainakin lisää. Toivottavasti ne jalat sitten kestää.
En voi ikävä kyllä paljastaa lähdettä tällä kertaa. Itse pidän lähdettä kuitenkin luotettavana.Mistä tiedät???
Huhuissa aiemminkin pyörinyt Janne Laakkonen on nyt sitten Kerhon miehiä
Olet lytännyt lähes kaikki tänne huhutut nimet. Väisänen, Andersson ja Makkonen pitäisi siis pitää/ostaa takaisin. Keillä muilla mielestäsi ensi kaudella käännetään kurssia. Esimerkkejä odotellaan.Laakkonen on selkeän rautakorpimainen hankinta - härski, kookas, nousujohteisella uralla oleva voimakas powerforward joka ei kaihda fyysistä peliä.
Hyvä että tänä vuonna joukkuetta näköjään kootaan selkeästi viime kaudesta viisastuneena.
Olet lytännyt lähes kaikki tänne huhutut nimet. Väisänen, Andersson ja Makkonen pitäisi siis pitää/ostaa takaisin. Keillä muilla mielestäsi ensi kaudella käännetään kurssia. Esimerkkejä odotellaan.