Coloradosta tuli saman tien yksi kiinnostavimmista joukkueista seurata tässä draftin ja free agent -rumban ympärillä. Jännä nähdä, miten joukkue käyttää nuo vuorot, etenkin jos päättävät kaupata ne muualle.Mielenkiintosta nähdä pitääkö Colorado noi varausvuorot vai pukkaako kohta jotain treidiä jonkun rebuild jengin kanssa joka haluaa varausvuoroja.
No Johansen vaihdettiin nuoreen ja lupaavaan puolustajaan Seth Jonesiin, kun taas Hayes oli vain korkean varausvuoron arvoinen. Ei siis juuri samoja aineksia.Mites tuo Hayes-kauppa vertautuu Johansen-kauppaan? Tuntuu olevan paljon samoja aineksia kasassa, mitkä ovat suurimmat erot?
Eiköhän siellä vain nähdä Newhookissa paljon enemmän potentiaalia kuin kahdessa kakkoskierroksen varauksessa. Coloradohan teki vastaavan Devon Toewsin kanssa muutama vuosi sitten.No nyt tuli puskista. Mikäs pointti tässä kaupassa on?
Mielestäni 6. kierroksen varaus ei ole erityisen korkea.No Johansen vaihdettiin nuoreen ja lupaavaan puolustajaan Seth Jonesiin, kun taas Hayes oli vain korkean varausvuoron arvoinen. Ei siis juuri samoja aineksia.
Mä taas luulen, että Avs vedätti. Mun mielestä Newhook on jo hiukan nähty. Katto ei ole kovin korkealla. Pieniä väläytyksiä, mutta tasaisuus puuttuu.Eiköhän siellä vain nähdä Newhookissa paljon enemmän potentiaalia kuin kahdessa kakkoskierroksen varauksessa. Coloradohan teki vastaavan Devon Toewsin kanssa muutama vuosi sitten.
Niin siis numeroltaan se on korkea.Mielestäni 6. kierroksen varaus ei ole erityisen korkea.
Niinpäin kyllä.Niin siis numeroltaan se on korkea.
Johansen kaupattiin vähän aikaa sitten Coloradoon ja vastine oli luokkaa kassillinen kiekkoja.No Johansen vaihdettiin nuoreen ja lupaavaan puolustajaan Seth Jonesiin, kun taas Hayes oli vain korkean varausvuoron arvoinen. Ei siis juuri samoja aineksia.
Joo tiedän kyllä, olen itse kauppaa kommentoinutkin. Tämä oli tällaista mukahassuttelua, kun Johansen vaihdettiin aikoinaan Nashvilleen vaihdossa Seth Jonesiin. Tuostakin saisi hassun jutun siitä, mitä Columbus sai Jonesista vastineeksi versus mitä Nashville sai Johansenilta vastineeksi kun molemmat ovat jo vaihtaneet maisemaa.Johansen kaupattiin vähän aikaa sitten Coloradoon ja vastine oli luokkaa kassillinen kiekkoja.
Ja Jonesin joukkue, joka siis on Chicago nykyään, on suht kusessa Jonesin diilin kanssa. Ei toki siinä mielessä, että juuri nyt Chicagolla on helvetisti pelimerkkejä, mutta on sitä diiliäkin jäljellä vielä hetki.Joo tiedän kyllä, olen itse kauppaa kommentoinutkin. Tämä oli tällaista mukahassuttelua, kun Johansen vaihdettiin aikoinaan Nashvilleen vaihdossa Seth Jonesiin. Tuostakin saisi hassun jutun siitä, mitä Columbus sai Jonesista vastineeksi versus mitä Nashville sai Johansenilta vastineeksi kun molemmat ovat jo vaihtaneet maisemaa.
Mites tuo Hayes-kauppa vertautuu Johansen-kauppaan? Tuntuu olevan paljon samoja aineksia kasassa, mitkä ovat suurimmat erot?
Samalla tuli tuo Duboisin uusi soppari, 8x8,5m. Vähän suolainen hinta just nyt, mutta muutaman vuoden päästä jees?
Linkki: https://twitter.com/reporterchris/status/1673774329635672070?s=20
Tämä tuli minullekin mieleen. Olikohan NHL-pelit samantien siinä?RIP Kuparin NHL-ura.
En ihmettelisi, jos olisi. Suoraan sanottuna surkea poiminta Kingsiltä alusta asti. Hyvä, että pääsivät eroon.Tämä tuli minullekin mieleen. Olikohan NHL-pelit samantien siinä?