Olen eri mieltä kanssasi tästä. Jos puhutaan "syvyyshankinnasta", mielestäni siinä kohtaa pitäisi puhua syvyyspelaajista, eli vaikka kolmosparin pakeista, kuten Luke Schenn treidi Leafsiin ja alempien ketjujen grindereista, kuten nyt vaikka Lars Ellerin hankinta Avsiin tai Nick Bjugstadin hankinta Öljyyn. Max Domi on joukkueensa parhaana pistemiehenä ihan kärkihankinta tekemään tehoja Starsin kärkiketjuissa ja antamaan variaatioita YV-koostumuksiin, aivan samoin kuin Patrick Kane NYR:issa. Ja kyllä nimenomaan ne tämän kauden tehot tulee ottaa huomioon, kun verrataan kevään hankintoja. Nyt siirtynyt Kane ei ole mikään 8 vuoden takainen Hart Trophy Patrick Kane, vaan 35-vuotta tänä vuonna täyttävä laskusuunnassa oleva veteraani (hyvä pelaaja toki edelleen). Voit tulla toki sen jälkeen tänne ilkkumaan, kun Kane nostaa Conn Smythen ja Domin tippuu kiikareilla ensimmäisellä kierroksella 7 minuutin peliajalla, mutta tässä kohtaa pelillisesti ajateltuna kyseessä on hyvinkin samaa luokkaa olevat hankinnat.
Okei, luulen että olemme tässä vaan eri linjoilla ja pystynemme elämään asian kanssa.
Starsin omassa ketjussa Domista puhuttiin "secondary scoringin" osastoon kuuluvana, joka viittaisi kanssa hyvin syvyyteen, mutta ymmärrän sunkin näkemyksesi. Itse en vaan osaa asettaa Domia ja Kanea samalle viivalle. Tämä tästä.