Itse odotan hieman maltillisempaa, 8-9M väliin asettuvaa sopimusta. Mutta tuo 6M on aivan liian vähän.
Itse taas näen, että vaikka ei kiskoisikaan kuten Marner, niin kyllä näiden kahden sopimukset pitää olla hyvinkin lähellä toisiaan.
Itse pidän Marnerista todella paljon, mutta en näe, että olisi yhtään parempi kuin Aho. Jos tuolla kaiken maailman Hayesit ja Myersit (vasta huhu) saavat 7-8 miljoonaa. Riippumatta RFA statuksesta, niin kyllä tarjous pitää olla sen suuntainen, että offer sheetillä toinen joukkue joutuu luopumaan 4 ykköskiekan varauksesta.
Tässä samassa kategoriassa on mielestäni Marner, Aho, Rantanen, Laine, Point ja Tkachuk ehkä myöskin. Jos suomalaiset ottavat taas jonkun kohteliaisuus alennuksen niin ok, mutta en ihmettelisi jos joku joukkue lätkäisisi silloin sen offer sheetin.
Kapaset on erikseen ja tuon tason pelaajille niitä ei varmasti käytetä vaikka silloin ei jouduttaisikaan luopumaan niin paljosta. En siis väheksy Kapasta vaan tällä hetkellä hänen näyttönsä riittää suunnilleen siihen, mitä Toronton huhutaan tarjonneen ja offer sheetejä käytetään hyvin harkiten.