Koitettaisiinkohan Erik Comrieta ajaa sisään? Mikäli ei uskoa löydy häneen, niin sitten vaan UFA-maalivahtia.Mikäs Winnipegin maalivahtitilanne on nyt? Löytyykö omista uusi kakkonen?
Itse nään tämän ennemmin niin päin, ettei Habsilla ole tarkoituskaan menestyä ensi kaudella, joten hyvin voidaan ottaa ilmaiseksi Joel Armia sisään ja Steve Mason laitetaan kävelemään viimeistään ensi kauden jälkeen. Kuka nyt ei Joel Armiaa ottaisi ilmaiseksi omaan joukkueeseensa? Niimpä.Joukkue josta puuttuu sentterit ja jolla on ikääntyvät liigan ykkösmokke ja superpuolustaja hankkii bottom-6 laiturin ja neljännen maalivahdin vieden kunnon lohmareen vapaasta cap-tilasta. Ei ihan vastannut joukkueen tarpeita tämä kauppa.
Itse nään tämän ennemmin niin päin, ettei Habsilla ole tarkoituskaan menestyä ensi kaudella, joten hyvin voidaan ottaa ilmaiseksi Joel Armia sisään ja Steve Mason laitetaan kävelemään viimeistään ensi kauden jälkeen. Kuka nyt ei Joel Armiaa ottaisi ilmaiseksi omaan joukkueeseensa? Niimpä.
Oliko tämä kuitenkaan se kauppa mihin kannatti tarttua, että joukkueeseen saadaan 11. joelarmia laitaan painamaan? Epätoivo nousee tuolla muutamalla managerilla tunti tunnilta eli siellä ollaan mahdollisesti luopumassa joistain oikeasti potentiaalisista pelaajista tai vuoroista.
Näitä yli 25v kavereiden mörkösopimuksia pitäisi välttää viimeiseen saakka. Viimeiset 5 vuotta ovat pelkkänä taakkana joukkueelleen.
Olisikohan Masonista voinut mahdollisesti saada vielä jotain (varausvuoron) takasinpäin jos Montreal olisi pitänyt 50% palkasta?
Mun mielestä Mason dumpattiin halvalla. Tosin itse en usko Armian nousevan koskaan top-6 hyökkääjäksi, kuten monet muut. Mielelläni väärässä olisin.
Myers tai Kulikov liikkuvat jos Jetsin pitää tilaa tehdä. Kulikov pitäisi vaihtaa johonkin muuhun ylihintaiseen pelaajaan tai epätoivoiseen joukkueeseen, Myersista saisi jotain parempaa takaisin.Ei vain taida vielä Masonista eroon pääseminen riittää Stastnyn uudelleen signaamiseen, eli tämä tuskin oli sitä varten puhtaasti tehty. Bonukset ym. saa tuolla liikkeellä katettua, mutta Stastnya varten pitäisi vielä tehdä peliliikkeitä. Little?
en varmaan ole ainut, kenestä tämä kuulostaa varsin hyvältä ja edulliselta sopimuksesta.Couturelle 8 vuoden 64 miljoonan jatkosopimus.
Huippupelaajalle huippupelaajan rahat.
Hyhhyh, nyt on kallis.Reavesille kahden vuoden jatko Vegasiin. 2.775 AAV. Darren Dreger Twitterissä: "2 years. $2.775 million per year for Reaves.… "