Pakko tulla sanomaan Khaddi Sagnia, kun sitä parempaa kroppaa ei enää voi olla. Ihan naurettava.
khaddi sagnia - Google-haku
Pakko tulla sanomaan Khaddi Sagnia, kun sitä parempaa kroppaa ei enää voi olla. Ihan naurettava.
khaddi sagnia - Google-haku
Pesäpallohistorian paras uudistus on ollut ylivoimaisesti naispalloilijoiden siirtyminen kireisiin housuihin. Naispesispelaajilla on ehkä urheilurintaman parhaat, ja aliarvostetuimmat, perseet.Katselin tänä syksynä naisten pesisfinaaleja ja ihastelin joka matsissa Kirittärien hyviä per... anteeksi siis pelitaitoja. Kyllä ihan oikea joukkue voitti.
Uimareilla tuntuu usein olevan minun silmääni mahtavia perseitä. En tosin katso uintia, mutta opiskelupiireistä tunnen pari uimaria ja niillä on aika vitun tiukat perät molemmilla. Sitten on uimareista tunnettu vielä tämä Bottaksen naikkonen, jonka nimeä en muista, jolla muistaakseni on myös aikamoinen takalisto.Naispesispelaajilla on ehkä urheilurintaman parhaat, ja aliarvostetuimmat, perseet.
Sitten on uimareista tunnettu vielä tämä Bottaksen naikkonen, jonka nimeä en muista, jolla muistaakseni on myös aikamoinen takalisto.
*fapfapfap* Anteeksi mitä sanoit?Emmi Peltosesta ei sitten teidän märkähousujen toimesta tälle palstalle yhtään häväistysviestiä.
Emmi on kaunis nuori tyttö, eikä teidän käteenvetäjien objekti.
Minä ilmoitan ylläpidolle kaikista henkilöön menevistä törkeilyistä.
Emmi Peltosesta ei sitten teidän märkähousujen toimesta tälle palstalle yhtään häväistysviestiä.
Minä ilmoitan ylläpidolle kaikista henkilöön menevistä törkeilyistä.
Eikö rantalentopalloilijat ole kauttaaltaan aika hyvännäköisiä?
.
Moi Ville Peltonen.
En tietenkään ole Emmin sukua. Minä vaan haluan sanoa teille poitsut että leikkikää kaksinaismoralistista leikkiänne niinkuin etumus auki haluattekin, mutta Emmiä ette siihen vedä.