USA:n naiskiekkoilijat nakuna
Kavereiden kanssa tuli keskusteltua näistäkin, ja olin vissiin ainoa, joka noita panisi. Ovat kuulemma liian lihaksikkaita ja "miehekkäitä". On tietty persettä ja reittäkin, eivätkä ole kumitissisiä luurankoja, kuten nykyinen kauneusihanne ilmeisesti määrää, mutta minusta nämä tytöt ovat kauniita. Kyllä minulle tuollainen naisvartalo kelpaisi.
Riippuu tietysti vähän omistakin spekseistä. Kun on on itse kookas ja harteikas ja on seurustellut pitkien naisten kanssa ja pitää pituutta jopa jonkinlaisena kauneuskriteerinä (
kyllä!), niin ehkä näistä mimmeistä on helpompi tykätä. Läskeistä naisista en tietenkään tykkää, läski on kammottavaa, mutta sopusuhtainen, raamikas ja pitkä nainen on kyllä aika
hot.
Mitään en voi toki sillekään, että
Anni Vuohijoki on minusta maamme seksikkäimpiä naisia. Siinä mimmissä on vain sitä jotain, olkoon vaikka painonnostaja. Siinä mimmissä on jotain niin
kiimaista. Ehkä se on se voima. Ja sehän ei ole edes pitkä, mutta sen fyysinen presenssi on ihan huikea. Upea nainen, antaisin vaikka sata kamelia hänestä.