Toisaalta olen samaa mieltä, mutta miksi muita kauniita nuoria tyttöjä/naisia ja heidän avujaan saisi puida täällä tai jossain muualla sen enempää?kritiikki kirjoitti:Kiira on kaunis nuori tyttö, eikä teidän käteenvetäjien objekti.
Toisaalta olen samaa mieltä, mutta miksi muita kauniita nuoria tyttöjä/naisia ja heidän avujaan saisi puida täällä tai jossain muualla sen enempää?kritiikki kirjoitti:Kiira on kaunis nuori tyttö, eikä teidän käteenvetäjien objekti.
sampio kirjoitti:Toisaalta olen samaa mieltä, mutta miksi muita kauniita nuoria tyttöjä/naisia ja heidän avujaan saisi puida täällä tai jossain muualla sen enempää?
kritiikki kirjoitti:Kiirasta ei sitten teidän märkähousujen toimesta tälle palstalle yhtään häväistysviestiä.
Kiira on kaunis nuori tyttö, eikä teidän käteenvetäjien objekti.
Minä ilmoitan ylläpidolle kaikista henkilöön menevistä törkeilyistä.
kritiikki kirjoitti:Toisaalta minäkin olen kanssasi samaa mieltä. Totta on että tämä ketju on asenteellinen törkyketju.
Ihme että tarkka ylläpitolinja ylipäätään antaa tällaisen jatkua.
No, en minä mikään moraalinvartija sen kummemmin halua olla paitsi: Kiiraan kohdistuneet sovinistiset, pedofiliaan ym. törkeydet ilmoitan ylläpidolle.
He sitten ratkaisevat.
Asia on ilmoitettu etukäteen, joten eikö ole reilu peli.
kritiikki kirjoitti:Toisaalta minäkin olen kanssasi samaa mieltä. Totta on että tämä ketju on asenteellinen törkyketju.
No, en minä mikään moraalinvartija sen kummemmin halua olla paitsi: Kiiraan kohdistuneet sovinistiset, pedofiliaan ym. törkeydet ilmoitan ylläpidolle.
He sitten ratkaisevat.
He sitten ratkaisevat.
Kannattaa varoa ettei itselle nasahda kieltoa...kritiikki kirjoitti:Toisaalta minäkin olen kanssasi samaa mieltä. Totta on että tämä ketju on asenteellinen törkyketju.
He sitten ratkaisevat.
pelikielto kirjoitti:Kannattaa varoa ettei itselle nasahda kieltoa...
Täällä ei ole yhtään pedofiliaan viittaavaa kommenttia vielä näkynyt.
No rauhoitus nyt jo. Onhan täällä ollut ketjuja kaiken maailman Viiveille ja Janinoille. Ja ne on ihan omia ketjuja. Kiira nyt joutuu ainakin tällä hetkellä paistattelemaan "ketä polkaisisit"-ketjussa. Eli säästä uho sinne mihin se kuuluu. Kyllä se luultavasti tulee vielä, mikäli merkit vaan paikkansa pitää... Se Kiiran "oma" ketju siis...kritiikki kirjoitti:En tietenkään ole Kiiran sukua. Minä vaan haluan sanoa teille poitsut että leikkikää kaksinaismoralistista leikkiänne niinkuin etumus auki haluattekin, mutta Kiiraa ette siihen vedä.
Ylläpito päättäköön saako Kiirasta tehdä tänne objektin.
Haastan tässä siis teidät kirjoittajat, ja ylläpidon.
Jos ylläpito heitttäisi meikäläisen pellolle, niin olisihan se mielenkiintoinen kannanotto.
Mutta, kuten sanottu, törkeydet ilmoitetaan.
Morrow10 kirjoitti:Mieti kun olet juuri pääsemässä asiaan ja Kiira kuiskii korvaasi sulosointuja. Hormonisi hyrräävät jo täyttä vauhtia ja kiima on sanoin kuvaamaton. Sitten yht`äkkiä, aivan varoittamatta silmäsi näkevät vain ja ainoastaan oheisen kuvan. Etkä pääse siitä irti.
http://www.junnut.com/kausi0203/kuvat/160803SJL/P8160930_1200.jpg
Ketäs sit polkasisit?
Immortal kirjoitti:Minä vetäisin Kiiraa kaikkiin kolmeen sukupuoliyhteydessä enemmän tai vähemmän yleisesti käytettävään kohteeseen, jos sellainen fiktiivinen tilanne käsille tulisi.
Taisi kaveri tarkoittaa kuitenkin ns. ykköstä, kakkosta ja kolmosta. Ja tiedäthän sinä sen... Tissit ja reidet puolestaan ovat nelonen, vitonen ja vee-kutonen(huonolla tuurilla suora, muttei siitä enempiä), kätisyydestä(ja automallista) riippuen. Mutta nehän ovat tunnetusti vaan bonareita, eikä tosimies ole ikinä päässyt ykköstä pidemmälle. Ja vaikka se ajattelee asiaa toisinaan, niin ei se haluaisikaan... Vee kutosesta (ja Kiirasta samalla) vaan haaveillaan. Itse olen päässyt vasta rivineloseen... Toisaalta en muuta haluaisikaan. Sitten taas sehän ei ole mikään ihme, sillä minähän olen kuitenkin tosimies...sopuli kirjoitti:Joo-o, tissit on liian pienet käytettäväksi minkäänlaiseen vetelyyn. Edes fiktiivisessä tilanteessa. Toisaalta sitä voisi kyllä vedellä reisille.
MusanMake kirjoitti:Taisi kaveri tarkoittaa kuitenkin ns. ykköstä, kakkosta ja kolmosta. Ja tiedäthän sinä sen...
MusanMake kirjoitti:No rauhoitus nyt jo. Onhan täällä ollut ketjuja kaiken maailman Viiveille ja Janinoille. Ja ne on ihan omia ketjuja. Kiira nyt joutuu ainakin tällä hetkellä paistattelemaan "ketä polkaisisit"-ketjussa. Eli säästä uho sinne mihin se kuuluu. Kyllä se luultavasti tulee vielä, mikäli merkit vaan paikkansa pitää... Se Kiiran "oma" ketju siis...
Kilgore Trout kirjoitti:Älkää kiusatko "kritiikkiä", yli viiskymppinen ukkeli on vaan rakastunut, rakastunut mielikuvaan missä hän karauttaa valkoisella hevosellaan kohti auringonlaskua Kiira käsivarsillaan.
Panzerfaust kirjoitti:Mikä ihmeen siveellisyysseura täällä on koolla?
Totta munassa kaikki miehet, oli sitten varattu ja sinkku, polkisi Kiiraa tilausuuden tullen. Ja monta kertaa. Kiiran kaltainen tyttö olisi kunnia saattaa raskaaksi.
Enkö? Vai etkö sittenkään sinä ymmärtänyt minun viestiäni? Myönnettäköön: artikulointini on epäselvä näin humalassapäin, mutta ei sen nyt pitäisi näppiksen kautta näkyä...?sopuli kirjoitti:No kyllä sinä nyt et ollenkaan ymmärtänyt tuota viestiä. Tarkoitus oli siis nyökkäillä hyväksyvästi tuolle kolmelle vaihtoehdolle.
No kyllä vaan! Ja hymyilisin koko ajan! Minkähänlainen mun ja Kiiran lapsesta tulisi? Vaaleita ollaan molemmat, eli kunnon arjalainen siitä tulisi. Ja poikahan sieltä putkahtaisi, se on sanomattakin selvää, näillä kiukku-testo tuotoilla. Kiiran luistelutaito ja mun ärsyttävä ja vittumainen luonne siihen päälle niin... Siitähän tulisi Japa Levonen!Panzerfaust kirjoitti:Totta munassa kaikki miehet, oli sitten varattu ja sinkku, polkisi Kiiraa tilausuuden tullen. Ja monta kertaa. Kiiran kaltainen tyttö olisi kunnia saattaa raskaaksi.