Kauniita naisurheilijoita

  • 806 812
  • 1 438

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vlasic on kyllä hämmästyttävän kaunis. "Legs that never end", ihana nainen.

Tosi kaunis korkeusfinaali menossa, Vlasic, Friedrich, Chicherova. Itteä kyl nämä pitkät naiset miellyttää nam. Exä muuten oli mua selvästi pitempi ja ei se ainakaa haitannu!

Itse en yleensä pidä pitkistä, laihoista ja rinnattomista naisista, mutta Vlasicin kohdalla olen joutunut tekemään poikkeuksen. Mahtava nainen ja ilo silmälle!

Jos jollain on jaettavana kunnollisiin Vlasicin kuviin linkkejä niin en laita pahakseni ;)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vlasic on kyllä hämmästyttävän kaunis. "Legs that never end", ihana nainen.

Tosi kaunis korkeusfinaali menossa, Vlasic, Friedrich, Chicherova. Itteä kyl nämä pitkät naiset miellyttää nam. Exä muuten oli mua selvästi pitempi ja ei se ainakaa haitannu!

Itse taas eniten viehätyin Friedrichistä, vaikka kauniita naisia olivat kaikki mitallistit tosiaan. Vähän Friedrich on alipainoisen näköinen, mutta kasvot ja varsinkin ne aurinkolasien alta vihdoinkin paljastetut silmät hurmasivat meikäläisen.
 

Tsorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wings
Itse en yleensä pidä pitkistä, laihoista ja rinnattomista naisista, mutta Vlasicin kohdalla olen joutunut tekemään poikkeuksen. Mahtava nainen ja ilo silmälle!

Jos jollain on jaettavana kunnollisiin Vlasicin kuviin linkkejä niin en laita pahakseni ;)

Vlasicistahan löytyy netin syövereistä muutama tissikuvakin vallan.. En viitsi linkkiä laittaa ettei tule sanomista mutta löydät kyllä googlen avulla.
 

Tsorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wings

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihan jees, että emme ole kaikki samoilla apajilla. Makunsa kullakin. Pakko silti ihmetellä hiukan, että tuo Hugh Grantin kadonnut kaksoissisko on niin suosittu, kovin kolho kasvoiltaan ja eikä muodoista tietoakaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan jees, että emme ole kaikki samoilla apajilla. Makunsa kullakin. Pakko silti ihmetellä hiukan, että tuo Hugh Grantin kadonnut kaksoissisko on niin suosittu, kovin kolho kasvoiltaan ja eikä muodoista tietoakaan.

Samaa juttua olen minäkin ihmetellyt, että mikähän tuossa Vlasicissa oikein vetoaa? Aikamoinen kuikelo minun mielestäni, eikä edes kasvoiltaan kaunis. Mutta makunsa kullakin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se oli muistaakseni 2001 Edmontonin MM-kisoissa kun ensi kertaa näin Vlasicin kilpailevan, ja tuolloin hän oli kyllä minun mielestäni paljon kauniimpi kuin nykyään. Ikää hänellä oli tuolloin ilmeisesti 18 vuotta (syntynyt 1983?) ja tuntuu että noista ajoista hän on vain laihtunut eikä naamakaan enää niin nätti ole kuin silloin. Tai johtuuko se sitten siitä että nykyään hän on jo joka kisasta tuttu, eikä enää pääse puskista yllättämään kuten Edmontonin kisojen aikaan.
 

d2uce

Jäsen
Vlasic tuo mieleen lähinnä jonkun narkkarin tai meren pohjassa elelevän kalaotuksen, mutta makunsa kullakin.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Minun suosikkini eilisessä naisten korkeushypyssä oli ruotsalainen Emma Green.
 

Veijari

Jäsen
Ei siinä Vlasicissa ole muuta hyvää kuin korkeushyppääjän kroppa. Ja jos sen viereen pääsisi seisomaan niin melkoinen alemmuuden tunne syntyisi (193cm vs. 184cm). Paljon paremmalta näytti toiseksi sijoittunut Chicherova avatessaan tukkansa ponnarista. Huh!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vlasic taitaa jakaa aika voimakkaasti mielipiteet. Perusnättinä flikkana häntä tuskin moni pitää, vaan joko reaktio on suorastaan kiimainen tai täysin torjuva. Itse pidän enemmän noista perusnäteistä tai klassisen kauniista, hiukan kurvikkaammista naisihmisistä. Valerie Vili nyt menee jo hiukan överiksi omaan makuuni, mutta sallittakoon sekin PK 186:lle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oma suosikki tähän asti on Allyson Felix, jolla on sutjakka ja naisellinen kroppa.

Naisellinen... no jaa. Sama vika kuin aika monella muullakin sprintterillä että kroppa on vähän sellainen "pötkylä", itse tykkään että olisi vähän enemmän sitä lantion kaarta ja muitakin muotoja että voi kutsua naiselliseksi. Mutta ei toki lähellekään pahimmastakaan päästä ole tuo Felix.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Naisellinen... no jaa. Sama vika kuin aika monella muullakin sprintterillä että kroppa on vähän sellainen "pötkylä", itse tykkään että olisi vähän enemmän sitä lantion kaarta ja muitakin muotoja että voi kutsua naiselliseksi. Mutta ei toki lähellekään pahimmastakaan päästä ole tuo Felix.

Felix kuitenkin on naisellinen, vaikkakin hyvin sporttinen versio. Samaa ei voi sanoa monesta muusta naisjuoksijasta. Ja juoksu on kaunista ja lentävää, ei mitään runnomista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No tämän ketjun tarkoitushan ei ole arvostella toisten mielestä kauniita naisurheilijoita, vaan kertoa jos omasta mielestä joku naisurheilija miellyttää silmää. Eihän se ole keneltäkään mitään pois jos joku tykkää vähän muhkummasta kuin toinen, tai toista miellyttää loppumattomat sääret jne jne. (tärkeintä on että muistatte Jelena Isinbajevan olevan laatu kissa). Eli hyvähän se vain on että meitä on tässäkin asiassa moneen junaan.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kyllähän tuo Shelly-Ann Fraser mielyttää silmää ulkonäöllään ja olemuksellaan. Yllättäen lyhyet ja söpöksi luokiteltavat naiset ovat sydäntä lähinnä ja Fraser täyttää nämä kriteerit varsin hyvin. Niin ja ei siitä mukavan muodokkaasta perseestäkään kauheasti miinusta satele.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minun suosikkini eilisessä naisten korkeushypyssä oli ruotsalainen Emma Green.

Sama täällä. Mielestäni ehdottomasti kokonaisuutena kaunein nainen korkeusfinaalissa. Vlasic on vähän kaksipiippuinen tapaus. Kroppa jää kyllä positiivisella tavalla mieleen, mutta naama on valitettavasti kuin purentavikaisella sammakolla. Olisiko jo pian rupsahtamaan päin? Joskus naamavärkki ei tökkinyt näin pahasti.

edit. wikipedia väittää että B.V. on 193cm pitkä! Ei shaatana.. Ilmankos 179cm sakemanni näytti niin pieneltä siinä vieressä..
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Naisten pituuden karsinnassa jälleen yksi kaunotar, tällä kertaa Brasiliasta, eli Keila Costa. Tosin onhan tuo pituus muutenkin varsin mukavaa seurattavaa, jos pitää urheilullisen kauniista naisista.

Tässä kuva Costasta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuvassa siis vasemmalla.

Heh, hyvä tarkennus. Eli kiitoksia vain hyvistä nauruista.

Sateen keskeytettyä muut lajit Berliinissä saatiinkin seurata mukavan paljon naisten pituuden karsintaa, ei voi valittaa varsinkin kun nämä kenttälajit ei yleensä saa kovinkaan hyvin televisioaikaa kun juoksut jyrää yli.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tuon saksalaisen kiekonheittäjä Nadine Mullerin kanssa voisi kreikkalais-roomalaista alastonpainia kokeilla! Aikamoinen iso vaalee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös