Korkeushyppääjä Mari Sepänmaa. Täytyy häpeäkseen tunnustaa etten löydä hyvää kuvaa tytöstä, mutta varmaan moni tänään Kalevan Kisoja seurannut huomasi hänet. Suht kissa.
Korkeushyppääjä Mari Sepänmaa. Täytyy häpeäkseen tunnustaa etten löydä hyvää kuvaa tytöstä, mutta varmaan moni tänään Kalevan Kisoja seurannut huomasi hänet. Suht kissa. Ainakin, jos vertaa yllä postattuun Kanadalaiseen pikajuoksijaan.
Mari Sepänmaa on kyllä suomalaisista yleisurheilijoista numero 1. Todella viehättävä nainen, jolla on kasvojen lisäksi kroppakin kunnossa.
Kuin myös britti Jessica Ennis: http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00099/1211_jessica_ennis_99293a.jpg
Illan Berliinin lähetyksen kuulantyöntäjäamatsoonit! Kultamitalisti Valerie Vilin kanssa kävisin painiin koska tahansa.
Tämä jenkkien kuulamörssäri Michelle Carter oli myös kasvoistaan nätti. Kroppa oli.. noh, ei luinen.
Saman huomasin. Ensimäisen kerran kun minä hänet näin ruudussa näytettiin vain naamaa ja ajattelinkin jo, että onpas nätti 7-ottelija. Sitten siirryttiin toiseen kameraan ja paljastui raaka totuus.
Aika suppean horisontin tarkastelua mielestäni. Vallitseva kulttuuri suosii kohtuuttomasti pieniperseisiä dieettipissiksiä rintavien, reitevien ja persevien laatutytärten kustannuksella. Carterilta löytyy tosiaan kokoa mutta niin totta kuin hornan kolilemppareilla on kuumat paikat (sit. Kit Carson), häneltä löytyy myös muotoja.Sama kävi minulle. Ensin kuvattiin naamaa ja ajattelin että onpas hyvännäköinen täti, eikä mikään perus mörssäri. Kahden sekunnin päästä olin eri mieltä. Mutta nätti kasvoistaan siltikin.
Aika suppean horisontin tarkastelua mielestäni. Vallitseva kulttuuri suosii kohtuuttomasti pieniperseisiä dieettipissiksiä rintavien, reitevien ja persevien laatutytärten kustannuksella.
Kannatan lämpimästi tätä katsantokantaa. Kauniisti katsovan naisen myös Pisin Kääpiö noteeraa aina, riippumatta siitä mitä genreä ruumiinrakenne edustaa. Tolkullinen käytös, huumorintaju ja älli päässä ovat nekin reiden vahvuutta keskeisempiä tekijöitä loppupeleissä. Minkä asioiden nyt itse kukin katsoo korostavan naisen kauneutta.Eipä näistä kannata sen suuremmin kiistellä ja hyvähän se on että ne omaa silmää miellyttävät ominaisuudet eivät kaikkien silmissä ole samat vaikka tiettyjä universaaleja lainalaisuuksia näissäkin on. Sanonta kauneus on katsojan silmässä on täysin totta. Ja omasta mielestäni se kauneus lähtee varsin paljon katsottavan silmistä, sen lisäksi pitkähköt hiukset ja urheilullinen kroppa on plussaa.
Berliinin yleisurheilun MM-kisat toivat heti silmänruokaa.
Naisten seitsenottelussa varsinkin Natalia Dobrynska sytyttää: http://www.sportm.ro/files/Natalia-Dobrynska-sexy.jpg