scholl kirjoitti:Mikä ihme siinä Sharapovassa pervoja kiinnostaa.
Muista en tiedä, mutta omalla kohdallani jo käsitelty pituus ja minusta todella kaunis ulkonäkö.
Huomautan myös, että minulle Maria on venäläinen eikä ryssä, kuten sinulle.
scholl kirjoitti:Mikä ihme siinä Sharapovassa pervoja kiinnostaa.
Niin, no. Minun puolestani jokainen saa olla niin pitkä tai sen muotoinen kuin tykkää, kerroin vain oman mieltymykseni. Enkä edes yritä kiistää sitä, etteikö pitkä nainen voisi olla todella kaunis ja näyttävä ilmestys, en todellakaan. Kyse oli vain siitä, kumpi on minusta parempi paketti noin keskimäärin.KooPee kirjoitti:Aikuinen joka on 160 cm on kääpiö, eikä ainakaan minua kääpiöt sytytä. Kyllä se vaan on hienoa kun nainen on yli 180 cm, on se vaan niin vaikuttava näky. Sääli että naiset ovat suurimmaksi osaksi liian lyhyitä.
Ioota Rhoo kirjoitti:Kääpiöt tykkää tietenkin vertaisistaan, mutta kyllähän nimenomaan pitkät naiset ovat seksikkäitä. ...Korjataan: Pituus on osa seksikkyyttä.
Vaikkei tuossa Sharapovassa muutoin ole kehumista, Marian hilloviiva näyttää joka tapauksessa näyttävältä.flintstone kirjoitti:Vaikkakin on myönnettävä että pitkät sääret on toki kauniit. Ja Maria Sharapova (ja ihanainen Charlize Theron) on harvinainen poikkeus sääntöön.
Simon kirjoitti:Marian hilloviiva näyttää joka tapauksessa näyttävältä.
flintstone kirjoitti:Pieni on kaunista, piste.
Toi linkki ei suostu aukeamaan meikäläisen koneella, mikä lie tuuherosensuuri.flintstone kirjoitti:Ai tämä vai?
Simon kirjoitti:Toi linkki ei suostu aukeamaan meikäläisen koneella, mikä lie tuuherosensuuri.
flintstone kirjoitti:
Ai tämä vai?
Simon kirjoitti:Toi linkki ei suostu aukeamaan meikäläisen koneella, mikä lie tuuherosensuuri.
flintstone kirjoitti:Tässä pari vastaavaa kuvaa (kuva 1, kuva 2) mitä tuo toimimaton olisi ollut. Kiva poseeraus Marialta ja yksi lähikuva.
Samaa mieltä, jos vaikka noita flintin postaamia kuvia katsotaan. Onhan se ihan hirveä.scholl kirjoitti:Mikä ihme siinä Sharapovassa pervoja kiinnostaa.
Trenchtown kirjoitti:Ihmettelen kovasti, että missä viipyy Jatkoajan armoitettu moraalinvartijatiimi? Pienemmistäkin taitoluistelukuvista on saatu itkua aikaiseksi.
Speedye kirjoitti:Samaa mieltä.. ainakin melkein. Kunnon nirppanokaltahan tuo ryski näyttää..
1Timer kirjoitti:En menisi ihan niin pitkalle, etta sanoisin hanta porsaan nakoiseksi (scholl) tai huonon nakoiseksi, mutta liityn myos joukkoon, joka ihmettelee Marian "kauneutta". Minusta han on todella tavallisen nakoinen tytto, jolla nyt vaan sattuu olemaan (lajista johtuen) varsin vahaiset vaatteet aina paallaan ja on pitkasaarinen.
http://kitaj.no-ip.com/tdiary/images/20030806_0.pngNicke50 kirjoitti:Katselin tuossa toissayönä tennistä ja kyllä tämä Daniela hakkaa kaikki hevosen kokoiset Mariat mennen tullen.
Nicke50 kirjoitti:http://www.dhantuchova.com/indexEN.html
Katselin tuossa toissayönä tennistä ja kyllä tämä Daniela hakkaa kaikki hevosen kokoiset Mariat mennen tullen.
1Timer kirjoitti:Itse olen miettinyt taman niin, etta ehka tollanen ulkonako juuri uppoaa eniten nuoriin poikiin, ei tallasiin varttuneisiin miehiin. Sama Paris Hiltonin kanssa. Itseani taman tyton ulkonako lahinna oksettaa (ei kaantaisi paata edes baarissa), mutta kun kavin teini-ikaisten vaimon siskonpoikien luona, niin siella hanen peraan kuolattiin. Tassa on siis selkeasti sukupolven mittainen ero.
Speedye kirjoitti:Samaa mieltä.. ainakin melkein. Kunnon nirppanokaltahan tuo ryski näyttää.. Jos pitää hyvännäköinen venäläinen urheilija(tai taitaa olla jo Ex) löytää niin on vain yksi vaihtoehto. Anna Kournikova. Siinä on sellainen typy että alta pois. Taitaa olla taustakuvanakin tällä hetkellä. Tai sanotaan, näin että Anna Kournikova pari vuotta sitten.. nyt taitaa olla hieman liian laihassa kunnossa.