chelios77 kirjoitti:Kiitti,nyt tiedän ketä fanittaa :)
Pienenä sivuhuomautuksena täytyy mainita, että jos menisin Sharapovan kanssa selät vastakkain, olisimme yhtä pitkiä. Joten vaikka kaunis tyttö onkin, ei minua tästä syystä oikein sytytä.
chelios77 kirjoitti:Kiitti,nyt tiedän ketä fanittaa :)
Väliäkö sillä pituudella, jos pääsisi Sharapovan kanssa kasvokkain estäisi pikkuveikka napoja törmäämästä yhteen.Gunners kirjoitti:Pienenä sivuhuomautuksena täytyy mainita, että jos menisin Sharapovan kanssa selät vastakkain, olisimme yhtä pitkiä. Joten vaikka kaunis tyttö onkin, ei minua tästä syystä oikein sytytä.
bozik kirjoitti:Väliäkö sillä pituudella, jos pääsisi Sharapovan kanssa kasvokkain estäisi pikkuveikka napoja törmäämästä yhteen.
pernaveikko kirjoitti:Olen hänet nähnyt livenäkin, kyllä ne hartiat silti vain ovat kammottavan leveät ja aivan liian miehekkäät. Kaunis tyttö noin sinänsä toki.
tuuski kirjoitti:Kaikki yli 165cm naiset on pelottavia. Sori Maria.
Ioota Rhoo kirjoitti:Jennie Finch (softball) 185cm
http://images.sportsnetwork.com/olympics/getty/2004/finch_jennie3.jpg
Ioota Rhoo kirjoitti:Kyllä pitkien naisien pelkääminen kertoo enemän pelkääjästä kuin naisista. Hymiö.
No joo. Itse olen 186,5 cm pitkä, enkä silti sen kummemmin syty noista yli 180 senttisistä likoista. Kauneutta en kiistä, mutta 160-175 cm on minun mielestäni ihan passeli mitta. Mutta siis vain minun mielestäni.Ioota Rhoo kirjoitti:Kyllä pitkien naisien pelkääminen kertoo enemän pelkääjästä kuin naisista. Hymiö.
Aikuinen joka on 160 cm on kääpiö, eikä ainakaan minua kääpiöt sytytä. Kyllä se vaan on hienoa kun nainen on yli 180 cm, on se vaan niin vaikuttava näky. Sääli että naiset ovat suurimmaksi osaksi liian lyhyitä.sampio kirjoitti:No joo. Itse olen 186,5 cm pitkä, enkä silti sen kummemmin syty noista yli 180 senttisistä likoista. Kauneutta en kiistä, mutta 160-175 cm on minun mielestäni ihan passeli mitta. Mutta siis vain minun mielestäni.
Ioota Rhoo kirjoitti:Kääpiöt tykkää tietenkin vertaisistaan, mutta kyllähän nimenomaan pitkät naiset ovat seksikkäitä. ...Korjataan: Pituus on osa seksikkyyttä.
Tanskanen kirjoitti:Yleensähän sanotaan, että pitkät miehet pitävät lyhyistä naisista ja toisinpäin. Totuuspohjaa en tolle tiedä
Täsmälleen näin!Ioota Rhoo kirjoitti:Kääpiöt tykkää tietenkin vertaisistaan, mutta kyllähän nimenomaan pitkät naiset ovat seksikkäitä. ...Korjataan: Pituus on osa seksikkyyttä.
No, jos näin on, niin lyhyille miehille käy tässä yhtälössä huonosti. Harva pidempi nainen (kai) pitää (varsinkaan) selvästi itseään lyhyemmästä miehestä (siis toki muuten voi pitää, mutta siinä tietyssä mielessä). Tai tällainen käsitys minulla ainakin on. Tai no, välttämättä tässä pitkä nainen -keskustelussa ei tarkoiteta sitä, että tämä ko. pitkä nainen olisi miestä pidempi.Tanskanen kirjoitti:Yleensähän sanotaan,
että pitkät miehet pitävät lyhyistä naisista ja toisinpäin. Totuuspohjaa en tolle tiedä
Noh, ainahan sitä parannettavaa löytyy, mutta todellinen valioyksilö on kyllä kyseessä.Pee kirjoitti:Ja se Maria Sharapova, josta tämä pituuskeskustelu lähti, on niin täydellisen näköinen nainen että!
Pee kirjoitti:Ja se Maria Sharapova, josta tämä pituuskeskustelu lähti, on niin täydellisen näköinen nainen että!
Uuh. Suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla jossain 165cm paikkeilla. Sinun mielestäsi suuri osa suomalaisista naisista on kääpiöitä? Itse olen sattumalta tasan tuossa suomalaisten miesten keskipituudessa 174,5cm:ssä. Pelottaminen oli ehkä liioitellusti kirjoitettu, mutta ei minua todellakaan nappaa nainen joka on itseäni pidempi.KooPee kirjoitti:Aikuinen joka on 160 cm on kääpiö, eikä ainakaan minua kääpiöt sytytä. Kyllä se vaan on hienoa kun nainen on yli 180 cm, on se vaan niin vaikuttava näky.
scholl kirjoitti:Mikä ihme siinä Sharapovassa pervoja kiinnostaa. Porsaannäköinen naamasta, honottaa puhuessaan, roikottaa ilmeisen ylipitkiä käsiään kuin simpanssi, liikkuu huonoryhtisesti, inisee lyödessään palloaan ja on ryssä.
tuuski kirjoitti:Itse olen sattumalta tasan tuossa suomalaisten miesten keskipituudessa 174,5cm:ssä. Pelottaminen oli ehkä liioitellusti kirjoitettu, mutta ei minua todellakaan nappaa nainen joka on itseäni pidempi.
FreezingHell kirjoitti:Mistäs tämmöisiä keskipituustilastoja on kaivettu? Muistelisin, että poliisikouluun vaadittiin joskus keskipituutta, joka oli miehillä 178cm. Saattaa olla jo kasvanut tuostakin. Näin äkkipäätään ajatellenkin 175cm kuulostaa melko alhaiselta lukemalta.
scholl kirjoitti:Mikä ihme siinä Sharapovassa pervoja kiinnostaa. Porsaannäköinen naamasta, honottaa puhuessaan, roikottaa ilmeisen ylipitkiä käsiään kuin simpanssi, liikkuu huonoryhtisesti, inisee lyödessään palloaan ja on ryssä.
Taisin napata tuon jostain nettikeskustelusta. Pikaisen googletuksen jälkeen tämä sivu tuntuu luotettavimmalta ja todistaa tuon 178cm olevan suomalaisten miesten keskipituus. Ja kasvussa koko ajan, eli keskiarvon alapuolelle allekirjoittanut jää. Tuo naisten 165cm sen sijaan piti paikkansa.http://www.hs.fi/artikkeli/Suomalaisten+naisten+++/HS20060911SI1TL01m36FreezingHell kirjoitti:Mistäs tämmöisiä keskipituustilastoja on kaivettu? Muistelisin, että poliisikouluun vaadittiin joskus keskipituutta, joka oli miehillä 178cm. Saattaa olla jo kasvanut tuostakin. Näin äkkipäätään ajatellenkin 175cm kuulostaa melko alhaiselta lukemalta.