Kauniita naisurheilijoita

  • 806 808
  • 1 438

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
chelios77 kirjoitti:
Kiitti,nyt tiedän ketä fanittaa :)

Pienenä sivuhuomautuksena täytyy mainita, että jos menisin Sharapovan kanssa selät vastakkain, olisimme yhtä pitkiä. Joten vaikka kaunis tyttö onkin, ei minua tästä syystä oikein sytytä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gunners kirjoitti:
Pienenä sivuhuomautuksena täytyy mainita, että jos menisin Sharapovan kanssa selät vastakkain, olisimme yhtä pitkiä. Joten vaikka kaunis tyttö onkin, ei minua tästä syystä oikein sytytä.
Väliäkö sillä pituudella, jos pääsisi Sharapovan kanssa kasvokkain estäisi pikkuveikka napoja törmäämästä yhteen.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Väliäkö sillä pituudella, jos pääsisi Sharapovan kanssa kasvokkain estäisi pikkuveikka napoja törmäämästä yhteen.

Optimitapauksessahan se ei estäisi.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
pernaveikko kirjoitti:
Olen hänet nähnyt livenäkin, kyllä ne hartiat silti vain ovat kammottavan leveät ja aivan liian miehekkäät. Kaunis tyttö noin sinänsä toki.

Ei pidä paikkaansa, äijä on vaan liian pieni jos tulee tuollainen illuusio.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
tuuski kirjoitti:
Kaikki yli 165cm naiset on pelottavia. Sori Maria.

Kääpiöt tykkää tietenkin vertaisistaan, mutta kyllähän nimenomaan pitkät naiset ovat seksikkäitä. ...Korjataan: Pituus on osa seksikkyyttä.

Kyllähän sen verran mies täytyy olla, että voi seistä mm.

Urheilijoista:
Amy Acuff (korkeushyppy) 187
http://www.wedgeworld.com/more_models/images/Amy_Acuff.jpg
Jennie Finch (softball) 185cm
http://images.sportsnetwork.com/olympics/getty/2004/finch_jennie3.jpg
AnaPaula Mancino (lentopallo) 174cm
http://www.sports-wired.com/women/images/AnaPaula_Mancino/91.jpg
Anna Kournikova (tennis)174cm
http://g-images.amazon.com/images/G/01/00/00/00/00/36/13/361301.gif

Näyttelijöistä:
Rebecca Romjin 180 cm
Monica Belluci 179 cm
Charlize Theron 177 cm
Angelina Jolie 174 cm
Milla Jovovich 174 cm

vieressä tuntematta itseään tomcruiseksi.

Kyllä pitkien naisien pelkääminen kertoo enemän pelkääjästä kuin naisista. Hymiö.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muhun ei kyl iske yhtään nää urheilijatypyt. Kroppa sen tekee. Liikaa lihasta,
liian maskuliinista meininkiä. Tekee melkein pahaa kattoa naista jolla on six-pac
ja muutenkin erottuvat lihakset...
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Ioota Rhoo kirjoitti:
Kyllä pitkien naisien pelkääminen kertoo enemän pelkääjästä kuin naisista. Hymiö.

Eli jos joku nainen ei seksuaalisesti kiinnosta, niin silloin kyseistä tapausta pelkää?

Luettelit noita nimiä, niin kyllähän tuollaiset n.175 cm vielä menee, kun ne ovat vielä huomattavasti itseä lyhyempiä.

188cm pitkä nainen nyt vaan vaikuttaa niin korstolta ja isolta, että ei kiitos.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ioota Rhoo kirjoitti:
Kyllä pitkien naisien pelkääminen kertoo enemän pelkääjästä kuin naisista. Hymiö.
No joo. Itse olen 186,5 cm pitkä, enkä silti sen kummemmin syty noista yli 180 senttisistä likoista. Kauneutta en kiistä, mutta 160-175 cm on minun mielestäni ihan passeli mitta. Mutta siis vain minun mielestäni.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pituuskeskusteluun:

En mäkään kauheasti välitä pidemmänpuoleisista naisista, vaikka loppupeleissä se
ei paljoa vaikuta. Jollain tavalla lyhyemät ovat paljon söpömpiä.
En tiiä mitenkä oma pituus(n.194cm) vaikuttaa mielipiteeseen. Yleensähän sanotaan,
että pitkät miehet pitävät lyhyistä naisista ja toisinpäin. Totuuspohjaa en tolle tiedä
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
sampio kirjoitti:
No joo. Itse olen 186,5 cm pitkä, enkä silti sen kummemmin syty noista yli 180 senttisistä likoista. Kauneutta en kiistä, mutta 160-175 cm on minun mielestäni ihan passeli mitta. Mutta siis vain minun mielestäni.
Aikuinen joka on 160 cm on kääpiö, eikä ainakaan minua kääpiöt sytytä. Kyllä se vaan on hienoa kun nainen on yli 180 cm, on se vaan niin vaikuttava näky. Sääli että naiset ovat suurimmaksi osaksi liian lyhyitä.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ioota Rhoo kirjoitti:
Kääpiöt tykkää tietenkin vertaisistaan, mutta kyllähän nimenomaan pitkät naiset ovat seksikkäitä. ...Korjataan: Pituus on osa seksikkyyttä.

Juuri näin! Siksi esim. naisten lentopalloa tulee usein katsottua silmä - ja aika usein joku muukin paikka - kovana, vaikkei itse laji kiinnostakaan.

Ja se Maria Sharapova, josta tämä pituuskeskustelu lähti, on niin täydellisen näköinen nainen että!

Muokkaus:
Tanskanen kirjoitti:
Yleensähän sanotaan, että pitkät miehet pitävät lyhyistä naisista ja toisinpäin. Totuuspohjaa en tolle tiedä

Nii-in, ei todellakaan pidä paikkansa ainakaan minun (noin 190 cm) kohdallani.
 
Viimeksi muokattu:

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ioota Rhoo kirjoitti:
Kääpiöt tykkää tietenkin vertaisistaan, mutta kyllähän nimenomaan pitkät naiset ovat seksikkäitä. ...Korjataan: Pituus on osa seksikkyyttä.
Täsmälleen näin!
Tanskanen kirjoitti:
Yleensähän sanotaan,
että pitkät miehet pitävät lyhyistä naisista ja toisinpäin. Totuuspohjaa en tolle tiedä
No, jos näin on, niin lyhyille miehille käy tässä yhtälössä huonosti. Harva pidempi nainen (kai) pitää (varsinkaan) selvästi itseään lyhyemmästä miehestä (siis toki muuten voi pitää, mutta siinä tietyssä mielessä). Tai tällainen käsitys minulla ainakin on. Tai no, välttämättä tässä pitkä nainen -keskustelussa ei tarkoiteta sitä, että tämä ko. pitkä nainen olisi miestä pidempi.
Pee kirjoitti:
Ja se Maria Sharapova, josta tämä pituuskeskustelu lähti, on niin täydellisen näköinen nainen että!
Noh, ainahan sitä parannettavaa löytyy, mutta todellinen valioyksilö on kyllä kyseessä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Pee kirjoitti:
Ja se Maria Sharapova, josta tämä pituuskeskustelu lähti, on niin täydellisen näköinen nainen että!

Täydellinen? Ehkä sitten kun sille kasvaa tissit...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
tuuski kirjoitti:
Kaikki yli 165cm naiset on pelottavia. Sori Maria.

Itse olen 178cm. Ja sanon että mitä sillä pituudella on väliä, koska ne jalat on kuitenkin sivuilla, kun oikeen touhutaan. Tai kontillaan tai ihan sama. Pois edestä kuitenkin.
 

scholl

Jäsen
Mikä ihme siinä Sharapovassa pervoja kiinnostaa. Porsaannäköinen naamasta, honottaa puhuessaan, roikottaa ilmeisen ylipitkiä käsiään kuin simpanssi, liikkuu huonoryhtisesti, inisee lyödessään palloaan ja on ryssä.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
On se silti luultavasti nimimerkkiä "scholl" viehättävämpi, vaikka mistä sitä tietää millainen ilmestys näytön siltä puolelta löytyy.

edit. laita parahin scholl esimerkki kauniista urheilijatyttösestä tai ihan vaikka pojastakin kuinka oletkaan sitten suuntautunut niin pervot pääsee arvostelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
KooPee kirjoitti:
Aikuinen joka on 160 cm on kääpiö, eikä ainakaan minua kääpiöt sytytä. Kyllä se vaan on hienoa kun nainen on yli 180 cm, on se vaan niin vaikuttava näky.
Uuh. Suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla jossain 165cm paikkeilla. Sinun mielestäsi suuri osa suomalaisista naisista on kääpiöitä? Itse olen sattumalta tasan tuossa suomalaisten miesten keskipituudessa 174,5cm:ssä. Pelottaminen oli ehkä liioitellusti kirjoitettu, mutta ei minua todellakaan nappaa nainen joka on itseäni pidempi.

Vielä ketjun aiheeseen, Kiira Korpi 168cm, kelpuutan.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Mikä ihme siinä Sharapovassa pervoja kiinnostaa. Porsaannäköinen naamasta, honottaa puhuessaan, roikottaa ilmeisen ylipitkiä käsiään kuin simpanssi, liikkuu huonoryhtisesti, inisee lyödessään palloaan ja on ryssä.

Tästä en voisi olla enempää samaa mieltä. Ylipitkine raajoineen ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa. Todellinen hongankolistelija, josta ei siroa, nättiä tyttöä saa mun silmissä tekemälläkään. En yksinkertaisesti pidä tuon tyyppisistä naisista. Esim Heli Koivula-Krugerin oon nähnyt pari kertaa livenä ja pohtinut, että mikä siinäkin vetoaa, mutta ei selvinnyt sekään.

Itse oon 175cm, joten parhaiten menee muijat mitaltaan 165-171cm.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tuuski kirjoitti:
Itse olen sattumalta tasan tuossa suomalaisten miesten keskipituudessa 174,5cm:ssä. Pelottaminen oli ehkä liioitellusti kirjoitettu, mutta ei minua todellakaan nappaa nainen joka on itseäni pidempi.

Mistäs tämmöisiä keskipituustilastoja on kaivettu? Muistelisin, että poliisikouluun vaadittiin joskus keskipituutta, joka oli miehillä 178cm. Saattaa olla jo kasvanut tuostakin. Näin äkkipäätään ajatellenkin 175cm kuulostaa melko alhaiselta lukemalta.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
FreezingHell kirjoitti:
Mistäs tämmöisiä keskipituustilastoja on kaivettu? Muistelisin, että poliisikouluun vaadittiin joskus keskipituutta, joka oli miehillä 178cm. Saattaa olla jo kasvanut tuostakin. Näin äkkipäätään ajatellenkin 175cm kuulostaa melko alhaiselta lukemalta.

Itse olin nuorempana keskimittainen mies 177 sentin pituudellani ja keskipituus on siittä kasvanut niin paljon, että uskoisin sen olevan nykyisin n. 179 senttiä.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
scholl kirjoitti:
Mikä ihme siinä Sharapovassa pervoja kiinnostaa. Porsaannäköinen naamasta, honottaa puhuessaan, roikottaa ilmeisen ylipitkiä käsiään kuin simpanssi, liikkuu huonoryhtisesti, inisee lyödessään palloaan ja on ryssä.

Samaa mieltä.. ainakin melkein. Kunnon nirppanokaltahan tuo ryski näyttää.. Jos pitää hyvännäköinen venäläinen urheilija(tai taitaa olla jo Ex) löytää niin on vain yksi vaihtoehto. Anna Kournikova. Siinä on sellainen typy että alta pois. Taitaa olla taustakuvanakin tällä hetkellä. Tai sanotaan, näin että Anna Kournikova pari vuotta sitten.. nyt taitaa olla hieman liian laihassa kunnossa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
FreezingHell kirjoitti:
Mistäs tämmöisiä keskipituustilastoja on kaivettu? Muistelisin, että poliisikouluun vaadittiin joskus keskipituutta, joka oli miehillä 178cm. Saattaa olla jo kasvanut tuostakin. Näin äkkipäätään ajatellenkin 175cm kuulostaa melko alhaiselta lukemalta.
Taisin napata tuon jostain nettikeskustelusta. Pikaisen googletuksen jälkeen tämä sivu tuntuu luotettavimmalta ja todistaa tuon 178cm olevan suomalaisten miesten keskipituus. Ja kasvussa koko ajan, eli keskiarvon alapuolelle allekirjoittanut jää. Tuo naisten 165cm sen sijaan piti paikkansa.http://www.hs.fi/artikkeli/Suomalaisten+naisten+++/HS20060911SI1TL01m36
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös