sampio kirjoitti:Perintötekijät määräävät joillakin ihmisillä silmäpussien pysyvyyden, vaikka kuinka olisi elämäntavat kohdallaan.
Aivan,jospa Virpi on jotain sukua Suomen lyhimmälle miehelle,sille jolla on pussit silmien alla?
sampio kirjoitti:Perintötekijät määräävät joillakin ihmisillä silmäpussien pysyvyyden, vaikka kuinka olisi elämäntavat kohdallaan.
Voi ollakin, en ole tutkinut hänen sukuaan sen kummemmin. Sen tiedän, että itse olen kai aika läheistäkin sukua tälle pussihemmolle. Reilun tonnin maksaisi leikkauttaa plastiikkakirurgilla silmät, damn. Paitsi ei minusta silti tulisi kaunista naisurheilijaa.nufc kirjoitti:Aivan,jospa Virpi on jotain sukua Suomen lyhimmälle miehelle,sille jolla on pussit silmien alla?
Jos parilla sanalla pitäisi kommentoida niin sanoisin, että god damn! Siltikin kyseinen typy on mielestäni seksikkäämpi hokivarusteissaan.WakaWanha kirjoitti:Kyllä te ne kuvat osaatte netistä etsiä.
Remy kirjoitti:Sulkapalloa pelailen silloin tällöin ja etsiessäni tietoja kyseisestä lajista törmäsin poikkeuksellisen kauniiseen Carola Bottiin....
everon kirjoitti:Tosiasiassa näistä photoshopatuista kuvista on ihan turha tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä kuka on oikeasti kaunis ja kuka ei. Yleensä todellisuus on aika karua :)
Kaivanto kirjoitti:MM-ampuhiihtoja katsellessa tuli sakemannien Magdalena Neunerista mieleen, että jos panemaan joskus oppis niin ai-jai sentään!
scholl kirjoitti:Neuner täytti vasta 20v nyt viikon loppupuolella ja on kyllä mielettömän nopeasti noussut huipulle.
ipa rules kirjoitti:Ompas järkyttävä kotka tuo Carlie Butler..oikeen pelästyin.
Kyllähän noille tarjoaisi vaikka nyrkkiä perseeseen, mutta molemmat ovat noissa kuvissa järkyttävän kaukana luonnollisuudesta kauneudesta puhumattakaan. Ei ole oikein minun makuuni tuollaiset friikit.Mängimies kirjoitti:Etkö tarjoaisi Carlielle rautaysiä jos hän sitä nätisti pyytäisi? Epäilen...
Iker kirjoitti:Kyllähän noille tarjoaisi vaikka nyrkkiä perseeseen, mutta molemmat ovat noissa kuvissa järkyttävän kaukana luonnollisuudesta kauneudesta puhumattakaan.