Taas poistan yhden valtiovaihtoehdon 2. kohdasta: Saint Lucia --> Ehkäisemätön Hanin tekemä on Ani (Anakinin lempinimi) ja St. Lucia joululaulu seuraa h-säveltä.
Hyvä poisto, oikeata odotellessa.
Tulipa mieleen, että kun sitten joskus osuu, niin huomaanko sen vai meneekö rutiinilla roskiin?
Okei. Angola.Taas poistan yhden valtiovaihtoehdon 2. kohdasta: Saint Lucia --> Ehkäisemätön Hanin tekemä on Ani (Anakinin lempinimi) ja St. Lucia joululaulu seuraa h-säveltä.
Ps. Tsempatkaas muutkin vähän tuota 2. kohtaa!
Mulla on jotenkin muistikuva että oisin tämän joku viikko sitten jo poistanut. Tai ehkä tullut vaan pohdittua kun jossain vaiheessa listaili useamman.Taas poistan yhden valtiovaihtoehdon 2. kohdasta: Saint Lucia --> Ehkäisemätön Hanin tekemä on Ani (Anakinin lempinimi) ja St. Lucia joululaulu seuraa h-säveltä.
Ps. Tsempatkaas muutkin vähän tuota 2. kohtaa!
Tämä taisi tulla jo torstaina, mutta laiskana (ja turhautuneena) jäänyt laittamatta. Nyt se on siellä jo vastattujen listalla.Okei. Angola.
Paljon mahdollista, ei vaan jaksa kaikkia arvauksia lisätä tuonne listaan.Mulla on jotenkin muistikuva että oisin tämän joku viikko sitten jo poistanut. Tai ehkä tullut vaan pohdittua kun jossain vaiheessa listaili useamman.
Solmisaation seitsämäs on ti. En tiedä mitä tekemistä tällä on vihjeen tai vastauksen kanssa, mutta arvostan pohdintaasi, joka tällä kertaa johti väärään vastaukseen.Säveljutuissa on siellä loppupäässä ti. Argentina sisältää sen. Argen ja na sopivat jotenkin muuten siihen kakkosen vihjeeseen, joten vastaus on Argentina.
Onnittelut, olit ensimmäinen joka ylipäätään vastasi tähän.Kolumbia
Esiintyjä eli artisti Kana on lintu samoin moa ja se sekoittuu tuohon Odd Fellow kerhoon eli klubiin.
Pätevän tuntuista selitystä, jos ymmärtäisi miten Valavuori tähän liittyy. Valavuori on muistaakseni ennenkin esiintynyt selityksissä liittyen haniin (?), voisiko joku selittää tämän maalaiselle (minulle)?Vastaus kohtaan 2 onkin ilmiselvästi Kreikka. Seuraa H-säveltä -> Re, Ehkäisemätön Hanin tekemä -> Valavuoren verokikkailu -> kikka
Suuri kiitos tästä sivistämisestä. Olen ollut täysin tietämätön tällaisista viserryksistä - meidän varpuset sen kun vain sirkuttavat mitä milloinkin, välillä kovemmin välillä hiljempaa - Valavuoresta tai Selänteestä en ole niiden kuullut kertovan mitään.Liittyy Teemu Selänteen tviittaamaan vajaan kuuden vuoden takaiseen Valavuoren puolustuspuheeseen.
Suuri kiitos tästä sivistämisestä. Olen ollut täysin tietämätön tällaisista viserryksistä - meidän varpuset sen kun vain sirkuttavat mitä milloinkin, välillä kovemmin välillä hiljempaa - Valavuoresta tai Selänteestä en ole niiden kuullut kertovan mitään.
Kuusi vuotta sitten ja se muistetaan vielä... onko tämä nyt sellainen meemi? Ihan oikeasti tämä hämmentää suuresti...
Hetken kun tuota miettii, niin onhan se hauska.
Sitä vanhempana valtiomiehenä luulee tietävänsä kaiken - tai ainakin jotain - kaikesta, ja sitten paljastuu olevansa täysin tietämätön KUUSI vuotta vanhasta meemistä. Vetää nöyräksi... taidan vetäytyä pohdiskelemaan elämän tarkoitusta.Tämähän on suorastaan legendaarinen. Eli meemi jo itsessään.
Sitä vanhempana valtiomiehenä luulee tietävänsä kaiken - tai ainakin jotain - kaikesta, ja sitten paljastuu olevansa täysin tietämätön KUUSI vuotta vanhasta meemistä. Vetää nöyräksi... taidan vetäytyä pohdiskelemaan elämän tarkoitusta.
Ärsyttävä veto - kyllä ja ei, mutta filosofinen lähestymistapa saattaa auttaa.Se liittynee jotenkin Haniin?
Tästä en tiedä mitään - yleensäkään Han Solosta, paitsi on kovin suosittu hahmo. Eli saattaa liittyäkin, mutta todennäköisesti ei.Mietin tässä, että voisiko 2. kohdan vihje "Ehkäisemätön Hanin tekemä" liittyä jotenkin siihen, kun hän ampuu Star Wars - Uudessa Toivossa Greedon?
Tästä en tiedä mitään - yleensäkään Han Solosta, paitsi on kovin suosittu hahmo. Eli saattaa liittyäkin, mutta todennäköisesti ei.
Ei, kyllä tuo Han viittaa Han Soloon kuten @Virveliä kainaloon heti aluksi oivalsikin, mutta vastaus ei löydy Star Warsista.Toisaalta voihan tuo Han viitata myöskin Han-dynastiaan
Minun aivotoimintani (jos sitä nyt on) on niin suoraviivaista ja vajavaista ettei nämä sinun piilosanat aukea helposti ja "vaikeasti" en jaksa keskittyä pohtimaan joten hyvin vähäiseksi varmaan jäisi minun vastaukset...Koska olen kyselyiässä (taas ja aina uudelleen), tiedustelen ystävällisesti kiinnostusta ihan oikeaan piilosanavisaan.