Eikö minulle muka sitten? Koko päivän uhrasin oman ja työnantajani ajan piilosanoihin. Menen Kyllä minä niin mieleni pahoitin -ketjuun avautumaan ja mököttämään.@CuJo#31lle täytyy kyllä nostaa fiktiivistä hattua.
Eikö minulle muka sitten? Koko päivän uhrasin oman ja työnantajani ajan piilosanoihin. Menen Kyllä minä niin mieleni pahoitin -ketjuun avautumaan ja mököttämään.@CuJo#31lle täytyy kyllä nostaa fiktiivistä hattua.
No nostan sulle fiktiivisen peukun pystyyn hyvistä yrityksistä.Eikö minulle muka sitten? Koko päivän uhrasin oman ja työnantajani ajan piilosanoihin. Menen Kyllä minä niin mieleni pahoitin -ketjuun avautumaan ja mököttämään.
Oikein! Ja minä kun luulin, että olin keksinyt vaikeita. Toki tämä osoittaa ratkaisijoiden korkean kyvykkyyden!1. Hurskas kurjuus
Tämäkin oikein! Olette te aika hakoja piilosanoissa.2. Mielipuolelta otetaan pois suosittu, lisätään lapsellisesti läjääntynyt ja loppuun pankki ilman Pekkaa.
Putkinotko
Aika vaikealta tuntui, kun illalla nuo katsoin läpi, mutta niin kuin näissä yleensä, kun jostain vihjeen osasta saa kiinni niin sitten lähtee aukeamaan muutkin osat.Oikein! Ja minä kun luulin, että olin keksinyt vaikeita. Toki tämä osoittaa ratkaisijoiden korkean kyvykkyyden!
Nyt laatija on tyytyväinen, kun tuli ensimmäinen huti :-)3. Karvaisen reikä nuuskija?
Jäniksen vuosi
Samaa ajattelin, mutta nuuskija ei oikein sovi.3. Karvaisen reikä nuuskija?
Jäniksen vuosi
Mietin, että si voisi jollain kielellä/jossain minulle tuntemattomassa yhteydessä tarkoittaa nuuskijaa.Samaa ajattelin, mutta nuuskija ei oikein sovi.
Jep, ja tämä osoittaa, että olemme samalla "aaltopituudella". Minun tekemät piilosanat ovat perinteisen suoria. @Patarouva n tekemät ovat raikkaan kimurantempeja.@Unkka
Minulle tuli Putin ensimmäisenä mielipuolesta mieleen ja loppu meni kuin itsestään.
Minä taas googlasin onko joku Pii-niminen etsivä jossakin.Mietin, että si voisi jollain kielellä/jossain minulle tuntemattomassa yhteydessä tarkoittaa nuuskijaa.
No väärähän se oli, mutta hyvä yritys.Kokeillaas kolmosta, vaikka hyvin todennäköisesti on väärä vastaus:
Nummisuutarit
No väärin meni tämäkin hyvä yritys. Ja kiitos ajatuksen avaamisesta.Kokeillaas toista, vaikka sekin on todennäköiseti väärin:).
Havukka-ahon ajattelija
Havukka = Karvainen haukka
Ahon = reikä
Ajattelija = Nuuskii asioita
Juuri näin! Ja eikö ollutkin aika suoraviivaista.Kuinka (hur) pieni (s) vitsi (kasku) on ollut kiellettyä jo kauan sitten, ilman Sonjaa. (orjuus ja siitä Sonja O:n o pois niin jää juus).
2. Mielipuolelta otetaan pois suosittu, lisätään lapsellisesti läjääntynyt ja loppuun pankki ilman Pekkaa.Mielellään lukisin myös selitykset. @CuJo#31 avasi jo tuon mielipuolen kohtaan 2., joka meille molemmille tulee ensimmäisenä mieleen.
Tätäkin pyörittelin. Samoin ”Koiran kuolema” oli mielessä, mutta jämähtää aikalailla tuon koiran jälkeen nille sijoilleen.Kokeillaas toista, vaikka sekin on todennäköiseti väärin:).
Havukka-ahon ajattelija
Havukka = Karvainen haukka
Ahon = reikä
Ajattelija = Nuuskii asioita