Phil Esposito?Kuka legendaarinen jääkiekkoilija on Phil Collinsin (etunimi)kaima?
Espositosta paikka = sito (italiaa) tarkentuu (vaihtuu) keskustaksi (origoksi=o) -> Espoo.Phil Esposito?
Olisihan se lopulta pitänyt arvata, että vastaus on Espoo, kun nimimerkin suosikkijoukkue on K-Espoo.Espositosta paikka = sito (italiaa) tarkentuu (vaihtuu) keskustaksi (origoksi=o) -> Espoo.
Täytyy sanoa, että kun kädestä pitäen viedään maaliin niin pääseehän sitä sinne.Espositosta paikka = sito (italiaa) tarkentuu (vaihtuu) keskustaksi (origoksi=o) -> Espoo.
Kyllä, tämänkin luulin ottaneeni huomioon, mutta ei soittanut kelloja - ei edes kulkusia.Olisihan se lopulta pitänyt arvata, että vastaus on Espoo, kun nimimerkin suosikkijoukkue on K-Espoo.
Tosi vaikea arvioida, miten vaikea on muille... kun taas itselleni tällaisissa logiikka toimii. Ja Phil-nimestä top-of-mindin kärkikolmikkoon nousee Collins ja Esposito.Hieno, mutta vaikea, mutta saatiin tästä hauskaa pitkäksi aikaa. Olisi pitänyt heittää Espoo laatijan suosikin mukaan, mutta kun ei soittanut mitään kelloa.
Tätä olen joskus sanonut, että se mikä on jollekin itsestäänselvä assosiaatio, toiselle se on täyttä hepreaa, mutta kuten @Patarouva totesi, toihan tämä hauskaa ajankulua.Tosi vaikea arvioida, miten vaikea on muille... kun taas itselleni tällaisissa logiikka toimii
Nämäkin on siitä hauskoja, että jostain syystä Genesiksestä tulee helpommin mieleeni Peter Gabriel vaikka olen enemmän kuunnellut Phil Collinsia.Tosi vaikea arvioida, miten vaikea on muille... kun taas itselleni tällaisissa logiikka toimii. Ja Phil-nimestä top-of-mindin kärkikolmikkoon nousee Collins ja Esposito.
Mietin vihjeen aluksi myös tanssitaidottoman kaimaa (viitaten I can't dance -biisiin), mutta mielsin sen vaikeammaksi.Nämäkin on siitä hauskoja, että jostain syystä Genesiksestä tulee helpommin mieleeni Peter Gabriel vaikka olen enemmän kuunnellut Phil Collinsia.
Arvaan Naantali. Jatkakaa…Heitetään nyt testinä vielä toinen helppo ja toivottavasti nopea suomalainen KUNTA.
Råv päästi paljastavan äänen.
Koska se ensimmäinen tulee?
Ei kai nyt järjestystä vaadita... tuo on omasta mielestäni oikeasti helppo, jos tajuaa edes toisen osan vihjettä.Koska se ensimmäinen tulee?
Saat arvata uudestaanArvaan Naantali. Jatkakaa…
Tätä et varmaan itsekään pysty perustelemaan...?Rovaniemi.
Ainoastaan Råv = RovTätä et varmaan itsekään pysty perustelemaan...?
En kyllä tähänkään perusteita saa, vaikka ääntä ja koskemista on... eli ei oikea.Äänekoski.
No täähän on taas iisi:Råv päästi paljastavan äänen.
2. Roope varakas seurassa kuningas suorittaessa.
3. Erämaa antaa pituuden.
4. Auki kyllä herran rengas hyväksytään.
5. Esteenä liikenneväline lännessä vedessäkin.
Uskon eli luulen, että alun Råv on väärinpäin käännetty vår eli kevät tai me(idän) tai jotain sellaista.Råv päästi paljastavan äänen.
Järvenpäässä mittaamiseen puu nouseeNo täähän on taas iisi:
Kyseessähän on OVELA KUSETUSYRITYS, eli vastaus on jälleen kerran Espoo. Perustelut: kysyjän suosikkijoukkue on K-Espoo.
Patarouvan muita kapteeneita olen pähkäillyt pääni puhki mutten tuosta oikeasta vastauksestakaan pystynyt perustelemaan sitä mittaamis-kohtaa.
Laitan tähän törkeästi Patarouvalta lupaa kysymättä nämä loput muistutukseksi itselleni ja muille: