Yritys hyvä kymmenen, mutta ei ole haettu vastaus4. Ankara ?
Ensimmäinen osui ja upposi - muut, no pohdintaa ja pähkäilyä.Aloitetaan helpoimmalla ja jätetään loppujen nopeasti lounastauolla pähkäillyt alkuajatelmatkin tuohon draftiksi niin näpsä jatkaa paremmalla ajalla.
Toisen jälkeen Andersson sekoittui askiin - Brasilia (B + Li sekoittuneena rasia:an)
Puolet aluksesta aiheutti mielialahäirion - Lai-va?
Petteri luotti ohjelmistovalmistajaan - Orpo TI?
Lentoyhtiössä suurin osa hedelmää - S A S?
Riisin osan osa viettelysten saarella - TunIS (TIS, eli temptation island, riisin osan osa un?)
Ei ole varmaan oikein, mutta...Petteri luotti ohjelmistovalmistajaan
Juu, mutta ei kuitenkaan. Kiitokset yrityksestä.Ei ole varmaan oikein, mutta...
Tromssa
3. Petteri luotti ohjelmistovalmistajaan
Juuri näin se on nähtävä. Hyvää joulun ja Petterin odotusta.Sapporo
5. Riisin osan osa viettelysten saarella
Muutama olisi vielä ratkaisematta.
Peukkua yritykselle ja jaksamiselle, mutta ei tärppää tänään. Toki olen utelias kuulemaan selityksen.Tigris
Viettelyksen saarella TIS. T ja is välille riisin osa gr gramma ja osan osa eli 1 eli I.Peukkua yritykselle ja jaksamiselle, mutta ei tärppää tänään. Toki olen utelias kuulemaan selityksen.
Synnyinkaupunkini, mutta sillä ei nyt tässä tapauksessa pitkälle pääse. Olit aiemmin jo kovin lähellä - sanotaanko puoliksi oikeassa enkä puhu nyt Pariisista.
Synnyinkaupunkini, mutta sillä ei nyt tässä tapauksessa pitkälle pääse. Olit aiemmin jo kovin lähellä - sanotaanko puoliksi oikeassa enkä puhu nyt Pariisista.
Todellakin kiitos @Patarouva n, mutta myös sinulle oikeasta vastauksesta.Senhän on oltava Arktis. Arkkihan on riisin osa ja tis jo oli aiemmin.
Miten olen kaikki nämä ajat missannut tällaisen ketjun!Koska edelliset tuli selvitettyä on aika helpon bonustehtävän:
Aatelinen roska
Et ole ollut ajan hermolla paitsi nyt kun heti osuit napakymppiin. Onnittelut ja tervetuloa piilosanojen pariin.Miten olen kaikki nämä ajat missannut tällaisen ketjun!
Afrikka
Sieltä tuli oikea vastaus.Enontekiö