Sama! Jääkiekkokausi alkaa mulla hyvin pitkälti syyskuussa. Tietenkin joukkueeseen liittyviä uutisia seuraan ympärivuoden mutta hallille aion taas vasta ensimmäiseen runkosarjan kotiotteluun. Mä en saa mitään irti "kesäpeleistä" oli ne sitten nimeltään European Trophy tai mikä tahansa. Peli on yhdeksän kertaa kymmenestä ihan umpipaskaa ja hankinnoistakaan ei pysty vakuuttavasti sanomaan oikein mitään paitsi jos joku on aivan onneton.
Sen verran European Trophy toki kiinnostaa että onhan se tietysti mielenkiintoista seurata mitä Tomek Valtonen keksii että päästään taas lehtiin hyvissä ajoin ennen varsinaista kauden alkua. :))
Sama juttu mullakin siis kyllä mä kaikki tulokset katson oli sitten mikä vaan peli. Runkosarjan avauksessa itsekin monena vuonna olen ollut. Itseäni kumminkin lämmittää ne runkosarjan 3-pistettä huomattavasti enemmän kuin höntsäpelejen pisteet. Niillä pisteillä kuin ei Sm-sarjassa tee yhtään mitään. Kyllä se Suomenmestaruus on kumminkin se juttu joka parhaimmalta tuntuu. Harmi vaan että viimekerrasta on jo liikaa aikaa. Vaikka Euroopasta jotain tulisikin ei se tunnu miltään Sm-kultaan verrattuna. Itse jaksan syttyä jopa Sm-liigan runkosarjaan aika hyvin, mutta kyllä se kunnon nollausta vaatii kun runkosarja alkaa niin silloin alkaa minulle kausi. Tämän kauden pudotuspeleistä tippuminen oli vielä semmoinen, että aluksi tuntui pääseekö tästä yli ollenkaan. Nyt jos koskaan ei ole pienintäkään kiinnostusta höntsiin kyllä se vaan niin pahalle tuntui ja tuntuu vieläkin. En todellakaan tarkoita silti sitä, että muut eivät saisi nauttia kesäpeleistä. Hyvä jos intoa riittää.