Kauden 2013–2014 harjoitusottelut ja European Trophy

  • 154 241
  • 408
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt kun kauden harjoitusottelujen aikataulut on taas julkaistu on perinteiseen tapaan avattava myös harkkamatseja käsittelevä ketju! Ensimmäisen kerran kiekko tippuu jäähän jo 79 päivän kahden tunnin ja 30 minuutin kuluttua.

Aikataulut ovat seuraavat:

08.08 To 18.30 Kiekko-Vantaa - Jokerit (Harjoitusottelu)
13.08 Ti 20.00 Frölunda - Jokerit (ET)
15.08 To 18.30 Jokerit - Färjestads BK (ET)
22.08 To 18.30 Jokerit - EV Zug (ET)
24.08 La 13.00 Jokerit - ZSC Lions (ET)
30.08 Pe 18.30 Jokerit - HIFK (ET)
31.08 La 17.00 HIFK - Jokerit (ET)
05.09 To 20.30 Adler Mannheim - Jokerit (ET)
07.09 La 19.30 ERC Ingolstadt - Jokerit (ET)

Päivitellään pelipaikat vielä kun tulevat tietoon. Uskoisin, että ensimmäiset harkkapelit "kotona" pelataan taas Valtti-Areenassa, minne on toisaalta aina ihan kiva mennä joka vuosi. Pahamaineinen jullit-back-to-back meneekin sitten todennäköisesti Areena-DDR akselilla.

European Trophyn finaaliturnaus pelataan tänä vuonna Berliinissä 19.-22. joulukuuta. Toivottavasti vuoden tauon jälkeen taas päästäisiin näihin karkeloihin ja saataisiin hyvä porukka sinne lähtemään!

Pre-seasonilla pääsee sitten tsekkaamaan uusien hankintoje sopivuutta. Tähän kategoriaan menee toistaiseksi vain Keke Kousa ja aina joukkueessan kulttiasemaan noussut Patrik Moisio. Toisaalta eiköhän tuonnekkin saada vielä lisäreitä. Sen lisäksi on mielenkiintoista nähdä miten lupaavan Teemu Henritiuksen pelit käynnistyvät leikkausten ja pitkän toipumisprosessin jälkeen. Entä minkälaisia näyttöjä Kiekko-Vantaassa jo roolia ja kapteeninkin paikan ottanut Muse Mustonen antaa? Entä onko Esa Lindell ottanut ne toivotut harppaukset kohti liigatason yv-pelotetta ja saadaanko Otso Rantakarista meille uusi rightin viivapelote omasta organisaatiosta? Miten Santeri Saari kirittää Petteri Lindbohmia omanpään luutijana? Tuleeko yllättäviä kokeiluja A tai jopa B-junnuista?

Vastauksia odotellessa!
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Itseäni ei kyllä yhtään innosta nämä ET-matsit. Vielä kesäterässä olevat pelaajat tulevat jäälle ja loukkaantumisriski on huomattavan suuri. Viime kaudella taisi jokaisessa ET-pelissä joutua 1-2 kaveria laserattiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Itseäni ei kyllä yhtään innosta nämä ET-matsit. Vielä kesäterässä olevat pelaajat tulevat jäälle ja loukkaantumisriski on huomattavan suuri. Viime kaudella taisi jokaisessa ET-pelissä joutua 1-2 kaveria laserattiin.

Hardt ja Mäki loukkaantuivat European Trophyllä viimevuonna.

Pakko ne ensimmäiset pelit on joskus pelata! Vai olisiko parempi että lähdetään suoraan liigakauteen ilman pelituntumaa? "Ettei vaan tulisi loukkaantumisia".. Jos niitä loukkaantumisia jotenkin alitajuisesti lähtee "varomaan" niin sillon niitä vasta tulee. Ei ole kyse mistään taikauskosta vaan yksonkertaisesti siitä, ettei fokus ole 100% olennaisessa.

Itseäni sytyttää nämä eurohöntsät jopa enemmän kuin synkät tiistai illan saipajypit.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Sama vika "Rahikaisella". Ei siis kiinnosta nämä höntsät ollenkaan. Varmasti välillä ihan jopa ok peliä, mutta ei nämä pelit vaan innosta. Ikuisesti muistissa mm. Nokelainen sai aikoinaan pahan aivotärähdyksen näiden höntsien ansiosta juuri ennen kauden alkua. Samoin viimekaudella Benkulla näiden höntsien ansiosta aivotälli ja oikeastaan ei siitä enää tervehtynyt kunnolla. Aika perseestä siinä mielessä nämä höntsät. Lisäksi mistä en pidä näiden höntsien takia pitää reissata ulkomaita myöden siinäkin annetaan monelle muulle liigaseuralle tasoitusta, kun reissataan pitkin Eurooppa joidenkin typerien höntsäpelien takia. Menee ihan turha energiaa reissaamiseen Sm-liiga kausi on muutenkin pitkä. Ei näin. Nämä on taas Hjalliksen typeriä päähänpistoja jääkiekko kun ei ole sama asia kuin futis. Ei tämä lätkän Eurosarja toimi tässä muodossa, eikä nämä kyllä Euroopassakaan kiinnosta suoraansanottuna ketään.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Itseäni sytyttää nämä eurohöntsät jopa enemmän kuin synkät tiistai illan saipajypit.

No voidaanhan noita pelejä pitää tietyllä tavalla kauden aloituksena, joten varmasti ne voivat joitakin sytyttää. Toki SM-liigan runkosarjassa on aivan liikaa pelejä ja ei ole mikään ihme, jos ei marraskuinen maanantai peli Bluesia vastaan kotona sytytä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Hardt ja Mäki loukkaantuivat European Trophyllä viimevuonna.
Eaves loukkaantui myös ET:llä, mutta toki silloin kausi oli jo käynnissä.

Mulle kesän harkkapelit on oikeasti yksiä kauden kohokohtia. Hallille voi tulla shortseissa ja t-paidassa ja ei niin haittaa vaikka tulisi turpaan. Uusien pelaajien ja junnujen skouttaaminen on myös hauskaa. Sanoin kaverille jo K-Vantaapelissä, että Moseksen jaloilla ja käsillä tehdään tuhoja liigassakin ja että Lindbohmilla on potentiaalia vakiokokoonpanoon. Ajattelin ruveta päätoimiseksi skoutiksi.

Toki vielä hienompaa olisi, jos European Trophy olisi Jokereiden kauden täyttävä supersarja, mutta sen aika on aikaisintaan muutaman vuoden päästä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ajattelin ruveta päätoimiseksi skoutiksi.

Kannattaa kysellä Oilersista paikkaa, sinne kuulemma pääsee aika helposti.

Joo kyllähän näissä kesän harkkapeleissä on se oma viehättävyytensä ehkä lähinnä uusien pelaajien takia. Näitä voi sitten katsella suurennuslasin kanssa. Toki myös vakiokokoonpanon pelaajien kehitystä on mielenkiintoista seurata.

European Trophyn sarjaohjelma vaikuttaisi tällä kertaa vähän loogisemmalta ja nuo keskellä kautta olevat pelit jätetty ainakin toistaiseksi unholaan.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
No onhan nämä ET-pelit paljon, paljon kiinnostavampia, kuin jotkut pitsit ja kalakukot, marskeista puhumattakaan! Ainakin mun mielestä on aivan loistavaa avata lätkäkausi helvetin hyvätunnelmaisessa Valtti-areenassa, kun aurinko paistaa ja Old Storyn terassilla on lätkäkansaa fanipaidat päällä elokuun puolivälissä. Nyt on jo kolmena vuotena saanut nauttia näistä "höntsistä", enkä ainakaan vielä ole niihin kyllästynyt. On se kumma, että nämä joitakin sylettää, kun kerran kuitenkin niitä treenimatseja on pelattava.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Tokihan höntsä on aina höntsä, mutta itse ainakin pidän näistä ET-otteluista. Kuten muutkin ovat maininneet, niin ihan hyvä paikka tarkastella uusia pelaajia.Toinen asia mikä omasta mielestäni tekee näistä otteluista mielenkiintoisia, on nuo ulkomalaaiset joukkueet, mukava nähdä hieman uusia pelaajia ja pelitapoja, oli sitten kuinka harkkamatseja tahansa.

Mielummin katselen näitä, kun jotain satunnaista ottelua vaikkapa kerhoa vastaan. Ainahan toki on vaarana, joku pelaaja loukkaantuu, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että se riski on otettava. Itse näkisin, että on hyvä saada pari peliä ennen kuin liigakausi starttaa. Onhan se kuitenkin eri asia pelata, kuin vain harjoitella. Tämäkin kausi oli suhtkoht tasainen, joten kaikki pisteitä tarvitaan.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ehkä se syletys näihin johtuu siitä, että minä en ainakaan halua että Jokerit pääsisi alkuvaiheesta jatkoon, koska näen keskellä pitkää kautta pelattavan hömppäturnauksen loppuvaiheen todella haitallisena. Koska en halua, että Jokerit joutuu sinne lopputurnaukseen, joudun toivomaan joukkueelle tappiota, joka aiheuttaa sitten päänvaivaa. En osaa innostua matseista joista toivon tappiota. Tilanne olisi toki eri, jos ET ei jatkuisi keskellä kautta.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä se syletys näihin johtuu siitä, että minä en ainakaan halua että Jokerit pääsisi alkuvaiheesta jatkoon, koska näen keskellä pitkää kautta pelattavan hömppäturnauksen loppuvaiheen todella haitallisena.

Sama homma. Totta kai harkkapelejä pitää pelata ja ihan jees tämmöinen turnaus, mutta sen lopputurnauksen vois nyt jumalauta tunkea johonkin ihan muualle, kuin keskelle sarjakautta. Eli sikäli toivon Jokereille paria tappiota, ettei tarvitsi taas johonkin Itävaltaan lähteä. Kun ei ne rahapalkinnotkaan mitään suuren suuria ole tässä höntsässä. Toivotaan, että tuo IIHF:n euroliiga viritelmä ottaa tulta alleen, niin ei tarvitsisi ET-pelejä höntäsillä kesken kautta ja yrittää viedä jotain "Euroopan mestaruutta".
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Ehkä se syletys näihin johtuu siitä, että minä en ainakaan halua että Jokerit pääsisi alkuvaiheesta jatkoon, koska näen keskellä pitkää kautta pelattavan hömppäturnauksen loppuvaiheen todella haitallisena. Koska en halua, että Jokerit joutuu sinne lopputurnaukseen, joudun toivomaan joukkueelle tappiota, joka aiheuttaa sitten päänvaivaa. En osaa innostua matseista joista toivon tappiota. Tilanne olisi toki eri, jos ET ei jatkuisi keskellä kautta.
No on sullakin ylipääsemätön dilemma. Viimeksi kun Jokerit siellä pelasi, en muista sen vaikuttaneen suuriakaan joukkueen loppukauden tekemisiin.

Pitäisköhän ruveta toivomaan, että kaikki meidän miehet pelaisi liigassakin niin huonosti, ettei vaan Erkka valitsisi maajoukkuehöntsiin? Ne kun on aina keskellä pitkää kautta ja niitä on vielä monta kertaa kaudessa.

Voi taivahan takojat näitä juttuja...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
No onhan nämä ET-pelit paljon, paljon kiinnostavampia, kuin jotkut pitsit ja kalakukot, marskeista puhumattakaan...

Kiinnostaa kyllä, mutta täytyy sen verran puolustaa, että pitsiturnauskin kiinnostaa vaikkei siellä Jokerit pelaakkan. Tästä syystä suunnittellaankin lätkäkauden korkkausta jo tuonne elokuun alulle erään palstalaisen jullin kanssa. Pitsissä voi vielä hassutella jä vetää vähän ranteet löysänä, mutta European Trophyssä on selkeä päämäärä, tavoite ja palkinto voittajalle. Jos Jokerit menee lopputurnaukseen, niin en näkisi niillä muutamalla pelillä olevan ainakaan negatiivista vaikutusta joukkueeseen. Se on paikka jossa jengi voi kasvaa yhtenäisemmäksi yhteisen tekemisen kautta. Jos siellä joku loukkaantuu niin voi voi; se kuuluu lajiin ja on hyväksyttävä. En ymmärrä ajatusmaailmaa että toivotaan tappioita. Menestys on aina menestystä. Kaikenlisäksi fanitkin tykkäävät. Itse olin ainakin todella pettynyt ettei päästy lopputurnaukseen ja vierasmatkalle ulkomaille nyt kuluneella kaudella.

Jos lopputurnauspaikka tällä kertaa aukeaa, olen varmasti menossa tuonne Berliiniin!
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
No on sullakin ylipääsemätön dilemma. Viimeksi kun Jokerit siellä pelasi, en muista sen vaikuttaneen suuriakaan joukkueen loppukauden tekemisiin

Menetimme parhaimman sentterimme Ben Eaves näiden höntsien takia kesken kauden. Eaves ei pystynyt enää loppukautta pelaamaan juurikaan. Nimenomaan viimekaudella vaikutti nämä höntsät meidän kauteen. Jokainen Sm-liiga joukkue kärsisi siitä jos Benkun tasoinen pelaaja on saikulla. Olisimme Benkkua tarvinnut varsinkin ylivoimalla loppukaudella pudotuspeleistä puhumattakaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
ET-pelien dissaaminen loukkaantumisriskin takia on kyllä jo aika paksua bullshittiä. Ihan yhtä lailla voisi tavallisissa treenihöntsissä liigajengejä vastaan tulla loukkaantumisia. Vai pitäisikö kauteen lähteä kokonaan ilman pelituntumaa? Paskanmarjat.

Kyllä mua ainakin kiinnostaa enemmän tsiigata treenimatseja, kun on joku oikea panos pelissä. Kannattajan näkökulmasta se ET:n finaaliturnaus ei nimittäin ole mikään turha homma. Itse en ainakaan muista kokeneeni parempaa vierasmatkaa kuin mitä oli Wienin reissu joulukuussa 2011. Se oli jotain aivan mahtavaa, kun n. 200 kannattajaa oli vallannut hallin päädyn ja olut virtasi. Hienoja muistoja.

Toki Marski cupit ym. oli kans hienoja tapahtumia, mutta on siinä silti eri fiilis matkustaa Zürichiin tai Prahaan katsomaan matseja hyvässä seurassa.

Kattellaan elokuussa, kun nää karkelot starttaa. Nyt on kesäloman aika kiekosta!
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Menetimme parhaimman sentterimme Ben Eaves näiden höntsien takia kesken kauden. Eaves ei pystynyt enää loppukautta pelaamaan juurikaan. Nimenomaan viimekaudella vaikutti nämä höntsät meidän kauteen. Jokainen Sm-liiga joukkue kärsisi siitä jos Benkun tasoinen pelaaja on saikulla. Olisimme Benkkua tarvinnut varsinkin ylivoimalla loppukaudella pudotuspeleistä puhumattakaan.
Mutta ei se Ben lopputurnauksessa loukkaantunut, vaan Ruotsin turneella. Nämä loukkaantumiset ovat aina pahoja juttuja, tulee ne sitten missä ja milloin tahansa. Mutta ei niitä saa alkaa tietoisesti pelkäämään, ja välttelemään kunnon harjoitusmatseja. Eavesin loukkaantuminen oli paha, mutta se ei ole pelkästään ET:n vika. Noita vaan sattuu lajissa nimeltä jääkiekko.

Ja olisi sitä Eavesia tarvittu monta kertaa muulloinkin näiden kolmen kauden aikana;)
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
No on sullakin ylipääsemätön dilemma. Viimeksi kun Jokerit siellä pelasi, en muista sen vaikuttaneen suuriakaan joukkueen loppukauden tekemisiin.

Pitäisköhän ruveta toivomaan, että kaikki meidän miehet pelaisi liigassakin niin huonosti, ettei vaan Erkka valitsisi maajoukkuehöntsiin? Ne kun on aina keskellä pitkää kautta ja niitä on vielä monta kertaa kaudessa.

Ei mutta kyllä minua kieltämättä vituttaa se, että Ossi Väänästä rahdataan jokaiseen turhaan EHT-hömppään, vaikka paikka MM-joukkueissa on ollut jo selvää syksystä asti. Lisäksi se vituttaa, että loukkaantumisherkät kaverit osallistuvat niihin hömppäturnauksiin, vaikka heillä ei ole oikeasti saumoja MM-joukkueesseen.

Viime kaudella meiltä hajosi kaksi kärkiketjujen hyökkäjää näissä turhissa ET-turnauksissa. Hardtin kausi meni täysin pilalle ja Eaves nyt ei pystynyt pelaamaan enää ollenkaan. Toki ne loukkaantumisia sattuu aina, mutta se vituttaa että ne tapahtuvat täysin jonninjoutavissa peleissä.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Mulle kesän harkkapelit on oikeasti yksiä kauden kohokohtia. Hallille voi tulla shortseissa ja t-paidassa ja ei niin haittaa vaikka tulisi turpaan. Uusien pelaajien ja junnujen skouttaaminen on myös hauskaa.

Sama! ET-peleissä on niin rento tunnelma, että sinne lähtee jopa mieluummin kuin niihin tammikuisiin tiistaitorstaisaipakalpapeleihin. Ja onneksi kaikki muut pelit kuin ifk matsi pelataan Valtti-Areenalla. Todella mukava pieni areena, jonne saa hyvän tunnelman pienelläkin porukalla.
Junalla Tikkurilaan -> terdellä parit oluet -> kävellen peliin auringon paistaessa -> matsissa uusien hankintojen skouttailu -> pelin jälkeen aurinko paistaa vieläkin ja ilta on vasta alkamassa.

Harmi, että tuo ZSC Lionssien matsi lauantaina pitää alkaa jo yhdeltä. Siinä olisi potentiaalia loistavaan tapahtumaan, jos ja kun Zürichistä tulee myös faneja seuraamaan peliä.
Toivottavasti pelaajat myös syttyvät matseihin paremmin kuin viime vuonna, jotta sinne finaaleihin päästäisiin. Ja nehän pelataan tänä vuonna Saksassa, joten Berliini odottaa valtaamistaan.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Täytyy ihmetellä hieman Suomalaisia vaikka itsekin kai olen semmoinen. Kesällä lätkähallissa seuraamassa lätkää. Itse kyllä suuntaan mielummin jalkapallokentille kesällä. Vaikka viimekesä olikin mitä oli. Kyllä sitä lätkää ehtii seurata koko pitkän talven ihan tarpeeksi, että kesällä lätkähalliin suunnistaisin. No tapansa kullakin ei kai siinä mitään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Täytyy ihmetellä hieman Suomalaisia vaikka itsekin kai olen semmoinen. Kesällä lätkähallissa seuraamassa lätkää. Itse kyllä suuntaan mielummin jalkapallokentille kesällä. Vaikka viimekesä olikin mitä oli. Kyllä sitä lätkää ehtii seurata koko pitkän talven ihan tarpeeksi, että kesällä lätkähalliin suunnistaisin. No tapansa kullakin ei kai siinä mitään.

No mitäs väliä sillä vuodenajalla on, jos oma suosikkijoukkue on pelaamassa? Kyllä mä voisin aivan hyvin olla vaikka heinäkuussa hallilla, jos Jokerit sattuisi jostain käsittämättömästä syystä pelaamaan silloin. Ei se kesä mene pilalle parista hallilla vietetystä päivästä.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
No mitäs väliä sillä vuodenajalla on, jos oma suosikkijoukkue on pelaamassa? Kyllä mä voisin aivan hyvin olla vaikka heinäkuussa hallilla, jos Jokerit sattuisi jostain käsittämättömästä syystä pelaamaan silloin. Ei se kesä mene pilalle parista hallilla vietetystä päivästä.

Pelejä on varsinkin jääkiekossa nytkin liikaa saatika kaikki höntsät, runkosarja 60-peliä yms. Ei mitään järkeä lisätä pelejä se nakertaa jo muutenkin mielenkiintoa saatika jotain kesäpelejä. Nämä on vaan mun mielipiteitä. Jos joku tykkää niin hyvä niin.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki parhaat pelaajat lukitaan Eavesin seuraksi pehmustettuun huoneeseen kevääseen asti, kunnes playoffit alkavat. Runkosarjassahan pitäisi tänä päivänä selvitä 10 parhaan joukkoon muutenkin, vaikka ykkösketjussa pelaisivat Jussi-Antti Reimari ja Kimmo Mäki-Kokkila.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kaikki parhaat pelaajat lukitaan Eavesin seuraksi pehmustettuun huoneeseen kevääseen asti, kunnes playoffit alkavat. Runkosarjassahan pitäisi tänä päivänä selvitä 10 parhaan joukkoon muutenkin, vaikka ykkösketjussa pelaisivat Jussi-Antti Reimari ja Kimmo Mäki-Kokkila.

Eikä runkosarjassakaan saisi pelata niin kovaa. Otetaan se laskennallinen minimäärä voittoja ja skipataan luovutuksella vaikka kaikki muut pelit! Saavat lepoa eivätkä ainakaan loukkaannu!
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Kaksi viimeisintä kautta on nyt tullut aloitettua noita European Trophy -pelejä seuraamalla. En todellakaan ole lähtenyt hallille katsomaan hyvää lätkää, vaan katsastamaan uudet hankinnat ja systeemit, sekä nauttimaan rennosta ilmapiiristä. Toimii.

Treenipelejä pitää kuitenkin pelata, joten varmasti tämä formaatti on sekä katsojan että pelaajan kannalta mielekkäämpi. Peleissä on panosta, mutta ei liikaa kuitenkaan. Vierasjoukkueiden pienet mutta äänekkäät faniryhmätkin ovat olleet piristävä ilmestys.
 

Tuoppi

Jäsen
Pelejä on varsinkin jääkiekossa nytkin liikaa saatika kaikki höntsät, runkosarja 60-peliä yms. Ei mitään järkeä lisätä pelejä se nakertaa jo muutenkin mielenkiintoa saatika jotain kesäpelejä. Nämä on vaan mun mielipiteitä. Jos joku tykkää niin hyvä niin.

Sama! Jääkiekkokausi alkaa mulla hyvin pitkälti syyskuussa. Tietenkin joukkueeseen liittyviä uutisia seuraan ympärivuoden mutta hallille aion taas vasta ensimmäiseen runkosarjan kotiotteluun. Mä en saa mitään irti "kesäpeleistä" oli ne sitten nimeltään European Trophy tai mikä tahansa. Peli on yhdeksän kertaa kymmenestä ihan umpipaskaa ja hankinnoistakaan ei pysty vakuuttavasti sanomaan oikein mitään paitsi jos joku on aivan onneton.

Sen verran European Trophy toki kiinnostaa että onhan se tietysti mielenkiintoista seurata mitä Tomek Valtonen keksii että päästään taas lehtiin hyvissä ajoin ennen varsinaista kauden alkua. :))
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös