Mainos

Kauden 2007-2008 Valmennuskuviot

• 53 577
  • 206
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Sinä kysyit, että riittääkö persoona, niin minun mielestäni se ei jää kiinni hänen persoonastaan, mutta enhän minä tiedä vaikka sinä tarkoitat sillä (persoonalla) hänen uimataitoaan. Enhän minäkään siitä varma voi olla, mutta uskon erittäin vahvasti hänen olevan kykenevä toimimaan ykkösenä liigatasolla.

Ei Jalosen Jukallakaan kauheasti kannattajia - tai edes uskottavuutta - ollut Ilves-potkujen ja Italia yms. humpuukimaiden keikkojen jälkeen/aikana. Mutta edelleen, kun Lehkosesta puhutaan, niin edellytykset toimia HPK:n ykkösenä ovat todella hyvät ja ainakin n.36 kertaa paremmat kuin Jalosella Kerhoon tullessaan.

Lehkosella on omat vahvat mielipiteensä jääkiekosta ja eikös jossain Jalonenkin ole maininnut, että ovat jääkiekkoilullista asioista ottaneet yhteen aina silloin tällöin kovaäänisestikin. Se kertoo siitä, että Lehkonen ei ole mikään joojoo-mies tai pikku-jalonen.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Rontti kirjoitti:
Sinä kysyit, että riittääkö persoona, niin minun mielestäni se ei jää kiinni hänen persoonastaan, mutta enhän minä tiedä vaikka sinä tarkoitat sillä (persoonalla) hänen uimataitoaan. Enhän minäkään siitä varma voi olla, mutta uskon erittäin vahvasti hänen olevan kykenevä toimimaan ykkösenä liigatasolla.

Ei Jalosen Jukallakaan kauheasti kannattajia - tai edes uskottavuutta - ollut Ilves-potkujen ja Italia yms. humpuukimaiden keikkojen jälkeen/aikana. Mutta edelleen, kun Lehkosesta puhutaan, niin edellytykset toimia HPK:n ykkösenä ovat todella hyvät ja ainakin n.36 kertaa paremmat kuin Jalosella Kerhoon tullessaan.

Lehkosella on omat vahvat mielipiteensä jääkiekosta ja eikös jossain Jalonenkin ole maininnut, että ovat jääkiekkoilullista asioista ottaneet yhteen aina silloin tällöin kovaäänisestikin. Se kertoo siitä, että Lehkonen ei ole mikään joojoo-mies tai pikku-jalonen.
Se on jo hyvä merkki, että on omat mielipiteensä ja uskaltaa tuoda ne esille. Ja vielä parempi merkki on se, että pystyy työskentelemään tehokkaasti ihmisten kanssa, jotka eivät aina ole sataprosenttisesti samaa mieltä kanssaan. Enpä vain ole tutustunut sen kummemmin Lehkoseen muuta kuin maalivahdin ominaisuudessa ja mitä nyt ohimennen Jalosen siivellä.

Hyvä päävalmentajapersoona on sellainen, ettei kenellekään jää epäselväksi, kuka sitä touhua johtaa, pystyy kuuntelemaan ja hyväksymään myös toisten mielipiteet, hyväksymään sen ettei aina ole oikeassa, antamaan palautetta oikein, ja mitä näitä nyt on. Niin se vaan menee, ettei kaikista siihen ole. Silti voi ymmärtää jääkiekon taktiikoista, peluutuksesta tai fyysisestä valmennuksesta.

Minä kun en näistä asioista mitään tiedä enkä Lehkosta tunne, niin en voi olla varma hänen persoonansa sopivuudesta päävalmentajaksi. Mutta kuten sanottu, paras vaihtoehto hän kiistämättä on näin maallikon silmin katsottuna, eli en mitenkään epäile sitä.

Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin en kyllä itsekään kovin positiivisesti suhtautunut Jalosen päävalmentajapestiin silloin aikoinaan.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Master God kirjoitti:
Hyvä, että palstalla riittää tietäjiä ja asiantuntijoita jopa lupaamaan satavarmaa persoonan riittämistä, mitä Timo Lehkoseen tulee. Itse nimittäin en osaa sanoa, ennen kuin olen nähnyt Lehkosen valmentaman joukkueen pelaavan. Timo ei kaiketi liene kertaakaan päävalmentajana liigassa esiintynyt.

Siitä toki olen samaa mieltä, että T. Lehkonen olisi paras mahdollinen jatkaja Jalosen hyväksi havaitulle työlle. Jos siihen vain sopiva aisapari löytyy, ja roolit valmennuksessa lutviutuvat yhtä hyvin kuin ne ilmeisesti tähän saakka ovat lutviutuneet, niin en näe mitään estettä Kerhon menestystarinan jatkumiselle.

En missään tapauksessa lähtisi sekoittamaan pakkaa palkkaamalla jonkun suuriegoisen mukahyvän juhanitammisen tai hannujortikan. Jalosen valmennustyyli kaikesta päätellen sopii Kerholle, ja Lehkonen mitä ilmeisimmin sen takana seisoo, koska on noinkin kauan valmennustiimissä heilunut.

Persoonalla tarkoitin sitä, että hyvä kakkosvalmentaja ei välttämättä aina ole hyvä päävalmentaja. Ei se kaikille sovi. Mutta jos ei koita, ei voita.

Anteeksi että huutelen vieraisiin pöytiin, mutta olisiko liian villi veto jos Lehkosen veljekset valmentaisivat HPK:ta Jalosen jälkeen. Eli Timo hyppäisi ykkösen pallille ja saisi aisaparikseen rakkaan veljensä Tutosta, Ismo Lehkosen. En sitten tiedä enempää miesten valmennusmetodeista ja siitä miten hyvin ne sopisivat yhteen, mutta luulisin että valmennus ainakin toimisi hyvin keskenään. Olisihan se aika ennenkuulumaton tilanne.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Speedye kirjoitti:
Anteeksi että huutelen vieraisiin pöytiin, mutta olisiko liian villi veto jos Lehkosen veljekset valmentaisivat HPK:ta Jalosen jälkeen. Eli Timo hyppäisi ykkösen pallille ja saisi aisaparikseen rakkaan veljensä Tutosta, Ismo Lehkosen. En sitten tiedä enempää miesten valmennusmetodeista ja siitä miten hyvin ne sopisivat yhteen, mutta luulisin että valmennus ainakin toimisi hyvin keskenään. Olisihan se aika ennenkuulumaton tilanne.
Hmmm...Mun mielestä Ika on tämän päivän Samu Kuitunen, en tykkää ja mun mielestä Ikasta ei ole ykkösvalmentajaksi. Jalosen jättämät saappaat tulee oleen aika isot ja Ismosta ei ole niitä täyttään. Mun mielestä kannattaa ottaa sitten kunnon riski ja antaa T. Lehkosen koittaa täyttää ne, sillon voidaan antaa kauden alussa virheitä anteeks. Jos Ismo toimisi ykkösenä (kakkoseksi ei suostu veljelleen) niin ens kauden alkuun jos tulee vaikeuksia niin paniikkinappulaa on helppo painaa ja kaataa kaikki Ikan niskaan. Timppa jos siellä on niin virheitä saakin alkuun tulla ja niitä annetaan anteeks.

Vähän on sekavaa mut toivottavasti joku ees tajuaa mun pointin tässä...

ps. Ehkä mulla on vaan tuoreessa muistissa Ismon Rauman "omat-pojat-projekti" joka meni täysin vituiks ja niitä jälkiä siellä korjaillaan edelleen....

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lehkonen kelpaisi minullekin 2007. Siis se pelaajana paremmin pärjännyt versio. Kolme vuotta sitten olisin vielä nauranut tälle ajatukselle, mutta nyt se on jopa yksi houkuttelevimmista vaihtoehdoista. Liigassa ei ole nimittäin tällä hetkellä sellaista ykkösvalmentajaa, jolle Kerhon pitäisi lyödä eteen tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Jypin Alatalo olisi ehkä lähellä sitä, mutta jotenkin ei näytä tarpeeksi kerholaiselta.

Lehkosen jatkaminen Jalosen saappaissa olisi sikäli helppo vaihtoehto, että näin monta vuotta aisaparina ei voi olla näkymättä positiivisesti. Herrat ovat varmasti huomanneet keskenään, mihin menestys on perustunut. Ja miksi keksiä ruuti ja pyörä uudelleen? Se maaginen pieni ero voi toki tulla henkilöjohtamisessa, mutta riski olisi joka tapauksessa pienempi kuin pystymetsäkaverilla.

Se toinen Lehkonen saa puolestani pysyä Canalin kommentaattorina. Painottamatta sanaa "asiantuntija".

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sen verran uskallan veikata, että Lehkonen-Lehkonen parivaljakko tuskin toteutuu, sillä olisi kyllä toteutuessaan niin räjähdysherkkä kaksikko. Lehkonen-Kivelä parivaljakolla on yhteinen menneisyys jo Jokerijunioreista, joten siinä voisi olla potentiaalia, vaikkei Teppo nyt vielä ole kai muutamaa vuotta kauemmin valmentanutkaan?

J.Petke

Jäsen
Juu, mää oon samaa miältä!

Annetaan Lehkoselle mahdollisuus näyttää mihin on rahkeet ja kakkoseksi voisi ottaa Kivelän tai Allenin. Perustetaan "omat valkut" projekti. Lehkosen pelikäsitys on Jalosen alaisuudessa kehittynyt varmaan loistavaan luokkaan ja olisikin turhaa antaa Lehkosen mennä muuhun joukkueeseen koittamaan rahkeitaan. Lehkonenhan teki selväksi yhdessä haastattelussa, että kakkosena ei tule enää jatkamaan joten eiköhän kaverille kuitenkin Hpk:n ykkösvalmentajan pesti kelpaisi. Muista vaihtoehdoista yksi kiinnostava olisikin Leonin mainitsema Alatalo(ei mikko) mutta hänellä on tosin sopimusta jäljellä vielä ensi kausi joten enpä usko, että hänen sopimustaan lähdetään ostamaan ulos.

Ja onhan meillä vielä Hannu Savolainen heittää kehiin jos alkaa menemään huonosti..

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Aiemmin nostin tässä ketjussa esille Lehkosen päävalmentajuudesta puhuttaessa kollegan tsaddista, jota oli kuvailtu adjektiiveilla mukava tyyppi, ns. hyvä jätkä. Pelaajat diggaavat ja arvostavat. Sen mitä Lehkosen kanssa olen ollut tekemisissä, nuo osuvat hyvin häneenkin. Myös valmennushistoria (monta vuotta kakkosena huipulla) tähän asti aika identtinen. Eihän se tietysti Timpan epäonnistumista ykkösenä tarkoita, mutta tulipahan peloteltua.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
tuuski kirjoitti:
Aiemmin nostin tässä ketjussa esille Lehkosen päävalmentajuudesta puhuttaessa kollegan tsaddista, jota oli kuvailtu adjektiiveilla mukava tyyppi, ns. hyvä jätkä. Pelaajat diggaavat ja arvostavat. Sen mitä Lehkosen kanssa olen ollut tekemisissä, nuo osuvat hyvin häneenkin.

Saattavathan nuo ehkä sopiakkin Lehkoseen, mutta käsittääkseni hän myös osaa olla riittävän vittumainen tarvittaessa. Arvostaa voi vaikka ei pitäisikään.

Että silleen...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mikäli Jukka Jalonen lähtee pois HPK:sta, mikä ei kuitenkaan olekaan vielä kiveen kirjoitettu juttu? niin itse ottaisin kokonaan uutta verta HPK:n valmennusryhmään.

En tiedä mikä olisi kuitenkin pelillisesti paras ratkaisu? Roudata aitioon kokonaan uusi valmentaja, jolla ei ole mitään etukäteistietoa HPK:sta vai jatkaa kaksikolla Lehkonen-Kaarela myös seuraavat kaudet.

Mutta se, mitä minä itse haluan välittämättä siitä, mikä on paras ratkaisu, niin on se, että Jukka Jalosen lähdön jälkeen HPK:n valmennusryhmä muuttuu täysin uudeksi (Kaarela voi jäädä maalivahtivalmentajaksi).

Miksi näin?

Olisi mielenkiintoista saada uutta verta HPK:n valmennusryhmään. Koko valmennustroikka hakee vertaistaan Suomen valmentajista, mutta 6 vuotta on mielestäni jo riittävän pitkä aika... Onko myöskään itse Timo Lehkosella enää motivaatiota jatkaa HPK:n päävalmentajana, usean 2. valmentajan kauden jälkeen?

Itse heittäisin sellaisen nimen ilmoille kuin Risto Dufva.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
vilperi kirjoitti:
Onko myöskään itse Timo Lehkosella enää motivaatiota jatkaa HPK:n päävalmentajana, usean 2. valmentajan kauden jälkeen?

Itse heittäisin sellaisen nimen ilmoille kuin Risto Dufva.
En kyllä ymmärrä miten monen vuoden (menestyksekäs) kakkosena toimiminen seurassa x voisi latistaa motivaatiota napata joskus se ykkösen paikka. Ellei tämä kakkonen satu olemaan P. Sihvonen. Ja kuten tässä J.Petke jo mainitsikin, Timpalla on selvä pyrkimys edetä urallaan sinne vastuuvalmentajan pallille. Vaikka Lehkosen päävalmentajuudessa tietyt riskit mielestäni onkin, vähintään yhtä suuri riski olisi päästää tuo tietotaito johonkin muuhun liigaseuraan.

Älä heitä Dufvaa, liian puolustusorientoitunut uimis.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
tuuski kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten monen vuoden (menestyksekäs) kakkosena toimiminen seurassa x voisi latistaa motivaatiota napata joskus se ykkösen paikka. Ellei tämä kakkonen satu olemaan P. Sihvonen. Ja kuten tässä J.Petke jo mainitsikin, Timpalla on selvä pyrkimys edetä urallaan sinne vastuuvalmentajan pallille. Vaikka Lehkosen päävalmentajuudessa tietyt riskit mielestäni onkin, vähintään yhtä suuri riski olisi päästää tuo tietotaito johonkin muuhun liigaseuraan.

Älä heitä Dufvaa, liian puolustusorientoitunut uimis.

Mietiskelin tossa että mitäköhän sitä vastais tohon Dufvan heittoon ja T. Lehkosen tilanteeseen ja motivaatioon. Onneks ei tarvinu sit ite kirjottaa, tuuski teki sen mun puolesta! =) Olen samaa mieltä molemmista.

F.Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Maple Leafs & Spurs + Chairboys
vilperi kirjoitti:
itse ottaisin kokonaan uutta verta HPK:n valmennusryhmään.

Miksi näin?

Olisi mielenkiintoista saada uutta verta HPK:n valmennusryhmään. Koko valmennustroikka hakee vertaistaan Suomen valmentajista, mutta 6 vuotta on mielestäni jo riittävän pitkä aika...

Täysin uudessa valmennusportaassa vaan on aina se pelko, että koko pelityyli saattaa muuttua joksikin aivan muuksi kuin HPK:lle tutuksi tulleeksi "yleisöystävälliseksi kiekkoiluksi"...mielestäni Hämeenlinnassa on kuitenkin viime vuosina onnistuttu luomaan oma pelityyli, jolla on saatu menestystä ja joka perustuu ennenkaikkea kovaan liikkeeseen.

Pahin painajainen ainakin itselleni olisi jos koutsiksi saapuisi esim. "Tampereen kulta-jukka", joka toisi mukanaan pari valmentajaa, puolenkymmentä 35-vuotiasta maestroa, ja sata litraa dieseliä. . . tämä siis vain kauhuskenaariona

Yllätys sinänsä, mutta luottoa löytyy ennen kaikkea HPK-johtoon, joka varmasti tahtoo myös pitää kiinni yleisöön menevästä kiekkotyylistä ja tarpeen tullen etsii myös koutsin tämä asia mielessään..

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
F.Drebin kirjoitti:
Täysin uudessa valmennusportaassa vaan on aina se pelko, että koko pelityyli saattaa muuttua joksikin aivan muuksi kuin HPK:lle tutuksi tulleeksi "yleisöystävälliseksi kiekkoiluksi"...mielestäni Hämeenlinnassa on kuitenkin viime vuosina onnistuttu luomaan oma pelityyli, jolla on saatu menestystä ja joka perustuu ennenkaikkea kovaan liikkeeseen.

Kuten sanoikin jo yläpuolella, että pelillisistä asioista huolimatta minä haluaisin itse valmentajaksi uutta verta. Mutta pelillisesti tämä voisi olla huono ratkaisu.

Mutta hyvinhän HPK pärjäsi esimerkiksi kausilla, jolloin valmentajina olivat Hannu Kapanen ja Sakke Pietilä?

Että kyllä on kuitenkin myös mahdollisuus pärjätä jollain kokonaan uudellakin valmentajalla. Joskin tässä täytyy olla huolellinen, että päävalmentaja on nimenomaan sopiva HPK:n pelityylin ylläpitämiseksi. Mitään Jukka Rautakorpea en minäkään HPK:hon haluaisi.

Mutta niin kuin sinäkin, niin minäkin luotan HPK:n johtoon. Luotan, että he onnistuvat tässäkin asiassa tekemään sen oikean ratkaisun ja HPK:n seuraava päävalmentaja on paras mahdollinen.

M10

Jäsen
Morrow10 kirjoitti:
Jos ja kun Jukka Jalonen valitaan joulukuussa maajoukkueen päävalmentajaksi, on se niin odotettu nimitys, etten jaksa uskoa sen vaikuttavan Kerhon loppukauden otteisiin mitenkään negatiivisesti.

Nyt kun Sheddenistä leivottiin maajoukkueen päävalmentaja, uskon tämän vain lisäävän Jalosen halukkuutta näyttää taitonsa vielä kerran kevään pudotuspeleissä. Toinen mestaruus putkeen olisi aika helvetin hyvä kuitti tuoreille maajoukkueen valmentajaratkaisuille, jotka varmasti olivat pettymys Jaloselle.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Näemmä tarvitsee ekaksi vuoden "tryoutin" päävalmentajan virkaan, kun ei ole valmentanut jokereita.

Mutta tämä on ainakin minun mielestäni Kerhon loppukautta ajatellen helvetin hyvä ratkaisu. Uskon että Jalonen olisi halunnut mielummin suoraan ykköseksi, omistaahan mies paremmat meriitit kuin Shedden Sm-liigasta. Mikäs olisi parempi, kuin nöyryyttää Sheddeniä pleijareis ja napauttaa täten vähän Kaleakin. Lisäksi ei ole sellaista mediarummutusta ympärillä, kun mies valittiin "vain" kakkosmieheksi.

Tuplaa pukkaa?

Edit: Eli siis samaa mieltä Morrowin kanssa. =)

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Älkää aliarvioiko Kummolan hullua vallankäyttöä... Eiköhän noissa sopimuspapereissa oo joku Kalen väsäämä kohta missä mainitaan että "Jalosen jengihän ei sitten tänä vuonna Jokereita paremmin pärjää, etten näytä vielä aasimmalta"

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
keigykedy kirjoitti:
Älkää aliarvioiko Kummolan hullua vallankäyttöä... Eiköhän noissa sopimuspapereissa oo joku Kalen väsäämä kohta missä mainitaan että "Jalosen jengihän ei sitten tänä vuonna Jokereita paremmin pärjää, etten näytä vielä aasimmalta"

Välierissä pari HPK - Jokerit ( tai miksei finaalissa ) olisi kyllä "kova" juttu. Vielä kun HPK voittaisi tuon sarjan 3-2 niin aijai.. :)

Mielenkiintoista nähdä ketä valmentaa ensi kaudella.
Lehkonen - Kivelä - Kaarela ?

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Squit kirjoitti:
Näemmä tarvitsee ekaksi vuoden "tryoutin" päävalmentajan virkaan, kun ei ole valmentanut jokereita.

Tottakai Jalonen tarvitsi tryoutin-Jokerithan sen on kuitenkin keksinyt.

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
Loppuisko Aravirralla sopimus? Se olisi aika hyvä vaihtoehto, jos pitäisi niin sanotusti ulkopuolelta valmentaja tänne hommata. Muussa tapauksessahan luonnollisin ja järkevin vaihtoehto on Timo Lehkonen aisaparinaan Teppo Kivelä tai sitten kenet Timppa nyt tänne haluaakin.

F.Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Maple Leafs & Spurs + Chairboys
Vele kirjoitti:
Loppuisko Aravirralla sopimus? .

Muistaakseni Aravirralla on toistaiseksi vaan tämän kauden kattava soppari, siis ainakin alkuperäinen sopimus, joka Aran vei lahteen, loppuu keväällä.

Kyllä mä luulen, että nyt alkaa Lehkosen Timpan aikakausi kertsissä, kun Jalosenkin lähtö on virallista!!

btw. oli muuten harvinaisen hauskaa sanasotaa sihvosen ja kummolan välillä liigan tiedotustilaisuudessa :)

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Ensi kauden valmentaja?

NYt varmaan spekulointi asialla vain kiihtyy, kun selvisi tuo Sikakatsomo Ry:n vallitsevan "vuoden suosikin" jatkokuviot.

1. pointti:
Luotan Lintumäen ja Korpelan vaistoon taas tässä asiassa! Tässä se on jokavuotinen muurattu peruskivi, jolta on hyvä ruveta rakentamaan joukkuetta kaudeksi 2007-2008.

2. pointti:
Periaatteessa melkein kaikki käy, kunhan se ei ole ainakaan Mika Toivola.
En tiedä joutuisiko peräti ensi kaudella jättään pelejä väliin, jos "meidän pelaajia ei räitä"-Toivola tulee oman suosikkijoukkueen peräsimeen.
Ei kiitos missään nimessä!

3. pointti:
Lehkosen Timppa ja Kaarelan Kaakku ilman muuta jatkamaan uuteen settiin!
Näin jatkuisi tehokkaaksi ja kauniiksikin muotoutunut kerholainen pelityyli.
Hyvää toimivaa konseptia, joka on kehkeytynyt johtavaksi suomalaiseksi pelityyliksi, ei kannata muuttaa.
Eli pitäisi löytää identiteetiltään konseptiin mahtuva coutsi!

Lehkonen rohkeasti ykköseksi? Ei kuulosta lainkaan pahalta C5-katsomon yläriveille.

4. pointti:
Johtavien pelaajien pitäisi myös hyväksyä tuleva valmentaja. Muistan ajan jolloin eräätkin pelurit sanoivat selkeästi, etteivät jatka jos Jortikka jatkaa...

Toisaalta coutsin pitää olla mielenkiintoinen nimi, jolla on "imua joukkueeseen päin eikä päinvastoin". Nythän tällä hetkellä Kerho on yksi halutuimmista työnantajista omalla sarallaan!

5. pointti:
Jätetään hautumaan, otan aikalisän...Kerrankin ajoissa! =)

TheRealMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilveksestä juuri vapautettu Kari Eloranta saattaa hyvinkin olla yksi varteenotettava vaihtoehto. Aikanaanhan taisi olla hyvin lähellä ettei Kari siirtynyt pelaajanakin Kerhon riveihin.

Aika näyttää mitä käy mutta yksi ehdokas lisää joka saattaisi olla hyvinkin Kerhon näköinen valmentaja.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
TheRealMan kirjoitti:
Ilveksestä juuri vapautettu Kari Eloranta saattaa hyvinkin olla yksi varteenotettava vaihtoehto. Aikanaanhan taisi olla hyvin lähellä ettei Kari siirtynyt pelaajanakin Kerhon riveihin.

Aika näyttää mitä käy mutta yksi ehdokas lisää joka saattaisi olla hyvinkin Kerhon näköinen valmentaja.
Lyhyesti sanottuna kiitos ei. Vaikka ketään ei saisikaan tuomita näkemättä, mutta minusta Piri on kaikkea muuta kuin Kerhon näköinen valmentaja.

Tätä sitten rohkeasti allekirjoitukseen 2008 mestaruuden jälkeen.

Gerbiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
TheRealMan kirjoitti:
yksi ehdokas lisää joka saattaisi olla hyvinkin Kerhon näköinen valmentaja.

Elorannan valmennus taktiikka lähtee aina puolustuksen kautta, kun taas Kerholta on totuttu näkemään nopeaa ja hyökkäävää peliä. Minä en ainakaan halua nähdä mitään keskialueen sumputus peliä.

Ei kiitos Elorannalle! Kohta pitää joku nimi ilmoittaa, silloin on joukkueenkin kasaaminen paljon helpompaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.