Kamoon hei, Makkonen on edelleenkin joukkueen paras sentteri. Tärkeysjärjestyksessä maileja edellä esim. sinun nimimerkkisi omaavaa pelaajaa. Joku roti näihin viisauksiin nyt täällä.
Erkinjuntti taas ei liity tapaus Makkoseen millään tavalla, vaikka johtaakin Makkosta pistepörssissä, tosin pienellä marginaalilla mutta kaikki lasketaan *hymiö* 1+1 kuudessa pelissä ei ole kovinkaan mainio saldo.
Vai että paras sentteri? Taisit unohtaa Hurmeen, ja varauksella myös Rauteen? Huonosti olisi asiat jos Makkonen, joka on parempi laidassa kuin keskellä, olisi paras sentteri.
Makkosen luistelu on ehkä hieman kehittynyt viime kautisesta, mutta ei niin merkittävästi että se olisi vielä kovinkaan kehuttavaa. Luistelevan Tepsin ykkössentteriksi ei pitäisi olla asiaa, ainakaan vielä. Kokoa löytyy, mutta Makko ei käytä sitä hyödykseen. Kolmosessa meillä on Rautee, ja kahteen ensimmäiseen ketjuun ei vielä rahkeet riitä.
E: Ei ole Jussin vika ei, mutta se vaan on tosiasia että tarvittaisiin jätkiä ykköseen ja kakkoseen, ja rahaa ei ole. Makkosen palkalla pitäisi pystyä parempaan, vaikken tosin mitään tarkkaa palkkaa tiedäkkään.
En mä Junttia palvo, kehittyköön rauhassa nelosessa, siellä pitäisin Makonkin.
Alkaa keskustelu karata pois aiheesta "Syksyn 2007 vahvistukset". Itse en usko että Makkosesta on paljoakaan iloa vielä pariin kauteen, mutta mun puolesta voidaan jättää asian puiminen sikseen.