Itse en käytä sosiaalista mediaa käytännössä lainkaan, niin en voi kommentoida siellä vellovaa keskustelua mitenkään. Olen kuitenkin kotoisin tuosta samaisesta kaupungista kuin Soldiers of Odin -järjestö enkä ole kenenkään kuullut puhuvan asiasta positiiviseen sävyyn, pikemminkin varsin neutraaliin. Toki en edes tunne sen henkisiä ihmisiä, jotka kannattaisivat tätä toimintaa. Niin kauan kun he eivät puutu kenenkään oikeuksiin, vaan käyttävät tarvittaessa jokamiehenoikeuksia, niin en itse näe asiassa mitään vikaakaan. Helsingissä on/ on ollut maahanmuuttajataustaisten muodostamia jengejä, jotka pahoinpitelee kantaväestöön kuuluvia ihmisiä. Ainakaan uutisvirran perusteella Soldiers of Odinin toiminta ei ole ollut läheskään näin vakavaa.
Opiskelen itse yliopistossa ja akateemisissa ympyröissä, kuten edellisessä viestissäni mainitsin, niin erityisesti nuorten yliopistotyttöjen keskuudessa aiheutat paheksuntaa, jos esität eriävän mielipiteen maahanmuutosta. Mitä tulee muutenkin tähän älämölön pitämiseen, niin miksi Helsingissä törmää huomattavan usein julkisissa tiloissa oleviin tarroihin, joissa on tekstit luokkaa "Fuck off racists, homophobists... jne" sekä "Welcome refugees", mutta kertaakaan en ole siltikään törmännyt päinvastaista kannanottoa edustavaan tarraan? Luulen kyseen olevan siitä, että tämä pieni vähemmistö eli "suvakit" ovat kuitenkin niitä, jotka enemmänkin ottaa elämäntehtäväkseen levittää ilosanomaansa, kuin päinvastaisen aatteen edustajat.