Suomessa tyhmyys on alati uusiutuva luonnonvara, mitä näyttää esiintyvän tasapuolisesti molemmissa sukupuolissa.Siellä Päivit ja Tuulat mesoavat kuin pahimmat soldiers of odenssit konsanaan.
Ei jukulaare mä naatin jos tämä rekisteröinti menee lopulta vituix.
Eiköhän tämä ole jo osunut maaliinsa. Vai mitä mieltä olet näistä maahanmuuttokriitikoiden reaktioista?
Rajat Kiinni viharyhmässä on otettu kantaa Soldiers of Odin tavaramerkin rekisteröintiin.
Linkki kuvakaappaukseen rajakkien keskustelusta.
Tämä ketju käy jo ihan iltaviihteestä. Sen verran samanhenkistä sakkia jotka pääsevät pahoittamaan mielensä oikein kunnolla.
Ei mitään, jatkakaa...
Eiköhän se ole aika selvää, mitä ainakin huonolla suomella tuhertamien tekstiensä perusteella lähes luku- ja kirjoitustaidoton henkilö noista ajattelee.Mä tiedän ettei idioottia saisi kiusata jne... Mutta vittu, pakko kysyä. Kerropas mielipiteesi noista kommenteista? Vai meneekö vaikeaksi?
Ne on ne suomalaiset arvot, mitä puolustetaan...
Kertaas nyt vielä mitä ne olivatkaan. Ihan omilla arvoilla...ne, joita sinä puolustat. Ihan vain muutamalla ranskalaisella.
Luulen, että koittavat ylläpitää mielummin arvoja koti, uskonto isänmaa-tyyppisiä arvoja mutta kyllä näen, että noitakin voisivat ylläpitää.
Jos on lisäkysymyksiä niin varmasti kymmenen kerran jälkeen saatat saada tarkennuksen. Tai vatsataudin. Ihan hauska noutoyritys, mutta aika huono.
Harvinaisen lapsellista pelleilyä ja turhaa rassaamista. Tuskin edistää mitään hyödyllistä tai järkevää. Jokainen kuitenkin tyylillään ja olemassa olevilla resursseillaan.Suomalaisten arvojen puolesta.
Soldiers of Odin ⋆ Soldiers of Odin
Harvinaisen lapsellista pelleilyä ja turhaa rassaamista. Tuskin edistää mitään hyödyllistä tai järkevää. Jokainen kuitenkin tyylillään ja olemassa olevilla resursseillaan.
Mahdoitko edes klikata tuota linkkiä? Kyseessä siis on Soldiers of Odin -tavaramerkin haltijan parodiasivusto, eikä lapsellista pelleilyä ja turhaa rassaamista harrastava lelunatsipartion sivu. Siitä olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä, että tuo katupartiointi ei edistä mitään hyödyllistä tai järkevää. Harmillisen rajallisia ovat resurssit klanipäillä.Harvinaisen lapsellista pelleilyä ja turhaa rassaamista. Tuskin edistää mitään hyödyllistä tai järkevää. Jokainen kuitenkin tyylillään ja olemassa olevilla resursseillaan.
Joo, en itsekään näe, että tuo muuta tekee kuin agitoi tuota Rajat kiinni -jengiä entisestään ja vain lisää pahoinvointia ja äärimmäisyyksiä. Parastahan nämä olisi vain yrittää vaieta kuoliaaksi. En vaan taida vuonna 2016 onnistua. Kaikilla on ääni, herkimmätkin ovat helposti provosoitavissa ja jokainen haluaa sen 5 minuutin Internet-kuuluisuutensa.
Älä helvetissä. En olisi kyllä millään pystynyt itse tuota hoksaamaan. Hyvä että valaisit asiassa.Mahdoitko edes klikata tuota linkkiä? Kyseessä siis on Soldiers of Odin -tavaramerkin haltijan parodiasivusto, eikä lapsellista pelleilyä ja turhaa rassaamista harrastava lelunatsipartion sivu. Siitä olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä, että tuo katupartiointi ei edistä mitään hyödyllistä tai järkevää. Harmillisen rajallisia ovat resurssit klanipäillä.
Yrttiaho ja muut takkupäät voisivat kylläkin kokeilla käyttää vähiä resursseja johonkin hyödylliseen tuollaisen tyhjänpäiväisen provosoinnin sijaan. Mutta kuten jo todettua, sillä pakalla täytyy toimia, mikä olemassa on. Ei näytä kummoinen olevan.
Trolling is a art.Älä helvetissä. En olisi kyllä millään pystynyt itse tuota hoksaamaan. Hyvä että valaisit asiassa.
Ranta ja muut kaljupäät voisivat kylläkin kokeilla käyttää vähiä resursseja johonkin hyödylliseen tuollaisen tyhjänpäiväisen provosoinnin sijaan. Mutta kuten jo todettua, sillä pakalla täytyy toimia, mikä olemassa on. Ei näytä kummoinen olevan.Yrttiaho ja muut takkupäät voisivat kylläkin kokeilla käyttää vähiä resursseja johonkin hyödylliseen tuollaisen tyhjänpäiväisen provosoinnin sijaan. Mutta kuten jo todettua, sillä pakalla täytyy toimia, mikä olemassa on. Ei näytä kummoinen olevan.
Tässä varmaan jo pohjustellaan sitä että kun joku öyhöttäjä tekee ylilyönnin niin se oli suvakkihuoran vika. Ihan mielenkiinnosta että miten tämä rajanveto menee. Provosoiko vajakit esimerkiksi muslimeja öyhötyksellään? Olisiko ymmärrystä jos jollain kihahtaisi yli? Vai meneekö nämä vain yhteen suuntaan?
Harvinaisen lapsellista pelleilyä ja turhaa rassaamista. Tuskin edistää mitään hyödyllistä tai järkevää. Jokainen kuitenkin tyylillään ja olemassa olevilla resursseillaan.
Minusta kyse ei ole ylilyönnistä jos provosoi väkivaltaista ihmistä vaan melko loogista on että sellainen käyttää väkivaltaa. Ihan samalla tavalla provoiluun menee partiointi vokin kulmilla jossa odotellaan vastareaktiota muslimeilta. Samaa lopputulosta haetaan vähän eri teitä molemmista ääripäistä.
Pitäisiköhän sitä vain jättää nekin kaappiin ettei nyt vaan kellekään väkivaltaiselle hullulle tulisi paha mieli.