Katsomokulttuuri Mestiksessä

  • 310 292
  • 1 466

Steus

Jäsen
Mikkelissä "katkerat häviäjät"-kortti viuhuu - yllättyneet taputtakoon käsiään ämyreiden kautta.

Tänään ei mitään kummoista kannattamista nähty kummankaan leirin osalta. Parhaiten menossa taisi olla mukana se sivukatsomon tyttölauma. Ehkä viikonloppupeleissä kielenkannat herkistyvät myös aikuisten osalta - välieräsarjan seiskapelissä tunnelma Kouvolassa oli korvia hivelevä.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Olisko nyt kaikkien syytä keskittyä siihen olennaiseen, eli itse peliin, ja jättää kaikenmoinen ylimääräinen höttö kuten "kannatuskulttuuri" ja hallimusiikin syvempien merkitysten analysointi pehmeiden huoneiden foliohattusedille? Ihan sivuseikkoja minun mielestäni nuo, jos niin paljon nakertaa joku biisi tai kuuluuko jossain taputusta tai ei, niin ehkä parempi ottaa korvatulpat mukaan, tai jäädä ihan vaan kotiin. Ja ihan ylipäätään tuo vastustajan faneille vittuilu ja kuittailu, etenkin täällä netissä, on jotain, mitä en ikinä tule tajuamaan.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
No voi :(
Mikkelissä pelin dramaturgia on aivan loistavasti toteutettu kaikin puolin. Yleisöön saa yllättävän paljon tunnetta oikeilla valinnoilla, niin musiikillisesti kuin videokuvan avulla. Kiitokset siitä tekijätiimille.

Mielestäni tämä oli paras kappaleesi ja oikeastaan koko muu teksti oli turhaa. Meidän näkökannat vain eroavat niin merkittävästi toisistaan, ettei mitään konsensusta tai järkevää debattia voida käydä. Muun tekstisi perusteella luulet, että nuo musiikit tai muu toiminta jotenkin häiritisivät tai että olisin pahoittanut mieleni. Esitin vain mielipiteeni ottelutapahtumastanne mahdollisimman kiihkottomasti. KooKoon ottelutapahtuma on korkeintaan keskinkertainen ja heivaisin esim DJ:n mäkeen ensitöikseni, mutta mielestäni Jukureiden vastaava on sitäkin huonompi, lähes ala-arvoinen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olisko nyt kaikkien syytä keskittyä siihen olennaiseen, eli itse peliin, ja jättää kaikenmoinen ylimääräinen höttö kuten "kannatuskulttuuri" ja hallimusiikin syvempien merkitysten analysointi pehmeiden huoneiden foliohattusedille?
Oliko tämän ketjun otsikko KATSOMOKULTTUURI Mestiksessä vai ei?

Katsomokulttuuri Kouvolassa nousee huomattavasti, kun yleisöä on yli 2500 henkeä paikalla. Kun yleisöä on yli 4000 henkeä paikalla, niin jopa tavallaan heikommat ottelut heräävät henkiin aivan eri tasolla ja ihmiset muistelevat niitä yllättävän pitkään.

Mikkelissä taas... odotan milloin siellä on yli 3000 katsojaa ottelussa. Milloin näin oli muuten viimeksi?
 

linduck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Lukko
Mielestäni tämä oli paras kappaleesi ja oikeastaan koko muu teksti oli turhaa. Meidän näkökannat vain eroavat niin merkittävästi toisistaan, ettei mitään konsensusta tai järkevää debattia voida käydä. Muun tekstisi perusteella luulet, että nuo musiikit tai muu toiminta jotenkin häiritisivät tai että olisin pahoittanut mieleni. Esitin vain mielipiteeni ottelutapahtumastanne mahdollisimman kiihkottomasti. KooKoon ottelutapahtuma on korkeintaan keskinkertainen ja heivaisin esim DJ:n mäkeen ensitöikseni, mutta mielestäni Jukureiden vastaava on sitäkin huonompi, lähes ala-arvoinen.

Toivottavasti et puhu DJ:stä? Ei sillä että itse olisin samaa mieltä sun kanssa ottelutapahtumastakaan....
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Missä viipyy ikuinen kakkonen kortti? Lienee aivan selvää mitä Harppa vetää seuraavalla kerralla. Ihon alle päästy ja tästä on erittäin hyvä jatkaa lauantain ennätysyleisön edessä. Muutama päivä aikaa etsiä uusia variaatioita. Ei tarvitse miettiä onko lauantain ennätysyleisö mukana hallimusiikkimestarin tahdittamana. Toki tästä pitää huolta Suur-KooKoon pelaajat, Pam pam paulin kera. Suur-KooKoo!? Toivottiko joku hyvää paluumatkaa?
 

Patrick Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On tää vaan rasittavaa luettavaa, kun keskusteluihin osallistuvat ainoastaan KooKoon ja Jukurien kannattajat.
Tapellaan ihan olemattomista seikoista.. Provoa provon perään..

Provoomisesta tulikin mieleen eilinen Mikkelin vierailu.

Kerrankin kun fanit keskittyivät oleelliseen (molemmin puolin), niin eikös ottelun päätyttyä kaiteen viereen molemmin puolin vierasfaneja tullut yli 50v ukot huutelemaan kaikkea perus provoa, kuten väsynyttä Liiga KooKoota, Ette pärjää Liigassa, kun ette pärjää meillekkään, vituttaako?,jne..
Ja kun se on lähes joka kerta joka hallissa, vaikka kuinka vierasfanina istuisit paikallasi odottaen että halli tyhjenee. Yleensä se typerys on humalainen vanhempi herrasmies tai sitten ihan pojan koltiainen. Toinen jatkoi vielä aika pitkään, vaikka kukaan ei noteerannut sitä. Turussakin tuli ensin pelin jälkeen hallilla ja järkkärien poistettua hänet, niin vielä ulkona piti odottaa uutta mahdollisuutta.

Mites Kouvolassa? Itse kun olen aina päädyssä, niin ei näe mitä siellä toisella puolen tapahtuu. Istuuko Kouvolalaiset vierasfanien vieressä ja heittää samaa väsynyttä settiä?

Koululaisten kannatukselle siinä meidän vieressä nousee täältä myös peukku. Aitoa ja iloista meininkiä.
 

Magnesia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko tää nyt sitä kustannustehokasta kannatusta? Annetaan koneen hoitaa kannatus, mikkeliläinen perusjanari pääsee keskittymään pelkästään pelin seuraamiseen kun ei tarvitse turhanpäiväistä tunnelman luontia tehdä.
 

Kioto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kertoo kaiken oleellisen tästä Mikkelin DJ:stä kun tullaan keskustelupalstoille itkemään omaan hienouttaan pienen poikkisanan jälkeen.
Eipä muistaakseni taida olla ensimmäinen kerta kun Harppa on puolustelemassa omaa toimintaansa kritiikin jäljiltä.
Tekijämies pitäisi turpansa kiinni ja jatkais omaa duuniaan valitsemallaan tiellä ilman kitinöitä.

Ja ei se puoleen, huono se on DJ meillä Kouvolassakin ja ottelutapahtumassakin on vielä todella paljon kehittämistä liiga kohti mentäessä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Pikkufanien kannatus takakulmassa (vieraskannattajakatsomon vieressä) nosti hymyn huulille. Samalla naureskelin että hyvä vastaveto liian iäkkäistä jukurikannattajista valittajille, ainakin keskiarvon pitäisi nyt olla ihan ok.

Itse tykkäsin eilisestä showsta kokonaisuutena, alkuun mahtipontta ja toisaalta pientä piikkiä vieraille että tunnelma saadaan alustettua. Myöhäiskeski-ikäisten vaimoa karkuun lähteneiden ukkojen kaljaspäissä suoritetulle huutelulle en painoa laittaisi, tuli tuota koettua itsekin kun sarviksen mukana tuli kierrettyä aktiivisemmin vieraspeleissä.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
On tää vaan rasittavaa luettavaa, kun keskusteluihin osallistuvat ainoastaan KooKoon ja Jukurien kannattajat.
Tapellaan ihan olemattomista seikoista.. Provoa provon perään..

Tämä. Vituttaa ja hävettää molempien puolesta.
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meinasin kirjoittaa eilisen pelin ketjuun mutta en jaksanut purkaa ottelua palasiin joten "analysoin" eilisen katsomotapahtumat. Eilinen oli minulle pitkään aikaan vierailu Mikkelissä ja otin paikan aikas keskeltä kenttää, ehkä muuta penkki Sarvisklubin puolelta mutta siis miltei keskeltä.

+ JunnuSarvis-klubi piti ääntä koko pelin! Kysymys tietenkin heräsi miksei näitä tulevia faneja ole houkuteltu sinne Sarviksen päätyyn?
+ Mukavasti yleisö! Ja halli tuntui täydeltä vaikka siellä olikin "vain" 2700 katsojaa. Mitä olen kuullut paikallisilta niin se on oikeasti hyvä määrä ja siihen pitää olla todella tyytyväinen.
+ KooKoo-fanit ja Sarvisklubi keskittyivät molemmat omien kannattamiseen! Toki muutamia pilkkahuutoja Mikkelin päädystä laitettiin ilmoille mutta ei mitään härskejä ylilyöntejä kummastakaan päädystä.

- Paikallinen yleisö keskittyi vitt##lemaan kun oma joukkue teki maalin. Ei kuulunut hyvä Jukurit eikä mitään mikä viittaisi omien kannattamiseen tai hyviin pelisuorituksiin vaan PAS#A KOOKOO! HOM#T! Ja kuten minulle vieressä istunut "herttainen" n.65-vuotias mummo sanoi minulle "pask# KooKoo! Hävettääkö? Hyvä Sport!" Ja siis hän istui vieressä Jukuri-paita päällä!!! En ymmärrä...
- SarvisKlubi vajonnut samalla tasolle kuin "muualla". Siis tarkoitan nyt hieman nuorempia n.16-20 vuotiaita Sarvisklubilaisia en Pekuttia tai näitä muita pitkäaikaisia faneja. Pihalle mentäessä tullaan haastamaan riitaa ja uhkaillaan! Olihan minulla kuitenkin KooKoo-huivi päällä ja tyttöystävä vierelläni. Poliisiauton nähdessään huikkasivat että "vit## poliisit, ens kerralla vedetään jotain pataan..." Eli ei se SarvisKlubikaan enään mikään mukava ja rehti kannattajayhdistys taida olla, ikävä kyllä.

Edellisestä vierailustani oli siis jo tovi ja tietyt asiat olivat muuttunut, osa parempaan ja osa selkeästi huonompaan. Peli oli viihdyttävä ja lopussa oli selkeää tunteen paloa havaittavissa. Se että lähdenkö lauantaina Mikkeliin on hieman 50/50. Suurin syy miksi en lähtisi on ne paikalliset katsojat eli rehellisesti sanottuna ku##päät! Se että minua uhkaillaan Jukurifanien toimesta (voitetun ottelun jälkeen) niin ei minun maata kaada mutta nopeasti ne tuhoavat kaikkien maineen. Siitä kannattaa olla hereillä! Toki joku voi pitää sitä jopa kunnianosoituksena että pihalla haastetaan myllyyn.

Siinä yhteenvetona katsomokulttuurista livenä koettuna ja paikkana ensimmäinen finaalipeli Mikkelissä!
 
Viimeksi muokattu:

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos veljillä on energiaa painia niin menkää sitten vaikka perjantaina ottelun jälkeen sinne pesäpallokentälle pitämään päähänlyöntikilpailua. Älkää sotkeko peruskannattajia ja hallia tuohon hölmöön uhoamiseen. Silleen ne larppaajat tekee futiksenkin puolella.
 
Jonkin verran olen käynyt katsomassa vieraspelejä, eikä minua ainakaan häiritse se, että kotijoukkueen soitosta vastaava valitsee kotijoukkuetta kannustettavia kappaleita. Hyvin tilanteeseen sopivat kappaleet nostavat hymyn huulille, vaikka biisi on tarkoitettu pikkuisen tökkimään omaa joukkuetta. Pelissä ei tarvitse olla muuta puolueetonta kuin tuomarit ja virallinen kuulutus, muu rekvisiitta saa tukea kotijoukkueen menestymistä. Nykyisin kiekkokatsomoista puuttuu huumori. Ei ole enää hyviä välihuutoja pelaajille tai tuomareille, jotka saa yleisön nauramaan. Enemmänkin nämä huutelijat on tasoa homo/ runkkari linjalla, mikä kertoo huutelijoista ja kannattajista aika paljon. Tosikkomainen kannattaminen on ainakin minusta yksi ikävimpiä katsomokulttuurin muotoja. Siihen kun lisätään väkivalta ja kaikenlainen tyhjänpäiväinen uhoaminen niin ollaan syvällä. Tsemppiä molemmille finaalijoukkueille ja heidän kannattajilleen. Pitäkää hauskaa ja nauttikaa. Ja muistakaa, että tää on vaan jääkiekkoa ei mitään elämää suurempaa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos veljillä on energiaa painia niin menkää sitten vaikka perjantaina ottelun jälkeen sinne pesäpallokentälle pitämään päähänlyöntikilpailua. Älkää sotkeko peruskannattajia ja hallia tuohon hölmöön uhoamiseen. Silleen ne larppaajat tekee futiksenkin puolella.

Ei pidä häpäistä pesäpallokenttää larppaamisella. Parempi jättää painit painimatta kokonaan. Saatan olla tylsä, mutta otsaanlyöntikilpailut ja ylipäätänsä kannattajien uhkailut on oman seuransa häpäisyä ja omaan pesään kusemista. Sillä ei ole katsomokulttuurin kanssa mitään tekemistä.
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei pidä häpäistä pesäpallokenttää larppaamisella. Parempi jättää painit painimatta kokonaan. Saatan olla tylsä, mutta otsaanlyöntikilpailut ja ylipäätänsä kannattajien uhkailut on oman seuransa häpäisyä ja omaan pesään kusemista. Sillä ei ole katsomokulttuurin kanssa mitään tekemistä.

Olen aivan samaa mieltä @Minor kanssa! Ja mitä olen lukenut juttuja niin monesti siellä Mikkelin päässä ollaan ensimmäisenä tuomitsemassa ja lynkkaamassa esim. KooKoon faniporukkaa tai vaikka niitä Vaasalaisia mutta nyt jouduin toteamaan että ei se Mikkeli ole poikkeus tässä asiassa. Tekopyhää toimintaa kun omista sikiää samankaltaista toimintaa! Toista se oli Lönnin aikaan...
 

NatKingCole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoin kilpailu
Kaverin kanssa (Jukurimiähiä) oltiin tammikuussa katsomassa SaPKo-Jukurit peliä ja ainakin siinä pelissä oli mukavan paljon tätä huumoripitoista huutelua, mitä Linnankundi peräänkuulutteli. Eri asia sitten, jos Talvisalossakin papat alkaa huutamaan sitä homoa keskarit tanassa, niin kuin kävi siinä yhdessä puolivälieräpelissä. Enkä siihen ota kantaa kummat oli enempi syyllisiä.

Elinen peli oli kyllä viihdyttävä ja DJ:ltä hyvä veto laittaa joku apina-aiheinen biisi soimaan Levokarin saadessa kakkosen. Piikittelyä pitää olla laajalla rintamalla vierasjoukkueelle ja niiden faneille ja se heidän pitää vaan kestää. Toinen juttu tietty, jos siihen ihan viereen tullaan haistattelemaan ja haastamaan. Itse näin ko. tilanteen (aika kaukaa tosin), aika urpoa toimintaa tältä jukurikannattajalta. Hankala tietty sanoa, mistä sekin tilanne saanut alkunsa.
 
Viimeksi muokattu:

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei pidä häpäistä pesäpallokenttää larppaamisella. Parempi jättää painit painimatta kokonaan. Saatan olla tylsä, mutta otsaanlyöntikilpailut ja ylipäätänsä kannattajien uhkailut on oman seuransa häpäisyä ja omaan pesään kusemista. Sillä ei ole katsomokulttuurin kanssa mitään tekemistä.

No en mie nyt ihan tosissaan mutta pointtina että halli ja peruskatsojat pitää jättää rauhaan kaikesta uhoamisesta. Jos on pakko meuhkata niin menköön sitten muualle meuhkaamaan.
 

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä vierasfaneille haistattelua ja jatkuvaa provoa. Pientä piikkiä voi heitellä pelaajille ja vierasfaneille, mut jotain rajaa. Itse ainakin keskityn mölyämiseen ja kannustamiseen. Turha sitä on liian tosissaan ottaa ja kilahtaa joka provosta. Tää ei ole tosikkojen touhua. Jos itse provoat niin pitää myös kestää jos sulle provotaan tai pidä itse turpas kiinni.
 

Harppa-setä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kertoo kaiken oleellisen tästä Mikkelin DJ:stä kun tullaan keskustelupalstoille itkemään omaan hienouttaan pienen poikkisanan jälkeen.Eipä muistaakseni taida olla ensimmäinen kerta kun Harppa on puolustelemassa omaa toimintaansa kritiikin jäljiltä.
Tekijämies pitäisi turpansa kiinni ja jatkais omaa duuniaan valitsemallaan tiellä ilman kitinöitä.

Saa palautetta antaa ja osahan niistä on jopa varsin viihdttäviä. Otin kantaa asiaan eilen, kun aloitte kirjoittaa ihan puutaheinää taputuksista.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä vierasfaneille haistattelua ja jatkuvaa provoa. Pientä piikkiä voi heitellä pelaajille ja vierasfaneille, mut jotain rajaa. Itse ainakin keskityn mölyämiseen ja kannustamiseen. Turha sitä on liian tosissaan ottaa ja kilahtaa joka provosta. Tää ei ole tosikkojen touhua. Jos itse provoat niin pitää myös kestää jos sulle provotaan tai pidä itse turpas kiinni.
High five Kotkansilmälle! Olisipa meidän kaltaisia enemmän. Säästyisi lätkän mainekin niin paljolta kuralta.
 

linduck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Lukko
-Paikallinen yleisö keskittyi vitt##lemaan kun oma joukkue teki maalin. Ei kuulunut hyvä Jukurit eikä mitään mikä viittaisi omien kannattamiseen tai hyviin pelisuorituksiin vaan PAS#A KOOKOO! HOM#T! Ja kuten minulle vieressä istunut "herttainen" n.65-vuotias mummo sanoi minulle "pask# KooKoo! Hävettääkö? Hyvä Sport!" Ja siis hän istui vieressä Jukuri-paita päällä!!! En ymmärrä...
- SarvisKlubi vajonnut samalla tasolle kuin "muualla". Siis tarkoitan nyt hieman nuorempia n.16-20 vuotiaita Sarvisklubilaisia en Pekuttia tai näitä muita pitkäaikaisia faneja. Pihalle mentäessä tullaan haastamaan riitaa ja uhkaillaan! Olihan minulla kuitenkin KooKoo-huivi päällä ja tyttöystävä vierelläni. Poliisiauton nähdessään huikkasivat että "vit## poliisit, ens kerralla vedetään jotain pataan..." Eli ei se SarvisKlubikaan enään mikään mukava ja rehti kannattajayhdistys taida olla, ikävä kyllä.

Edellisestä vierailustani oli siis jo tovi ja tietyt asiat olivat muuttunut, osa parempaan ja osa selkeästi huonompaan. Peli oli viihdyttävä ja lopussa oli selkeää tunteen paloa havaittavissa. Se että lähdenkö lauantaina Mikkeliin on hieman 50/50. Suurin syy miksi en lähtisi on ne paikalliset katsojat eli rehellisesti sanottuna ku##päät! Se että minua uhkaillaan Jukurifanien toimesta (voitetun ottelun jälkeen) niin ei minun maata kaada mutta nopeasti ne tuhoavat kaikkien maineen. Siitä kannattaa olla hereillä! Toki joku voi pitää sitä jopa kunnianosoituksena että pihalla haastetaan myllyyn.

Suoraan sanottuna tykkäsin sun viestistä! Tota kutsuisin rakentavaks palautteeks! Oot mahtava ihminen! :)
Mutta sen voin varmuudella sanoa, että ainakaan meistä sarvisclubin "ydinporukasta" ei kukaan käy tuollaisia huutelemaan kenellekään missään vaiheessa peliä, surullista jos tuollaista on tapahtunut jonkun muun toimesta, tuo on kyllä koitettu kitkeä pois, mutta minkäs sille voi jos "teinit" alkavat voitonhuumassa uhittelemaan :(
Hienoa että suhtaudut asiaan kuiteki noin asiallisesti!
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
- Paikallinen yleisö keskittyi vitt##lemaan kun oma joukkue teki maalin. Ei kuulunut hyvä Jukurit eikä mitään mikä viittaisi omien kannattamiseen tai hyviin pelisuorituksiin vaan PAS#A KOOKOO! HOM#T! Ja kuten minulle vieressä istunut "herttainen" n.65-vuotias mummo sanoi minulle "pask# KooKoo! Hävettääkö? Hyvä Sport!" Ja siis hän istui vieressä Jukuri-paita päällä!!! En ymmärrä...
- SarvisKlubi vajonnut samalla tasolle kuin "muualla". Siis tarkoitan nyt hieman nuorempia n.16-20 vuotiaita Sarvisklubilaisia en Pekuttia tai näitä muita pitkäaikaisia faneja. Pihalle mentäessä tullaan haastamaan riitaa ja uhkaillaan! Olihan minulla kuitenkin KooKoo-huivi päällä ja tyttöystävä vierelläni. Poliisiauton nähdessään huikkasivat että "vit## poliisit, ens kerralla vedetään jotain pataan..." Eli ei se SarvisKlubikaan enään mikään mukava ja rehti kannattajayhdistys taida olla, ikävä kyllä.
Jos tosiaan näin oli, niin kyllä hävettää. Turhahan sitä muiden puolesta on anteeksi pyydellä, mutta on se minusta aina noloa, jos keskitytään vastustajan faneille kuittailuun. Keskittyisivät olennaiseen. Harmittaa.

Tuollaiset teinien uhoamiset pitäisi vaan jättää omaan arvoonsa. Typeriähän sellaiset on, mutta hei - teinit ovat typeriä. Mistä muuten tiesit, että he olivat SarvisKlubin jäseniä? Itse en ole jäsen, eli ei ole kyse mistään "oman pesän puolustamisesta", ihan vain mielenkiinnosta kysyn.
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tosiaan näin oli, niin kyllä hävettää. Turhahan sitä muiden puolesta on anteeksi pyydellä, mutta on se minusta aina noloa, jos keskitytään vastustajan faneille kuittailuun. Keskittyisivät olennaiseen. Harmittaa.

Tuollaiset teinien uhoamiset pitäisi vaan jättää omaan arvoonsa. Typeriähän sellaiset on, mutta hei - teinit ovat typeriä. Mistä muuten tiesit, että he olivat SarvisKlubin jäseniä? Itse en ole jäsen, eli ei ole kyse mistään "oman pesän puolustamisesta", ihan vain mielenkiinnosta kysyn.

Olivat fanikatsomossa ja aktiivinen osa kyseistä porukkaa. Ja kuten sanoin, ei kyseessä ole ns.kokenut kaarti vaan selkeästi nuorempaa väestöä... juuri täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevia..
 
Olivat fanikatsomossa ja aktiivinen osa kyseistä porukkaa. Ja kuten sanoin, ei kyseessä ole ns.kokenut kaarti vaan selkeästi nuorempaa väestöä... juuri täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevia..
Samoihin tuli törmättyä runkosarjan lopulla tupakkapaikalla. Ensin pidin paikallisina mopopoikina näitä, mutta sitten niitä näkyi myös päädyssä. Yhden uhoilut loppuivat ainakin räväkällä riveliotteella nillitykseksi pihalla.

Kaiken paskan jälkeen siis paljastui, että kajareista on soitettu taputusta. Itse toivoisin enemmän Vaasan kaltaista DJ-toimintaa jossa yleisölle jää isompi osa taukojen tunnelmasta. Nykyinen jumputus vain vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös