"Hei mutsi, mä en syöny mun lääkkeitä"
Tämä soi, kun Pauli sai jäähyn. Mielestäni lapsellista toimintaa DJ:ltä. Huumorintaju vaikuttaisi kaverilla olevan 6-vuotiaan tasolla.
Vierasfanien kuvaaminen välittömästi kotijoukkueen maalin jälkeen oli aika mauton liike ja hyvä esimerkki mikkeliläisestä kiekkokulttuurista. Ainakaan Kouvolassa en ole vastaavaa nähnyt.
Yksi asia myös, mitä en ymmärrä Mikkelissä on se, että miksi helvetissä pikkujunnut saa vapaasti juoksennella läpi ottelun vieraskannattajien katsomon läpi? Oikeasti kesken matsinkin sai varoa, kun vaahtosammuttimet juoksentelivat siellä jaloissa. Eikö vanhempia kiinnosta? Järkkäreitä katsomon toisella puolella ei edes ollut ja muutenkin järkkäreille tuntui asia olevan fine. Itse en päästäisi omia muksujani juoksentelemaan muiden jalkoihin. Siinä, kun joku on sopivasti promilleissa, eikä huomaa lasta, niin kaikki hasardin ainekset on olemassa. Muutenkin vierasfanien katsomo pitäisi "rauhoittaa", ettei sinne tosiaankaan ole muilla asiaa. Tämä tuntuu olevan Mestiksessä lähes mahdoton tehtävä monella paikkakunnalla. Mikkelissä meidän katsomon toisella puolella ei tosiankaan järkkäreitä ollut, niin aika hyvin ne humalaiset juntit pääsivät iholle kiinni huutelemaan. Onneksi meidän porukka oli selvin päin, niin mitään konfliktia ei päässyt syntymään. Alkeellista toimintaa! Vierasfanien katsomon eristäminen on ihan perusjuttuja. Mielestäni tämä toimii Kouvolassa hyvin. Kellään muulla ei käsittääkseni ole ollut mitään asiaa sinne vierasfanien joukkoon, vaan katsomolohko on täysin eristetty.
Mutta tosiaan, se vastustajan faneille vittuilu hallilla tuntuu olevan tärkeämpi homma monelle Mikkelissä kuin omien onnistuminen. Aivan uskomattoman typerää tekstiä sitä joutui aikuisten ihmisten suusta läpi ottelun kuuntelemaan.