Rattlehead
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gundit
Tietääkö muuten joku, että onko Fedorovilla ollut mitään virityksiä kotimaahansa työsulun ajaksi? Luulisi ainakin kiinnostavan monia, kun kyseessä on kuitenkin melkolailla täydellinen pakkaus pelaajana.
Viestin lähetti Rattlehead
Tietääkö muuten joku, että onko Fedorovilla ollut mitään virityksiä kotimaahansa työsulun ajaksi? Luulisi ainakin kiinnostavan monia, kun kyseessä on kuitenkin melkolailla täydellinen pakkaus pelaajana.
Eikös Fedorin suurimmat ongelmat ole siellä pään sisällä? Olen ainakin saanut sellaisen käsityksen, että kyllä niitä käsiä ja potentiaalia löytyy perivenäläiseen tapaan, mutta asenneongelmien takia kehitys on jäänyt junnaamaan paikalleen. Näyttääpä pojalla olevan kunnon raamitkin, mutta voimaa ei ole ilmeisesti läheskään niin paljoa kuin tuon kokoiselta voisi edellyttää.
Vanhemmasta Fedorovista sen verran, että en ollut oikeastaan yllättynyt että sarjan varakkaimmat seurat ovat Sergein perässä. Toisaalta, jos S. Fedorov eksyy Kazaniin niin pitemmän päälle ne tekevät itselleen(tai pikemminkin omille junnuilleen) sudenkuoppaa. Jos joukkueesta löytyy jo 10 NHL-vahvistusta, lisää tulossa ja Antropovin tasoinen kaveri pelaa nelosen keskellä niin seurajohto kärsii kyllä pahemman luokan megalomaniasta. Toi joukkue tulee kaatumaan vielä omaan mahdottomuuteensa, olen aika varma siitä.
Ilmeisesti Aleksander Mogilnia ei tulla näkemään työsulun aikana Superliigassa? Taisi välit tulehtia sen verta pahasti aikoinaan.
Viestin lähetti JLand
Toisaalta olen Packin puolesta pettynyt Kondratievin päätökseen, koska hän oli Tjutin kanssa joukkueen parhaita puolustajia, mutta toisaalta Lecavalieria, Richardsia ja Kovalchukia vastaan pelaaminen ei ole täysin huono vaihtoehto sekään nuorelle puolustajalle.
Viestin lähetti The Original Jags
Häh?
Mikä venäläisseura on tarjonnut Steve Kariyalle 500 USD?
NY Timesin mukaan toinenkin Rangersin farmissa pelaava puolustaja Fedor Tjutin olisi tulossa Venäjälle, ja seurana olisi SKA Pietari (?)
http://www.nytimes.com/2004/11/10/s...y/10hockey.html
Viestin lähetti JLand
Eikä kumpaakaan Tyutinia tai Kondratievia voi syyttää lähdöstä, sillä molemmat tienaavat ilmeisesti Venäjällä lähes viisi kertaa enemmän kuin AHL:ssa. Esimerkiksi Kondratievin palkka nousee hänen agenttinsa Mark Lapushin mukaan 62,000 taalasta 310,000 taalaan. Itse tekisin varmasti tuossa tilanteessa saman päätöksen.
Slovakki Martin Strbak siirtyy Moskovan Dynamoon.
Viestin lähetti ozo
Fedor Fedorov siirtyy pelaamaan Moskovan Spartakiin