Harvemmin 20 v pelaaja enää huimia parannuksia tekee luisteluun.Tämä jätkä kahden vuoden kuluttua luisteluharkkojen jälkeen. Sitten kolmantena vuotena (ja myöhemmin) ei enää pelaa Suomessa, paitsi keväisin Leijonissa. Mieletön haku Pesoselta takaisin perunakellarista.
Oon eri mietä.Harvemmin 20 v pelaaja enää huimia parannuksia tekee luisteluun.
Esim. Granlund oli paljon parempi luistelija kuin Lundell, vaikkei ollut liigatason luistelija IFK:n tullessaan.
Lundellista voi tulla hyvä 3. ketjun pelaaja. Leijonat ja paremmat sarjat kuin Liiga ei tule toteutumaan.
Harvoin, mutta silti täysin tehtävissä.Harvemmin 20 v pelaaja enää huimia parannuksia tekee luisteluun.
Esim. Granlund oli paljon parempi luistelija kuin Lundell, vaikkei ollut liigatason luistelija IFK:n tullessaan.
Lundellista voi tulla hyvä 3. ketjun pelaaja. Leijonat ja paremmat sarjat kuin Liiga ei tule toteutumaan.
Niitä on useita!Pikkuhiljaa pitäisi löytyä toinenkin rankkariratkaisu, maalivahdit tietää tämän nykyisen jo.
Tosin sittenhän se tulee jollekkin aika lailla yllätyksenä kun on tullakseen.
Se on vaan maalivahdille paha kun voi vetää alas nurkkiin tai längistä tai viedä rystylle. Nythän kaikki mennyt längistä niin ihmettelen jos seuraavakin menee. Hienoa suorittamista kumminkin, kun muistelee meidän rankkariratkaisuja viime vuosilta.Pikkuhiljaa pitäisi löytyä toinenkin rankkariratkaisu, maalivahdit tietää tämän nykyisen jo.
Jep,väärin tehty.Pikkuhiljaa pitäisi löytyä toinenkin rankkariratkaisu, maalivahdit tietää tämän nykyisen jo.
Kritisoin kyllä viime kaudella kun annettiin kokonaan pois ja otettiin nelikymppinen Pihlström pariksi kuukaudeksi.
Mutta Kerhossa ei kulkenut ja takaisin tullessaan näytti todella tahmealta. Vaikutti, ettei tälle kaverille ole liigatasolla käyttöä. On kuitenkin parantanut kuin sika juoksuaan.
Työnteon kulttuuria ja esimerkkiä löytyy varmasti perheestä, joten alan epäilemään että tästähän voi kehkeytyä vielä erinomainen peluri. Itseluottamus selvästi jo noussut kohisten!
Itse olin raivoissani kyseisestä vaihdosta: kääpä-osastoon hankittiin yksi jarruketjulainen lisää. Runkosarjan lopussa piti vähän kääntää takkia, mutta kevät oli sellainen katastrofi, ettei yksi Pihlström sinne tai tänne vaikuttanut mitään.Mielestäni se vaihto Pihlströmiin oli viime kaudella erittäin hyvä, sillä Lundell ei ollut meillä täällä kovinkaan ihmeitä silloin esittänyt ja Pihlström oli meillä ihan mukava piristys loppukaudesta.
Nyt tosin Lundell on kyllä parantunut kovasti viime kaudesta, joten ollut suorastaan parempi kun osasin alunperin odottaa.
Onneksi on ensi kaudeksikin soppari ja jatkoa voisi mun puolesta rustata jo nyt.
Kyllä, KLunkalle jatkoa siitä, ja sopparin purkua enskauden osalta pohtisin ainakin yhdelle näistä: Mäkiaho,Jasu,Mieho.Onneksi on ensi kaudeksikin soppari ja jatkoa voisi mun puolesta rustata jo nyt.
Kyllä, KLunkalle jatkoa siitä, ja sopparin purkua enskauden osalta pohtisin ainakin yhdelle näistä: Mäkiaho,Jasu,Mieho.
Hyvä aihio, mutta todella raaka. Pidän häntä potentiaalisempana pelaajana, kuin Mäkiaho, Hartikainen.
Mielestäni se vaihto Pihlströmiin oli viime kaudella erittäin hyvä, sillä Lundell ei ollut meillä täällä kovinkaan ihmeitä silloin esittänyt ja Pihlström oli meillä ihan mukava piristys loppukaudesta.
Nyt tosin Lundell on kyllä parantunut kovasti viime kaudesta, joten ollut suorastaan parempi kun osasin alunperin odottaa.
Ei Lundell todellakaan ollut ihmeitä tehnyt - 2 ottelua ja 2 maalia ja penkille, kiitos Villen.Mielestäni se vaihto Pihlströmiin oli viime kaudella erittäin hyvä, sillä Lundell ei ollut meillä täällä kovinkaan ihmeitä silloin esittänyt ja Pihlström oli meillä ihan mukava piristys loppukaudesta.