Samaa mieltä ehdottomasti. Tosin tässä tapauksessa yritys ei lunastanut Leafin vanhoja tiloja, vaan tuossa taisi toimia hetken aikaa leipomo. Tuosta tulee ajettua usein ohi ja jo silloin ihmettelin, että onkohan tuo hyvä paikka leipomomyymälälle. No ei ollut eikä se kauaa siinä ollutkaan, vaikka rakennuttivat uudet hienot tilat. Makeistehtaalle tuo on varmasti hyvä paikka ja kyllähän tuo karkkifirma avaa myös tehtaanmyymälän samaan yhteyteen mikä on varmasti ihan hyvä idea.
Muistan, kun pienempänä käytiin mummon luona kylässä ja parin sadan metrin päässä oli Leaf, jonka myymälästä käytiin aina hakemassa kohtuu halpaan hintaan naposteltavaa. Mukavia aikoja.
Nykyäänhän siihen entisen tehtaan viereen on rakennutettu salibandyhalli, jonka ohessa kenttien lisäksi on kuntosalitiloja, kokoustiloja, saunoja ym. Tuleehan tuolla käytyä useinkin reikäpalloa lätkimässä.
Itse aiheesta, niin minusta on hassua että näinkin moni tykkää näistä kirpeistä vaihtoehdoista kuten Missä Äx (vai sekoitanko nyt johonkin toiseen) ja turkinpippurit. Itse olen bongannut parempia (mieleisiäni) vaihtoehtoja, nuo kirpeät eivät ole niin minun makuuni. Suklaata tai hedelmäkarkkeja (Tuttifrutti choco loistava yhdistelmä molempia) tulee popsittua silloin tällöin. Mutta siis pääpointti oli se, että yllättävän moni syö noita kirpeämpiä makeisia ja niitä näkee monessa paikassa. No, makunsa kullakin.