Helsingforce
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Salmelaiskan? Really?
Ei tämä termi minun keksimä ollut. Taisi olla @Psykopaimen joka sen ensimmäisen kerran kirjoitti:
Tuohimaa on oikein hyvä veskari. Lukuunottamatta sitä, ettei oikein saa torjuttua. Ja ehkä vähän sitä, ettei sen joukkueet oikein pärjää.
Mitä luodin väistämiseen tulee, niin Salmelaiska onnistui välttämään yli kaksi kokonaista lippaallista muitakin luoteja, jotka osui meidän yläpuolella olevien jengien rostereihin.
Ei kun nahkarotsi niskaan, niin mies on täysi Neo.
Ja muutkin ovat sitä käyttäneet ennen minua:
Pari hyvin mennyttä peliä ja Salmelaiska tekee sille kahden vuoden jatkolapun. Siinä on Halosen tsäänssi. Ihan fifty-sixty käykö näin.
Kiitos @Nahkasohva for the benefit of doubt, mutta ei se ainakaan pelkästään mikään -ska diminutiivi ollut, vaan nimenomaan olen pitänyt monilta osin Salmelaisen toimintaa laiskana. Hän ei kenties ihmisenä ole laiska, mutta hänen joukkueenrakennuksensa on ollut usein laiskaa. On tehty helppoja jatkoja (Halonen, Palola, Dyk, Lyytinen, Ahonen) kun olisi pitänyt olla kunnianhimoisempi. On jätetty paikkaamatta oleellisia aukkoja ja heitetty noppaa silmät kiinni, että entäs jos kuitenkin tsägällä. Laiskoja ratkaisuja siis.
Mitä tulee ihmisten haukkumiseen, ei mielestäni ole verrannollista haukkua vastuullisessa positiossa olevaa julkisuuden henkilöä laiskaksi, kuin haukkua eläkeläisharrastelijaa ties millä huomattavasti vakavemmilla ja vahvemmilla nimityksillä kuten että on kanssaihmisiä sivuuttava ja ylenkatsova tai ympäristölleen raskas. Ja kyllä, sellaisesta kommentista tykkäävä on kyllä nimenomaan sellainen ringissä seisova kiusaajan pönkittäjä ja legitimoija.
Muokkaus: Ja olisi sitten edes Salmelainen itse joka sanoisi että "itse olet laiska", mutta että useat muut henkilöt kokevat oikeudekseen hyökätä minua kohtaan vaikken ole heitä kohtaan sanonut mitään henkilökohtaista, ei mahdu hyväksyntääni. Miksi loukkaantua toisen puolesta ja hyökätä toisen henkilöön?
Mielestäni Salmelainen on ollut aiempina vuosina laiska monessa ratkaisussaan. Tämän sanomiseen minulla pitäisi olla oikeus, ilman että joutuisin massahyökkäyksen kohteeksi.
Viimeksi muokattu: