Kari Jalonen Salmelaiskan paikalle

  • 5 691
  • 33

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Salmelaiskan? Really?

Ei tämä termi minun keksimä ollut. Taisi olla @Psykopaimen joka sen ensimmäisen kerran kirjoitti:

Tuohimaa on oikein hyvä veskari. Lukuunottamatta sitä, ettei oikein saa torjuttua. Ja ehkä vähän sitä, ettei sen joukkueet oikein pärjää.

Mitä luodin väistämiseen tulee, niin Salmelaiska onnistui välttämään yli kaksi kokonaista lippaallista muitakin luoteja, jotka osui meidän yläpuolella olevien jengien rostereihin.

Ei kun nahkarotsi niskaan, niin mies on täysi Neo.

Ja muutkin ovat sitä käyttäneet ennen minua:

Pari hyvin mennyttä peliä ja Salmelaiska tekee sille kahden vuoden jatkolapun. Siinä on Halosen tsäänssi. Ihan fifty-sixty käykö näin.

Kiitos @Nahkasohva for the benefit of doubt, mutta ei se ainakaan pelkästään mikään -ska diminutiivi ollut, vaan nimenomaan olen pitänyt monilta osin Salmelaisen toimintaa laiskana. Hän ei kenties ihmisenä ole laiska, mutta hänen joukkueenrakennuksensa on ollut usein laiskaa. On tehty helppoja jatkoja (Halonen, Palola, Dyk, Lyytinen, Ahonen) kun olisi pitänyt olla kunnianhimoisempi. On jätetty paikkaamatta oleellisia aukkoja ja heitetty noppaa silmät kiinni, että entäs jos kuitenkin tsägällä. Laiskoja ratkaisuja siis.

Mitä tulee ihmisten haukkumiseen, ei mielestäni ole verrannollista haukkua vastuullisessa positiossa olevaa julkisuuden henkilöä laiskaksi, kuin haukkua eläkeläisharrastelijaa ties millä huomattavasti vakavemmilla ja vahvemmilla nimityksillä kuten että on kanssaihmisiä sivuuttava ja ylenkatsova tai ympäristölleen raskas. Ja kyllä, sellaisesta kommentista tykkäävä on kyllä nimenomaan sellainen ringissä seisova kiusaajan pönkittäjä ja legitimoija.

Muokkaus: Ja olisi sitten edes Salmelainen itse joka sanoisi että "itse olet laiska", mutta että useat muut henkilöt kokevat oikeudekseen hyökätä minua kohtaan vaikken ole heitä kohtaan sanonut mitään henkilökohtaista, ei mahdu hyväksyntääni. Miksi loukkaantua toisen puolesta ja hyökätä toisen henkilöön?

Mielestäni Salmelainen on ollut aiempina vuosina laiska monessa ratkaisussaan. Tämän sanomiseen minulla pitäisi olla oikeus, ilman että joutuisin massahyökkäyksen kohteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ei tämä termi minun keksimä ollut. Taisi olla @Psykopaimen joka sen ensimmäisen kerran kirjoitti:



Ja muutkin ovat sitä käyttäneet ennen minua:



Kiitos @Nahkasohva for the benefit of doubt, mutta ei se ainakaan pelkästään mikään -ska diminutiivi ollut, vaan nimenomaan olen pitänyt monilta osin Salmelaisen toimintaa laiskana. Hän ei kenties ihmisenä ole laiska, mutta hänen joukkueenrakennuksensa on ollut usein laiskaa. On tehty helppoja jatkoja (Halonen, Palola, Dyk, Lyytinen, Ahonen) kun olisi pitänyt olla kunnianhimoisempi. On jätetty paikkaamatta oleellisia aukkoja ja heitetty noppaa silmät kiinni, että entäs jos kuitenkin tsägällä. Laiskoja ratkaisuja siis.

Mitä tulee ihmisten haukkumiseen, ei mielestäni ole verrannollista haukkua vastuullisessa positiossa olevaa julkisuuden henkilöä laiskaksi, kuin haukkua eläkeläisharrastelijaa ties millä huomattavasti vakavemmilla ja vahvemmilla nimityksillä kuten että on kanssaihmisiä sivuuttava ja ylenkatsova tai ympäristölleen raskas. Ja kyllä, sellaisesta kommentista tykkäävä on kyllä nimenomaan sellainen ringissä seisova kiusaajan pönkittäjä ja legitimoija.

Muokkaus: Ja olisi sitten edes Salmelainen itse joka sanoisi että "itse olet laiska", mutta että useat muut henkilöt kokevat oikeudekseen hyökätä minua kohtaan vaikken ole heitä kohtaan sanonut mitään henkilökohtaista, ei mahdu hyväksyntääni. Miksi loukkaantua toisen puolesta ja hyökätä toisen henkilöön?

Mielestäni Salmelainen on ollut aiempina vuosina laiska monessa ratkaisussaan. Tämän sanomiseen minulla pitäisi olla oikeus, ilman että joutuisin massahyökkäyksen kohteeksi.
Olen samaa mieltä siitä, että ratkaisut monasti ovat olleet laiskat. Toopen laiskuudesta tai ahkeruudesta en anna arviota.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ja kappas. Uhriutuminen ja kiusaamisesta valittaminen. Noloa. Aivan käsittämättömän noloa.
 

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hawks
Mielestäni Salmelainen on ollut aiempina vuosina laiska monessa ratkaisussaan. Tämän sanomiseen minulla pitäisi olla oikeus, ilman että joutuisin massahyökkäyksen kohteeksi.
Miksi et sitten avannut tätä ketjua pari vuotta sitten? Nyt on tobbe onnistunut paperilla ja nyt on kaikki villen ja muun valmennuksenjohdon käsissä. Miksi pitää löytää näitä negativiisiä juttuja kun kerran joukkueenrakennus onnistunut? Sanon vielä kerran, nauti kesästä ja yritä olla miettimättä näitä juttuja.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Miksi et sitten avannut tätä ketjua pari vuotta sitten? Nyt on tobbe onnistunut paperilla ja nyt on kaikki villen ja muun valmennuksenjohdon käsissä. Miksi pitää löytää näitä negativiisiä juttuja kun kerran joukkueenrakennus onnistunut? Sanon vielä kerran, nauti kesästä ja yritä olla miettimättä näitä juttuja.

Koska Kari Jalonen ei ollut saatavilla ennen viime viikkoa. Nautin jonkun aikaa Suomen kesästä mutta lähdin takaisin kotiin jossa loppupeleissä viihdyn paremmin. Salmelainen on kasannut hyvän hyökkäyksen johon olen tyytyväinen, mutta puolustukseen en ole vielä tyytyväinen ja Karhunen on iso riskikortti tärkeälle paikalle.

En minä näitä juttuja kovin vakavasti ole miettinyt pitkään aikaan. Kunhan pidin Kari Jalosesta niin pelaajana (kävi sääliksi kiusaaminen) kuin valmentajanakin. Olisi hienoa nähdä hänet vielä kolmannessakin roolissa.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Kaveri rakentamassa uransa parasta joukkuetta tälle kaudelle, niin täällä kutsutaan laiskaksi.

Halu ainakin uskoa, että noin merkittävälle paikalle ei pääse kuin äärimmäisellä työmoraalilla, uhraten kaiken muun menestyksen edessä.

Taitaa olla ensimmäinen kerta hetkeen, kun joukkueenrakennus onkin se onnistunein palanen kauden alussa naapurissa.

Katseet kohdistuvatkin valmennuksen ja pelaajien suuntaan. Petofanit ei anna armoa.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kiitos @Nahkasohva for the benefit of doubt, mutta ei se ainakaan pelkästään mikään -ska diminutiivi ollut, vaan nimenomaan olen pitänyt monilta osin Salmelaisen toimintaa laiskana. Hän ei kenties ihmisenä ole laiska, mutta hänen joukkueenrakennuksensa on ollut usein laiskaa. On tehty helppoja jatkoja (Halonen, Palola, Dyk, Lyytinen, Ahonen) kun olisi pitänyt olla kunnianhimoisempi. On jätetty paikkaamatta oleellisia aukkoja ja heitetty noppaa silmät kiinni, että entäs jos kuitenkin tsägällä. Laiskoja ratkaisuja siis.

Mitä tulee ihmisten haukkumiseen, ei mielestäni ole verrannollista haukkua vastuullisessa positiossa olevaa julkisuuden henkilöä laiskaksi, kuin haukkua eläkeläisharrastelijaa ties millä huomattavasti vakavemmilla ja vahvemmilla nimityksillä kuten että on kanssaihmisiä sivuuttava ja ylenkatsova tai ympäristölleen raskas. Ja kyllä, sellaisesta kommentista tykkäävä on kyllä nimenomaan sellainen ringissä seisova kiusaajan pönkittäjä ja legitimoija.

Muokkaus: Ja olisi sitten edes Salmelainen itse joka sanoisi että "itse olet laiska", mutta että useat muut henkilöt kokevat oikeudekseen hyökätä minua kohtaan vaikken ole heitä kohtaan sanonut mitään henkilökohtaista, ei mahdu hyväksyntääni. Miksi loukkaantua toisen puolesta ja hyökätä toisen henkilöön?

Mielestäni Salmelainen on ollut aiempina vuosina laiska monessa ratkaisussaan. Tämän sanomiseen minulla pitäisi olla oikeus, ilman että joutuisin massahyökkäyksen kohteeksi.

Älä nyt jaksa uhriutua. Oot fiksumpi kuin ne, jotka niin tekee. Eihän Salmeista voisi vähempää kiinnostaa tulla jonnekin Jatkoaikaan väittelemään. Ainakin mä toivon, että se käyttää aikansa duuninsa tekemiseen eikä netissä heilumiseen.

Nää kaikki, kun on sun mielipiteitä. Ei me snaijata mikä duuni siellä taustalla on ja mikä se budu tai kilpailutilanne on ollut silloin? Eikös Halosen jatkot tehty niinä aikoina, kun se valittiin Leijoniin? Ei sitä tehty sen paskan kauden jälkeen vaan varmaan silloin, kun on muistakin seuroista tullu kyselyjä. Eli siinä on voinu olla skavaa jäbästä ja Salmelainen on oikeasti saanu tehdä duunia sen eteen, että on saanut pidettyä ukon. Ja en mäkään ikinä digannut Dykistä tai Palolasta, mutta eihän me tiedetä mikä se tilsu on on silloin ollut? Onks valmentaja halunnut pitää. Nää on mielipiteitä ja saa kritisoida, mutta aika laiskaa on myös vaan haukkuminen.

Mä taas on sitä mieltä, että meillä on just nyt sarjan paras materiaali. Kaikkinensa verrattuna muihin. Sehän voi muuttua, jos Tappara naaraa jotain tähtiä, mutta hyvä on jengi. Voidaanhan mekin vielä naarata joitakin tosipelureita.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kaveri rakentamassa uransa parasta joukkuetta tälle kaudelle, niin täällä kutsutaan laiskaksi.

Halu ainakin uskoa, että noin merkittävälle paikalle ei pääse kuin äärimmäisellä työmoraalilla, uhraten kaiken muun menestyksen edessä.

Taitaa olla ensimmäinen kerta hetkeen, kun joukkueenrakennus onkin se onnistunein palanen kauden alussa naapurissa.

Katseet kohdistuvatkin valmennuksen ja pelaajien suuntaan. Petofanit ei anna armoa.
Tässä tulee jotenkin mieleen, kun ei oikein voi näitä onnistuneita hankintoja arvostella, niin haukutaan sitten se, joka nämä hankinnat on tehnyt. Ei pysty kyllä tuotakaan logiikkaa ymmärtämään. Kannattaa välillä ajatella asioista positiivisesti, koska siitä tulee itsellekin parempi olo.

Salmelainen on nyt kasannut hyvän jengin ja ennen kaikkea ajoissa, joten luulisi kannattajien olevan tyytyväisiä. Pakkiahan se vielä hakee, mutta nyt on pohja kasattu niin hyvin ettei sen suhteen ole mitään tarvetta panikoida.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Ei tämä termi minun keksimä ollut. Taisi olla @Psykopaimen joka sen ensimmäisen kerran kirjoitti:



Ja muutkin ovat sitä käyttäneet ennen minua:



Kiitos @Nahkasohva for the benefit of doubt, mutta ei se ainakaan pelkästään mikään -ska diminutiivi ollut, vaan nimenomaan olen pitänyt monilta osin Salmelaisen toimintaa laiskana. Hän ei kenties ihmisenä ole laiska, mutta hänen joukkueenrakennuksensa on ollut usein laiskaa. On tehty helppoja jatkoja (Halonen, Palola, Dyk, Lyytinen, Ahonen) kun olisi pitänyt olla kunnianhimoisempi. On jätetty paikkaamatta oleellisia aukkoja ja heitetty noppaa silmät kiinni, että entäs jos kuitenkin tsägällä. Laiskoja ratkaisuja siis.

Mitä tulee ihmisten haukkumiseen, ei mielestäni ole verrannollista haukkua vastuullisessa positiossa olevaa julkisuuden henkilöä laiskaksi, kuin haukkua eläkeläisharrastelijaa ties millä huomattavasti vakavemmilla ja vahvemmilla nimityksillä kuten että on kanssaihmisiä sivuuttava ja ylenkatsova tai ympäristölleen raskas. Ja kyllä, sellaisesta kommentista tykkäävä on kyllä nimenomaan sellainen ringissä seisova kiusaajan pönkittäjä ja legitimoija.

Muokkaus: Ja olisi sitten edes Salmelainen itse joka sanoisi että "itse olet laiska", mutta että useat muut henkilöt kokevat oikeudekseen hyökätä minua kohtaan vaikken ole heitä kohtaan sanonut mitään henkilökohtaista, ei mahdu hyväksyntääni. Miksi loukkaantua toisen puolesta ja hyökätä toisen henkilöön?

Mielestäni Salmelainen on ollut aiempina vuosina laiska monessa ratkaisussaan. Tämän sanomiseen minulla pitäisi olla oikeus, ilman että joutuisin massahyökkäyksen kohteeksi.

Miksi mulle tulee tästä viestistä mieleen Kummeli? Tarkemmin ottaen musavisa ja Jamaikan näyte.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös