Viestin lähetti siffa
Urheilulehden uusilta nettisivuilta www.urheilulehti. fi on luettavissa, että Kari Heikkilä on Bluesin uusi päävalmentaja ja kakkosvalmentajana tulee toimimaan Petri Matikainen. Onnea Bluesille hienoista hankinnoista!
Viestin lähetti E
JNyt vielä tarvittaisiin muutama oikeasti kova kotimainen pelaaja (oikeastaan joka osa-alueelle)
Viestin lähetti msg
Jos nyt kuitenkin vähän kommentoi niin, oivallisilta vaihtoehdoilta kuullostavat, mutta pilvilinnoja ei kukaan vähänkään pidempään espoolaista palloilua seurannut rupea rakentamaan.
Viestin lähetti Senior Ne kun miksaa, tulee harmaata. Missäs on nyt sitten se kaipaamanne värikkyys? Harmaudesta on vaikea päästä eroon, näemmä.
Viestin lähetti msg
Luulen, että Lintunen ympäripuhuu Jussin ja seuran nimi on taas kohta Kiekko-Espoo.
Viestin lähetti msg
Sitten onkin taas perinteiset keltainen ja sininen väreinä ja edes vähän espoolaista kiekkohistoriaa mukana.
Viestin lähetti Senior
Jossakin ketjussanne yritin lanseerata ajatusta ilman merkittävää kannatusta. Mun suussa Kiekko-Espoo maistuu hyvältä.
Viestin lähetti Senior
Ne kun miksaa, saadaan vihreää. Kiekko-Espoo - uusi vihreä liike. Jösses.
Ei suinkaan.Viestin lähetti msg
Minä olen varmaan vähemmistössä tämän suhteen ja taitaa olla niin, että voi olla liian myöhäistä.
Viestin lähetti Kiekoton
Ei suinkaan.
Lintunenhan toi selvästi esiin avoimuuden tällekin vaihtoehdolle Kiekkolehden haastattelussa.
Viestin lähetti msg
Minä olen varmaan vähemmistössä tämän suhteen ja taitaa olla niin, että voi olla liian myöhäistä.
Minusta tämän kauden positiivisimmat hetket ovat olleen tj-vaihdoksen jälkeiset seuran historian huomioimiset.
Esimerkiksi edesmenneen espoolaisen kiekkoihmisen huomioiminen oli sellaista, jota ei Krisun Bluesissa olisi tehty.
Miksiköhän ei muuten näitä vanhoja paitoja ole myynnissä seurojen faneille? Ostaisin heti yhden Kiekko-Espoo paidan.
Viestin lähetti Juhaht
Täältä ääni siis Bluesille. Johonkin nimenmuutoksiin ja muihin triviaaleihin sivuseikkoihin keskittyminen on oikeiden ongelmien ohittamista. Probleemat eivät tähänkään saakka ole olleet nimessä, paitojen väreissä tai hallin koossa. Ne ovat olleet jäällä, vaihtoaitiossa ja seuran johdossa.
Viestin lähetti msg
Luulen, että Lintunen ympäripuhuu Jussin ja seuran nimi on taas kohta Kiekko-Espoo.
Sitten onkin taas perinteiset keltainen ja sininen väreinä ja edes vähän espoolaista kiekkohistoriaa mukana.
Viestin lähetti Juhaht
Täältä ääni siis Bluesille. Johonkin nimenmuutoksiin ja muihin triviaaleihin sivuseikkoihin keskittyminen on oikeiden ongelmien ohittamista. Probleemat eivät tähänkään saakka ole olleet nimessä, paitojen väreissä tai hallin koossa. Ne ovat olleet jäällä, vaihtoaitiossa ja seuran johdossa.