Kari Heikkilä Bluesin uusi valmentaja

  • 21 586
  • 94

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Re: Re: Kari Heikkilä Bluesin uusi valmentaja

Viestin lähetti siffa
Urheilulehden uusilta nettisivuilta www.urheilulehti. fi on luettavissa, että Kari Heikkilä on Bluesin uusi päävalmentaja ja kakkosvalmentajana tulee toimimaan Petri Matikainen. Onnea Bluesille hienoista hankinnoista!

Nettisivu on siis www.urheilulehti.fi
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Jaa

Saas nähdä mitä Kake the mään saa aikaiseksi Espoossa, tuskin mitään, mutta parempi tämä kuin Rocky, Hantta +muut yhteensä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos tämä pitää paikkaansa, niin täytyy kyllä sanoa, että aikamoinen tiimi on meillä joukkueenjohdossa. Kelpaa minulle paremmin kuin hyvin, Matikainen on mielestäni ihannevaihtoehto kakkosvalmentajaksi vapaana olevista vaihtoehdoista.

Näyttää siltä, että tänään on pitkästä aikaa Blegi-päivä.
 

oka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen kiekko
Hyvä Lintunen !! ei mennyt kuin 2 viikkoa kun tapahtuu. Tarpeeksi ajoissa liikkeellä.

Tässä nähdään oikeiden tekijöiden ero ex-kiekkoilijoihin...

Nyt sitten odotellaan mitä tapahtuu rosterissa.

18 Helmikuuta = Bleg-päivä !!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos tämä koko porukka on oikeasti kasassa, ei voi muuta kuin olla tyytyväinen. Nyt vielä tarvittaisiin muutama oikeasti kova kotimainen pelaaja (oikeastaan joka osa-alueelle) + Kohnin jatkosopimus ja alkaisi näyttää todella hyvältä.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Kun tieto Summasen nimityksestä UTJ:ksi tuli julki, jäi ainoaksi
loogiseksi valmentajavaihtoehdoksi juuri Heikkilä. Kuka tahansa muu (paitsi ehkä Jortikka) tulisi Summasen tallomaksi. Tiimi on kova ja siltä odotetaan myös kovia tuloksia. Minimitavoite ensi kaudeksi tulee olla vähintään välieräpaikka. Uskottavuutta ainakin näillä nimityksillä tulee roppakaupalla. Luulisi pelaajiakin jo kiinnostavan.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti E
JNyt vielä tarvittaisiin muutama oikeasti kova kotimainen pelaaja (oikeastaan joka osa-alueelle)

Turusta saisi pari kolme yhtä kovaa kuin elomot. Paukkunen, Metsäranta ja Rautee. Viekää pois..

Ai ei vai.. Paljos pitäs maksaa et veisitte?

Edit.. Niin niin joo. Onnittelut. Vaikuttavaa toimintaa Bluesissa kerrankin.

K
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kakerock ja taskubilis rantautuvat siis Espooseen. Nahka on ainakin parkittu pohjoisen puukkosateessa, eikä tuo venäjän reissukaan ole tainnut ihan vislaten mennä. Joten turnauskestävyyttä pitäisi olla, ehkäpä myös oppirahoja on maksettu ja jopa jotain opittukin.

Ei muuta kuin tsemppiä Espooseen, kyllä tämä kokonaisuus hahmottuu nyt ihan mielenkiintoiseksi.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mää kyllä odotan vielä virallista ilmoitusta, vaikka Lyytikäis-media tämän jo uutisoi.
Toisaalta uskon Ramin sopimuksen julkistamisen tarkoittavan sitä, että myös valmennus on valittu.
En usko, että Rami olisi ilman tietoa valmennuksesta suostunut laittamaan nimeään paperiin.

Jos nyt kuitenkin vähän kommentoi niin, oivallisilta vaihtoehdoilta kuullostavat, mutta pilvilinnoja ei kukaan vähänkään pidempään espoolaista palloilua seurannut rupea rakentamaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti msg

Jos nyt kuitenkin vähän kommentoi niin, oivallisilta vaihtoehdoilta kuullostavat, mutta pilvilinnoja ei kukaan vähänkään pidempään espoolaista palloilua seurannut rupea rakentamaan.

Blueshan ampuu kiekkomarkkinoilla kovilla. Onnittelut taas.

Tosin kieli poskella voisi ilkkua, että Summasessa on kyllä väriä mustan verran ja Heikkilässä vain valkoisen verran. Ne kun miksaa, tulee harmaata. Missäs on nyt sitten se kaipaamanne värikkyys? Harmaudesta on vaikea päästä eroon, näemmä.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Värit hoitaa kannattajakunta, joka puhisee tulevia tapahtumia naama kirjavana? Eikä välttämättä niin negatiivisella meiningillä, kuin ensialkuun saattaisi luulla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näyttäisi siltä, että pikku hiljaa siellä Espoossa päin on tehty hyviä ratkaisuja. Kaikki on näköjään suunniteltu viimeisen päälle. Ajatelkaa nyt, jos Bluesin kausi lähtee taas päin helvettiä liikkeelle, niin ei muuta kun Kakelle monoa ja Rami tilalle. Eipä tarvi kaukaa koutsia hakea.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Senior Ne kun miksaa, tulee harmaata. Missäs on nyt sitten se kaipaamanne värikkyys? Harmaudesta on vaikea päästä eroon, näemmä.

Luulen, että Lintunen ympäripuhuu Jussin ja seuran nimi on taas kohta Kiekko-Espoo.
Sitten onkin taas perinteiset keltainen ja sininen väreinä ja edes vähän espoolaista kiekkohistoriaa mukana.

Olisi tuo pyhäauton ikkunatarra taas ajantasainen...

Minä olen siinä uskossa, että Kaken ulkokuori hämää ja sisällä asuu sangen vaativa valmentaja, jonka joukkueessa ei velttoperseet pelaa niin kun ei pelaisi Raimonkaan joukkueessa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti msg
Luulen, että Lintunen ympäripuhuu Jussin ja seuran nimi on taas kohta Kiekko-Espoo.

Jossakin ketjussanne yritin lanseerata ajatusta ilman merkittävää kannatusta. Mun suussa Kiekko-Espoo maistuu hyvältä.

Viestin lähetti msg

Sitten onkin taas perinteiset keltainen ja sininen väreinä ja edes vähän espoolaista kiekkohistoriaa mukana.

Ne kun miksaa, saadaan vihreää. Kiekko-Espoo - uusi vihreä liike. Jösses.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Senior
Jossakin ketjussanne yritin lanseerata ajatusta ilman merkittävää kannatusta. Mun suussa Kiekko-Espoo maistuu hyvältä.

Minä olen varmaan vähemmistössä tämän suhteen ja taitaa olla niin, että voi olla liian myöhäistä.
Minusta tämän kauden positiivisimmat hetket ovat olleen tj-vaihdoksen jälkeiset seuran historian huomioimiset.
Esimerkiksi edesmenneen espoolaisen kiekkoihmisen huomioiminen oli sellaista, jota ei Krisun Bluesissa olisi tehty.

Miksiköhän ei muuten näitä vanhoja paitoja ole myynnissä seurojen faneille? Ostaisin heti yhden Kiekko-Espoo paidan.
 

Kapo

Jäsen
Viestin lähetti Senior

Ne kun miksaa, saadaan vihreää. Kiekko-Espoo - uusi vihreä liike. Jösses.

Tequila - krapulanparantajajuomien aatelia

Senior - IFK-kirjoittajien aatelia

Kun ne miksaa, saa aikaan aika sakeaa juttua jo iltapäivällä...

Kake kelpaisi kyllä minulle enemmän kuin hyvin. Oli pokkaa istuttaa venäläisjengin surffaavaa supertähteä penkillä, Kärppäjunnut kehittyivät valtavasti Heikkilän opeilla, ja tuloksena mestaruus, ei pahat referenssit.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Viestin lähetti msg
Minä olen varmaan vähemmistössä tämän suhteen ja taitaa olla niin, että voi olla liian myöhäistä.
Ei suinkaan.
Lintunenhan toi selvästi esiin avoimuuden tällekin vaihtoehdolle Kiekkolehden haastattelussa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Kiekoton
Ei suinkaan.
Lintunenhan toi selvästi esiin avoimuuden tällekin vaihtoehdolle Kiekkolehden haastattelussa.


Mielenkiintoinen vaihtoehto kyllä, mutta kuinka toimiva käytännössä? Imagollisesti siirtyminen vanhaan nimeen ei ole ihan helppo temppu eikä siihen voida palata vain siksi, että se nyt sattuu tuntumaan joistan faneista kivemmalta. Minulle on aivan sama onko seuran nimi Kiekko-Espoo vai Blues, mutta jälkimmäiseen olen jo niin tottunut, että siinä mieluusti pysyisin. K-Espoo yhdistyy automaattisesti Matinkylän aikoihin ja hienoihin muistoihin sieltä, mutta sellaisena se saa puolestani pysyäkkin. Blues-nimi saisi parin menestyskauden jälkeen K-Espoota haikailevissakin varmasti positiivisemman kaiun, itselleni Kapasen toinen kausi on edelleen se kiinnekohta, johon nimen Blues yhdistän. Tuo assosiaatio aiheuttaa positiivisen latauksen, jota edes nämä kaksi viimeistä paskakautta eivät saa täysin latistumaan.

Täältä ääni siis Bluesille. Johonkin nimenmuutoksiin ja muihin triviaaleihin sivuseikkoihin keskittyminen on oikeiden ongelmien ohittamista. Probleemat eivät tähänkään saakka ole olleet nimessä, paitojen väreissä tai hallin koossa. Ne ovat olleet jäällä, vaihtoaitiossa ja seuran johdossa.
 

JJO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, San Jose Sharks, HJK
Viestin lähetti msg
Minä olen varmaan vähemmistössä tämän suhteen ja taitaa olla niin, että voi olla liian myöhäistä.
Minusta tämän kauden positiivisimmat hetket ovat olleen tj-vaihdoksen jälkeiset seuran historian huomioimiset.
Esimerkiksi edesmenneen espoolaisen kiekkoihmisen huomioiminen oli sellaista, jota ei Krisun Bluesissa olisi tehty.

Miksiköhän ei muuten näitä vanhoja paitoja ole myynnissä seurojen faneille? Ostaisin heti yhden Kiekko-Espoo paidan.

Ehdottomasti Lintuselle propsit äärettömän hyvin alkaneestä työstä. Harmi ettei CR:n skodeja tullut aiemmin, olisi voinut pelaajapuolellakin tulla merkittävämpiä muutoksia.

Silti olennaisinta on, että nyt Lintunen on aloittanut selvän uudistamisprosessin koko organisaatiossa. Nähtäväksi jää, miten yhdistelmä toimii, mutta miestä ei ainakaan voi syyttää kunnianhimon tai yrittämisen puutteesta. Lisäksi mies oivalsi, että Blues tarvitsee kokeneita voittajia riveihinsä (Summanen, Heikkilä, myös Holtari menestyneenä pelaajahankkijana) eikä lupaavia erikoistapauksia ja "ehkä toi osaa jotain" tyyppejä joukkueen johtoon. JL on myös selvästi valmis jakamaan omaa valtaansa saadakseen aikaan toimivamman organisaation.

Ja todella isoa kunnia ansaitsee myös Kiekko-Espoo -historian nostaminen ansaitsemalleen tasolle. Harmi, ettei näin ollut kauden alussakin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Juhaht
Täältä ääni siis Bluesille. Johonkin nimenmuutoksiin ja muihin triviaaleihin sivuseikkoihin keskittyminen on oikeiden ongelmien ohittamista. Probleemat eivät tähänkään saakka ole olleet nimessä, paitojen väreissä tai hallin koossa. Ne ovat olleet jäällä, vaihtoaitiossa ja seuran johdossa.

Mutta historian dissaaminen, mitä edellinen tj harrasti, voi olla yksi syy alhaisiin yleisömääriin ja hc-fanien vähäiseen määrään.
Nimi ei ole yhtä tärkeä kuin se, miten tähän asti on tultu.

Ehkäpä kasvattaja- ja perustajaseurojen ja edustusjoukkueen suhteetkin tulevat paremmin hoidetuksi?
 

JJO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, San Jose Sharks, HJK
Viestin lähetti msg
Luulen, että Lintunen ympäripuhuu Jussin ja seuran nimi on taas kohta Kiekko-Espoo.
Sitten onkin taas perinteiset keltainen ja sininen väreinä ja edes vähän espoolaista kiekkohistoriaa mukana.

Älä kiusaa, alkaa kovenemaan jo liikaa. Minkälainen maailma olisikaan, jos KIEKKO-ESPOO tekisi paluun kotimaan kiekkokartalle? En edes osaa kuvitella mitään fantastisempaa.

Tämän ajatuksen takana seison takuuvarmasti loppuun asti.
 

JJO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, San Jose Sharks, HJK
Viestin lähetti Juhaht
Täältä ääni siis Bluesille. Johonkin nimenmuutoksiin ja muihin triviaaleihin sivuseikkoihin keskittyminen on oikeiden ongelmien ohittamista. Probleemat eivät tähänkään saakka ole olleet nimessä, paitojen väreissä tai hallin koossa. Ne ovat olleet jäällä, vaihtoaitiossa ja seuran johdossa.

Ihan hyvä pointti, mutta mun mielestä olisi hyvä jos espoolainen kiekko jättäisi tämän brändi-aikakauden taakseen ja palaisi juurilleen. Ei nimenmuutos sinänsä muuttaisi mitään, mutta uskoisin sen tuovan takaisin vanhoja faneja. Tämä ei ole ehkä itse tarkoitus, mutta muutoksen myötä tulisi vanha virhe korjattua. En usko, että muutos Bluesiksi toi enempää kassavirtaa tai sponsoreita, eikä takuuvarmasti tehnyt palvelusta fanienkaan suuntaan.

Kyseessä olisi siis yksinkertainen "okei, me munattiin, mutta nyt korjataan virhe." Kyllähän Blues on nimenä takertunut kieleen, mutta olisin kyllä hetkessä valmis hautaamaan tämän virheen ja palaamaan alkuperäiseen. Muutoksen tekeminen ei tarkoita sitä, että siinä on aina ja ikuisesti pysyttävä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös