IPod Video kysymys:
Miten minä saan kuuntelemani levyn kuvan näkymään kokoruudulla taustalla esim tällä tavoin?
Miten minä saan kuuntelemani levyn kuvan näkymään kokoruudulla taustalla esim tällä tavoin?
Mikä versio sinulla on?IPod Video kysymys:
Mikä versio sinulla on?
Vanhemmissa 30 ja 60 gigan versioissa tuota ominaisuutta ei käsittääkseni ole saatavilla.
Tuossa sen käsittääkseni pitäisi toimia.iPod Classic 80g
Tuossa sen käsittääkseni pitäisi toimia.
Itselläni on tuo antiikkisempi malli joten en osaa neuvoa miten se saadaan päälle mutta tuon nettisivun mukaan ilmeisesti yksinkertaisesti?
OK, minulta nimenomaan näyttäisi puutuvan tuo Cover Flow optio... :(
OK, minulta nimenomaan näyttäisi puutuvan tuo Cover Flow optio... :(
Menet vehkeen ylimmälle valikkotasolle / päätasolle menua painelemalla, jolloin vasemassa yläkulmassa lukee iPod. Siitä sitten Asetukset –> Päävalikko –> Musiikki. Musiikin alapuolella on ensimmäisenä listassa Cover Flow. Sen perään ruksi keskinapista. Nyt pitäisi näkyä päätasolla.Hmm, en millään löydä tuota optiota mun vehkeestä ja olen kaikki päivitykset ajanut tähän iTunesin kautta.
Sen verran tarkennan, että tämä malli on "MA450LL" eli vissiin 5th generation iPod...
Menet vehkeen ylimmälle valikkotasolle / päätasolle menua painelemalla, jolloin vasemassa yläkulmassa lukee iPod. Siitä sitten Asetukset –> Päävalikko –> Musiikki. Musiikin alapuolella on ensimmäisenä listassa Cover Flow. Sen perään ruksi keskinapista. Nyt pitäisi näkyä päätasolla.
Hmm, en millään löydä tuota optiota mun vehkeestä ja olen kaikki päivitykset ajanut tähän iTunesin kautta.
Sen verran tarkennan, että tämä malli on "MA450LL" eli vissiin 5th generation iPod...
Nyt välähti. Tuo mallihan on iPod Video eikä Classic. Joten Cover Flowta ei siinä pitäisi ollakaan?Sehän tässä onkin ongelmana, että tuota optiota ei löydy edes asetusten puolelta - vaikka tietääkseni sen pitäisi olla tässä mallissa saatavilla. IPod:ssa on käytössä softaversio 1.3.
Nyt välähti. Tuo mallihan on iPod Video eikä Classic. Joten Cover Flowta ei siinä pitäisi ollakaan?
Voi käyttää, kunhan muistat asetuksista valita, että kun kytket iPodin koneeseen, ei iTunesin sen hetkistä biisilistaa päivitetä automaattisesti iPodiin. Eli manuaalinen asetus päälle ja sitten vaan siirrät haluamasi biisit iPodille koneella kuin koneella.Voiko tuota iPodia käyttää kahdelta eri koneelta. Siis, että olisi kotikoneessa ja läppärissä asennettuna iTunes ja voisi vaikka duuniajalla ostella läppärin kautta lisää biisejä, vai sekoaako joku/jokin?
Voi käyttää, kunhan muistat asetuksista valita, että kun kytket iPodin koneeseen, ei iTunesin sen hetkistä biisilistaa päivitetä automaattisesti iPodiin. Eli manuaalinen asetus päälle ja sitten vaan siirrät haluamasi biisit iPodille koneella kuin koneella.
Ei siirry, vaan löytyy siis sitten ainoastaan iPodiltasi.No jos nyt sitten ostan kakkoskoneella biisin iTunesin kautta ja siirrän sen manuaalisesti iPodiin, siirtyykö biisi sitten tähän master-koneen iTunesiin?
No jos nyt sitten ostan kakkoskoneella biisin iTunesin kautta ja siirrän sen manuaalisesti iPodiin, siirtyykö biisi sitten tähän master-koneen iTunesiin?
Kuinka kummassa saan vaihdettua iTunesin oletushakemistoksi jonkin muun kuin Omat Musiikkitiedostot?
Näin iTunes versiossa 7.6.2.9 (windows):
Muokkaa -> Asetukset -> Lisäasetukset-välilehti -> Yleinen-välilehti ja ’Vaihda’.
Ei sillä soittimella ole väliä, kun hommaat kuulokkeet, joissa on äänenvoimakkuussäätö. Itse hankin halvahkot Sennheiserit Verkkokaupasta ja olen kovasti tykästynyt siihen liukukytkimeen piuhan puolessavälissä. Ei tarvitse aina hamuta taskua, jos joku biisi on äänitetty liian hiljaa/lujalla.Tiedättekö missä soittimissa on mahdollisuus säätää äänenvoimakkuus hyvin hiljaiseksi? Entä mitkä ovat sopivat kuulokkeet kun tahtoo pieniin korviinsa hyvin "ulkoääniä" eristävän kuulokkeen?