Kysynpä vaikka täältä että mitäs toverit suosittelisitte kun etsin uusia suht' halpoja nappikuulokkeita? Vanhat Kossit eivät enää toimi, eikä noita saa kuitenkaan takuun kautta heti korvattua, niin nyt täytyisi sitten jotkut hankkia tilalle.
Ei sitten Kossin Spark Plugit kelpaisi? Hintaa jotain kahden ja kolmen kympin välistä ja hintaansa nähden todella laadukkaat kuulokkeet. Pysyy tiiviisti korvassa ja suodattaa mukavasti ylimääräiset äänet.
Onko kellään mitään tietoa tästä www.e-ville.hk -sivun tuotteista?
Oman mielenkiintoni herätti tämä tuote http://www.e-ville.hk/product/view/?id=65
Mutta ovatko nämä tuotteet minkään laatuisia?
Juuri tuosta ei ole kokemusta, mutta 60-gigainen iPod on ollut käytössä reilut pari vuotta. Ja kovassa käytössä onkin ollut. Koko levyhylly on tullut siirrettyä tuohon ja kaikin puolin olen ollut tyytyväinen. Kotosalla laittaa kiinni telakkaan, niin saa sitä kautta kajareista ääntä ja sitten liikenteessä tietysti kuulokkeet mukana. Autoonkin nykyään helppo kytkeä kiinni.Mites on, onko kokemuksia soittimesta?
Katselin tuossa noita "isompia" mp3-soittimia ja tuohan on hinnaltaan ja kapasiteetiltaan omaa luokkaansa. Itse olen karsastanut noita iPodeja lähinnä tuon iTunesin takia. Eikä vastaavaa kokoluokkaa löydy oikein muilta valmistajilta.
Mites on, onko kokemuksia soittimesta?
Katselin tuossa noita "isompia" mp3-soittimia ja tuohan on hinnaltaan ja kapasiteetiltaan omaa luokkaansa. Itse olen karsastanut noita iPodeja lähinnä tuon iTunesin takia. Eikä vastaavaa kokoluokkaa löydy oikein muilta valmistajilta.
Mikä olis mukava dollarikauppa mikä toimittas suomeen iPodin ?
Onko tuo muutaman egen hintaero enää sen arvoista? Ennen hintaero oli jopa sata euroa, nykyään maksimissaan parikymppiä.Mikä olis mukava dollarikauppa mikä toimittas suomeen iPodin ?
Mikä olis mukava dollarikauppa mikä toimittas suomeen iPodin ?
Mites takuut?
Onko podeilla univerasaali takuu vai mannerkohtainen?
Jos classic lähtee jenkkilästä n. 150€ hintaan, niin se alkaa olla jo oston arvonen.
Applen tuotteilla on muistaakseni kansainvälinen takuu. Aivan saletti en ole, joku muu varmistakoon.
Jääkö kompromissiksi 8 giganen ipodi, vai onko samassa sarjassa kilpailua?
Ei toimi. Saattaa ehkä toimia, jos sinulla on jenkkiläinen luottokortti, mutta tämä on vain arvaus.Eli lähinnä kiinnostaa toimiiko zune store ( tai mikä se nyt onkaan) Suomessa?
http://anythingbutipod.comJääkö kompromissiksi 8 giganen ipodi, vai onko samassa sarjassa kilpailua?